مقالات نرم افزار آموزش مجازی

مدیریت محتوای آموزش مجازی (lms) چیست

سرویس lms

یکی از راه های اصلی توسعه دنیای آموزش الکترونیکی، سیستم مدیریت محتوای آموزش (LMS) است.گاهی اوقات برای سازمان های آموزشی دشوار است که از دنیای پلت فرم یادگیری آنلاین دائماً در حال پیشرفت، پیروی کنند. سیستم مدیریت آموزش مجازی، یا ال ام اس نرم‌افزاری است جهت تسهیل در امر آموزش توسعه یافته است. این نرم افزار تحت وب به طرز گسترده‌ای در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشگاه های داخل و خارج کشور استفاده می‌شود.

تدریس مجازی با Adobe Connect، کلیک کن!

همراه با تست رایگان

سیستم مدیریت محتوای آموزشی چیست؟

سیستم مدیریت محتوای آموزشی یک نوع نرم افزار هوشمند مبتنی بر ابر است که باعث می شود فرایند آموزش و یادگیری آنلاین بسیار ساده تر انجام شود.

چگونه یک سیستم مدیریت محتوای یادگیری (LCMS) با یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) متفاوت است؟

LCMS به شما این امکان را می دهد که تمام مواد و منابع آموزشی لازم را برای یادگیری ترکیبی یا دوره های مجازی ایجاد و مدیریت کنید. این برنامه به عنوان یک پلت فرم آموزشی آنلاین متمرکز برای میزبانی از همه این منابع عمل می کند و آن را به یک آرشیو بسیار مفید برای دانش آموزان و معلمان تبدیل می نماید.

LCMS علاوه بر اینکه به عنوان مکانی برای ذخیره منابع در ابر عمل می کند، از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ابزارهای ارزشمندی را برای طراحی و ایجاد محتوا در اختیار معلمان قرار می دهد. با پشتیبانی یک سیستم مدیریت محتوای یادگیری، مربیان و سایر اعضای کارکنان قادر خواهند بود طیف وسیعی از منابع آموزشی شامل راهنمای دوره، اسناد متنی، نمودارها، مجموعه داده ها، تجدید نظر فعالیت ها، فیلم ها، ضبط صدا و ارزیابی را ایجاد نمایند.

برای اینکه یک پلت فرم جامع یادگیری آنلاین تا حد امکان مؤثر باشد، شامل عملکرد هر دو سیستم LCMS و LMS می شود.

چگونه یک سیستم مدیریت محتوای یادگیری (LCMS) با یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) متفاوت است؟

تفاوت کلیدی بین سیستم مدیریت محتوای یادگیری (LCMS) و سیستم مدیریت یادگیری (LMS) در کلمه ای مهم نهفته است: محتوا. عملکرد یک LCMS بر ایجاد و میزبانی منابع آموزشی و یادگیری متمرکز است. در مقایسه، عملکرد یک LMS در مورد توزیع، انتشار و ردیابی نحوه دسترسی به آن منابع است.

LCMS برای سازمان شما مناسب است اگر…

  • ... شما دوره هایی را تدریس می کنید که به طور کامل آنلاین ارائه می شوند
  • …شما از اصول کلاس درس تلفیقی یا آموزش تلفیقی در دوره های کلاس درس خود بهره می برید
  • ... شما به ایجاد و توزیع منابع و مواد آموزشی با کیفیت بالا اهمیت میدهید
  • ... شما می خواهید بتوانید به کارکنان و دانش آموزان دسترسی به یک پلت فرم یادگیری آنلاین را ارائه دهید که در آن منابع و مواد به راحتی قابل جستجو هستند
  • ... شما می خواهید استاندارد منابع آموزشی را که در حال حاضر به دانش آموزان خود ارائه می دهید، بهبود بخشید
  • ... شما می خواهید از ابزارهای با کیفیت بالا برای ایجاد آسان تر و موفقیت آمیزتر محتوای دوره بهره مند شوید
  • ... شما به دنبال راهی هستید که برنامه ریزی دوره را برای کارکنان خود موثرتر کنید و مدیریت و تکرار غیر ضروری را کاهش دهید.

Learning Management System (ال ام اس) یا سیستم مدیریت یادگیری، نرم‌افزاری جهت تسهیل در امر آموزش است. نسخه اینترنتی نرم‌افزار به‌طور گسترده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخلی و خارجی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار، بیشترین راه ارتباط دانشجویان، اساتید و مسئولین مجموعه در مؤسسات آموزش مجازی است.

یکی از قابلیت های مهم نرم افزار آموزش مجازی، امکان برگزاری آزمون الکترونیکی در حین دوره آموزشی است. از نرم افزار های برگزاری کلاس مجازی مانند نرم افزار adobe connect  نیز می توان در سیستم مدیریت آموزش سرویس lms استفاده کرد. نصب و راه اندازی یک نرم افزار آموزش الکترونیکی برای برگزاری کلاس انلاین و پیاده سازی آموزش مجازی ضرورت محسوب می شود و سرویس lms  یا نرم افزار آموزش سرویسlms  فارسی شرکت پافکو، این نیاز را برای هم میهنان عزیزمان برطرف کرده است. تمامی اطلاعات مربوط به دروس ارائه شده، واحدها، اطلاعیه گروه‌ها، مسائل مالی، مسائل آموزشی، مسائل مدیریتی و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های مختلف با در نظر گرفتن نوع و سطح دسترسی کاربران در سیستم لحاظ می‌گردد. محور اصلی یک واحد آموزش مجازی، نرم‌افزار است. بقیه بخش‌ها، از طریق این نرم‌افزار به ارائه خدمات مشغول می‌باشند. نرم افزار ال ام اس (LMS) در ظاهر یک وب‌سایت معمولی و روان با برنامه‌نویسی نسبتاً پیچیده است که کاربر با اطلاعات کاربری خود به آن وارد شده و با استفاده از منوهای موجود، قادر به انجام عملیات مختلف در وب‌ سایت است. مدیران، ناظران، اساتید و دانشجویان سایت هرکدام با توجه به نوع و سطح دسترسی خود، قادر به حذف، اضافه، ویرایش و استخراج اطلاعات وب‌ سایت می‌باشند. تمامی نیازهای آموزشی از طریق این درگاه قابل مدیریت است.

سرویس آموزش مجازی (lms)
مدیریت محتوای آموزش مجازی

سرویس lms در یک سیستم آموزش آنلاین،  به اجرای ساده تر و بهینه تر یک کلاس انلاین و یا تدریس انلاین کمک خواهد کرد. یک نرم افزار اموزش انلاین در واقع یکی از ابزارهای مهم یادگیری الکترونیکی یا یادگیری مجازی و همچنین یادگیری تلفیقی است.

آموزش مجازی (lms)
مدیریت محتوای آموزش مجازی


امکان کسب درآمد از طریق تولید و ارائه آموزش های الکترونیکی میسر است. برای بازاریابی بهتر برای دوره های آموزشی خود، امکان تعریف کوپن تخفیف پس از قمیت گذاری برای درس وجود دارد که از طریق شبکه های اجتماعی، ایمیل و ... در جهت جذب یادگیرنده قابل انتشار خواهد بود. ارائه دهنده های این آموزش مجازي می توانند قسمت هایی از درس را برای یادگیرنده ای که جذب شده است، به صورت رایگان ارائه می کنند و در نهایت از طریق امکان پرداخت از درگاه های بانکی، مبلغ موردنظر برای دوره را از یادگیرنده دریافت می کنند.

1- بخش‌های مختلف مدیریت محتوای آموزش مجازی سرویس lms:

ال ام اس از نظر نوع دسترسی از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

الف) مهمان

ب) دانشجو

ج) استاد

د) ناظر

ذ) مدیر

ر) مدیر ارشد

از بالا به پایین، سطح دسترسی بیشتر می‌شود.

LMS سامانه    (ال ام اس) از نظر سیستم آموزشی شامل بخش‌های زیر است:

الف) انتخاب واحد

ب) پرسش و پاسخ

پ) نتایج امتحانات

ت) ارتباط با استاد

ج) امور مالی

چ) اطلاعیه‌ها

ح) اخبار

د) واحدها و محتوای آنها

با بررسی گزینه‌های ذکرشده در بالا، ملاحظه می‌کنید که تمامی نیازهای آموزشی، از طریق سیستم مرتفع خواهد شد.

2- مفهوم webmaster و نقش آن در سرویس lms چیست ؟

مدیریت سایت در سطح بالا را webmaster گویند. این مدیر علاوه بر تجربه بالا در زمینه راهبری وب‌ سایت‌های اینترنتی و چگونگی تعامل با کاربران، در زمینه برنامه‌نویسی سایت نیز اطلاعات اولیه را دارا می باشد که بتواند حداکثر تعامل را با برنامه نویسان سایت داشته باشد. کار یک وب مستر از ابتدای راه‌اندازی وب‌سایت به‌عنوان راهبر اولیه سایت شروع شده و تمامی ناظران، مدیران، اساتید و دانشجویان را نظارت کرده و تمامی مشکلات فنی سیستم را برطرف می‌کند.

آموزش مجازی (lms)
مدیریت محتوای آموزش مجازی

3- آموزش‌های اولیه جهت مدیران و ناظران سرویس : LMS

با توجه به میزان جدید بودن سیستم برای مجموعه، آموزش‌های اولیه و معرفی سیستم به کاربران ضروری است. سیستم LMS از نظر بخش دانشجویان آسان و روان بوده و دانشجویان در صورت آشنایی اولیه، مختصر و حداقل کار با اینترنت (ایمیل و جستجو در موتورهای جستجوگر) قادر به استفاده از آن هستند. در بخش مدیران ارشد، مدیران، ناظران و اساتید، به دانش و مهارت بیشتری نسبت به بخش قبلی نیاز دارند. این آموزش در طی انتقال سیستم و به‌وسیله افراد ورزیده و باحوصله صورت می‌گیرد. یادگیری کار با سیستم lms راحت است اما برای بهره‌برداری هر چه بهتر از سیستم، به کمی تمرین و توجه نیاز است. در این آموزش تمامی جنبه‌های برقراری ارتباط با سایت از جمله، قرار دادن اطلاعات و مدیریت سایت و اصول مراقبت و نگهداری از سیستم و تهیه فایل‌های پشتیبانی و همچنین امنیت آن ارائه می‌شود.

4- پشتیبانی فنی مدیریت محتوای آموزش مجازی سرویس lms:

جهت برطرف کردن مشکلات فنی، پشتیبانی فنی LMS از ملزومات راه‌اندازی آن است. در صورت بروز مشکل، متخصصین امر در کوتاه‌ترین زمان ممکنه اقدام به عیب‌یابی و برطرف کردن آن نموده و افراد ذیربط را از دلایل بروز و نحوه پیشگیری از آن مطلع می‌سازند. این سرویس نوعی تضمین جهت کارکرد همیشگی و سالم ماندن سیستم است.

5- میزبان نرم‌افزار مدیریت محتوای آموزش مجازی سرویس lms

میزبان نرم‌افزار نقش تعیین‌کننده‌ای در کارکرد نرم‌افزار بازی می‌کند. از فاکتورهای تعیین‌کننده سرعت نرم‌افزار، میزبان آن است. در صورت ضعف امنیتی میزبان، هر لحظه ممکن است اطلاعات سیستم در دسترس افراد غیرمجاز بوده که این خود عواقب بدی را به دنبال دارد. فاکتورهای انتخاب یک میزبان خوب در زیر آورده شده است:

الف) تعهد

ب) امنیت

ج) کیفیت           

د) سرعت

در اکثر موارد تعهد با سابقه مترادف است. امنیت سیستم نیز خیلی مهم است. در حال حاضر سرویس‌های ارزان قیمتی در بازار ارائه می‌شوند که از نظر امنیتی کاملاً ضعیف‌اند (خبرهای گوناگون هک شدن پورتال‌های بزرگ دولتی-خصوصی را بررسی کنید). در ضمن اطلاعات شما در سیستم هم برای کاربران و خود شما مهم بوده و دوست ندارید که توسط افراد ناشناس به سرقت رفته و در جایی دیگر مورد استفاده قرار گیرند. کیفیت بالا نیز باعث کم شدن خطاها و UPTIME بودن سرور شما است. سرعت هم که به سرویس شما معنا بخشیده و باعث رضایت کاربران از سرویس خواهد شد. برخورداری از تمامی این موارد در کنار هم، لازمه یک میزبان خوب است.

محتوای دروس آموزش مجازی LMSسرویس E-Content

آموزش مجازی (lms)
مدیریت محتوای آموزش مجازی

1- محتوای دروس آموزش مجازی چیست؟

مطالب ارائه شده در کلاس‌های حضور شامل کتاب، جزوه، فایل کامپیوتری و اطلاعات تکمیلی است که بعد از توضیحات مطالب توسط استاد، در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. ولی در نرم افزار آموزش مجازی سرویس LMS ، استاد و کلاس مفهوم دیگری به خود می‌گیرد. استاد دیگر تمامی مطالب مربوط به دروس را حضور توضیح نداده و کلاس‌ها به‌صورت مجازی و آن هم محدود و غیراجباری تشکیل می‌گردد؛ بنابراین محتوای دروس این نوع آموزش می‌بایستی جذاب قابلیت انتقال تمامی مطالب مورد نظر استاد به دانشجویان را داشته باشد. با توجه به تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در این زمینه، سیستم دیجیتالی محتوای دروس آموزشی بهترین گزینه است. این سیستم هم جذاب و درصد انتقال مطالب در آن حداکثر است. در این روش که با استفاده از جدیدترین نرم‌افزارهای صدا و تصویر در حوزه آموزش مجازی تهیه می‌گردد، صدای استاد به همراه مطالب مورد نظر به‌صورت یک مجموعه آماده‌سازی شده که بعد از بازبینی نهایی در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود. در حال حاضر این سیستم بهترین و پرطرفدارترین روش تدریس آموزش مجازی بوده و دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر از این سیستم استفاده می‌کنند.

2- فرآیند تولید و گروه‌های درگیر:

تولید دیجیتال مانند یک کارخانه عمل می‌کند که از بخش‌های ورودی، خروجی و کنترل کیفیت تشکیل شده است. اطلاعات خام توسط هیئت عملی در اختیار گروه تولید قرار داده می‌شود. خروجی بعد از بازبینی نهایی توسط گروه کنترل کیفیت، در اختیار هیئت عملی جهت تأیید نهایی قرار داده شده و بعد از تأیید توسط ناظران سایت در بخش مربوطه قرار داده می‌شود.

الف) گروه تولید:

این گروه، به کار تولید محتوای دروس دیجیتال مشغولند. صدای استاد، متون و تصاویر مورد نظر، نمودارها، جداول، ایده‌ها و تمامی موارد مربوطه داده شده، جهت این کار در اختیار گروه قرار داده می‌شود. زمان برترین کار را گروه محتوای دیجیتال به عهده دارند. تجربه، سرعت، دقت، حوصله، کار گروهی، هماهنگی و وقت‌شناسی و سلیقه مواردی است که همگی با هم برای ارائه یک کار خوب دیجیتال مورد نیاز است.

ب) گروه کنترل کیفیت:

جهت بالا بردن کیفیت و حذف خطاهای دیجیتالی احتمالی در دروس منتشرشده، این گروه کار نظارت بر این درستی علمی و کیفی مطالب را به عهده دارد.

ج) هیئت‌علمی:

از کارهای هیئت‌علمی آماده‌سازی اطلاعات مورد نیاز (جزوه – کتاب) و پر کردن صدای درس است. دقت کنید که این صدا باید به‌وسیله خود استاد تهیه گردد. تجربه ثابت کرده است که در صورت تهیه این صدا به‌وسیله استاد، تمامی نکاتی مورد نیاز درس توسط خود استاد اشاره شده و با بالا و پایین بردن تن صدای خود، جاهایی که باید مورد تأکید قرار گیرد را مشخص می‌کند. این موارد در اختیار گروه تولید جهت دیجیتال شدن قرار داده می‌شود.

3- مدیریت و برنامه‌ریزی تولید:

گروه مدیریت تولید نیز کار سرعت نظارت، سیاست‌گذاری و ارائه بهترین روش جهت انجام فرایند تولید را به عهده دارد. بدون چنین مدیریتی، دروس به‌موقع آماده نشده یا کیفیت دروس ارائه شده به گونه قابل قبولی ارائه نمی‌شود. همچنین ارتباط هیئت‌علمی موسسه با گروه تولید توسط مدیریت تأمین می‌گردد. در این گروه دانش فنی و مدیریتی نقش مهمی داشته تا با سریع‌ترین روش ارتباط لازمه را برقرار و موارد را برطرف گردند.

4- کیفیت و ارتقا دادن محتوا:

محتوای تولیدشده به گونه ایست که هر زمان به درخواست هیئت‌علمی، قابل‌ تغییر است. از نظر کیفی نیز می‌توان آن را ارتقاء داد. با پیشرفت کار در بخش‌های مختلف، نیاز به ارتقاء سیستم و بهبود بخش‌های مختلف احساس می‌گردد. سیستم ارائه شده در تولید محتوای دروس دیجیتال، دارای چنین قابلیتی است.

شرکت پافکو، مفتخر است تا چنانچه در حوزه روشهای تولید محتوا و هزینه تولید محتوا نیاز به مشاوره دارید، مشاوره رایگان (Free Consultation) ارائه دهد

مشاوره رایگان بگیرید
نظرات کاربران
نیما هدایت

شما فرمودین LMS سامانه (ال ام اس) یه بخشش برای انتخاب واحد هست این امکان داره که دانشجو حذف و اضافه کنه و ویرایش کنه ؟

0 0

شریعتی

برای مدیریت محتوا آموزش مجازی باید ان ها رو دسته بندی کنیم تا راحت بتونیم مدیریتش کنیم

0 0

کمالی

یکی از خوبی ها محتوا در اموزش مجازی میتونین در هر جایی که هستین استفاده کنین

0 0

محمدخانی

نقش وب مستر رو در سیستم مدیریت آموزش lms نمیشه نادیده گرفت.

0 0

عباسی

برای خرید سرویس lms پافکو راهنماییم بفرمایید.

0 0

پافکو

سلام وقتتون به خیر
برای خرید سرویس lms و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02141986000 تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

0 0

جهانی

یادگیری آموزش مجازی با سرویس lms چقدر زمان میبره؟

0 0

کاووسی

سلام ، امکانش هست درباره سرویس lms پافکو بهم اطلاعات بیشتری بدید

0 0

پافکو

سلام وقتتون به خیر
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02141986000 تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

0 0

منا

سلام اگه نظری در قسمت آبشار lms بگذاریم چطور باید پاکش کنیم

0 0

رعنا فعال

سلام لطفا در صورت نیاز به مشاوره در ساعات اداری با شماره های شرکت تماس بگیرید.

0 0

احدی

ملزومات اجرای یک "اموزش مجازی" ‌ موفق چه چیزهایی هست؟ آیا "تولید محتوا" و "تولید آزمون الکترونیکی" را هم خودتان اجرا می کنید یا نه؟

1 0

روابط عمومی شرکت پافکو

برای اجرای یک آموزش مجازی موفق، فاکتور های زیادی باید رعایت شوند. از داشتن یک طرح دقیق و تولید محتوای آموزشی گرفته تا مدیریت دانش آموزان و اساتید و داشتن برنامه مناسب ارزیابی و آزمون آنلاین و صدور کارنامه و گواهینامه و غیره. برای اجرای راحت همه این موارد به بهترین وجه، استفاده از یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) مناسب را توصیه می کنیم.

0 0

محمدی

سایت lms میتونه همزمان با سایت شرکت ما یکپارچه عمل کنه؟

0 0

امین جعفری

آیا امکان استفاده از منابع اینترنتی و صفحات وب در نرم افزار ال ام اس وجود دارد ؟

0 0

شرکت پافکو

بله امکان استفاده از منابع اینترنتی در نرم افزار ال ام اس وجود دارد و از منبع صفحه وب که قابلیت انتقال یک صفحه وب یه صورت کامل را دارا می باشد و به استاد امکان تغییرات دلخواه در این صفحه را می دهد و همینطور از منبع پیوند که قابلیت هدایت دانشپذیران به یک صفحه خارجی را داراست و از ماژول ویکی می توان تاریخچه مطلب مورد نظرمان را در نرم افزار ال ام اس بارگذاری نماییم

0 0

شرکت پافکو

بله امکان استفاده از منابع اینترنتی در نرم افزار ال ام اس وجود دارد و از منبع صفحه وب که قابلیت انتقال یک صفحه وب یه صورت کامل را دارا می باشد و به استاد امکان تغییرات دلخواه در این صفحه را می دهد و همینطور از منبع پیوند که قابلیت هدایت دانشپذیران به یک صفحه خارجی را داراست و از ماژول ویکی می توان تاریخچه مطلب مورد نظرمان را در نرم افزار ال ام اس بارگذاری نماییم

0 0

محمد هشمتی

آیا نرم افزار ال ام اس برای آموزشگاه های زبان هم قابلیت استفاده دارد؟

0 0

امید احمدی

بله برای آموزشگاه های زبان هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و بیشتر برای موارد که بستر آموزش های از راه دور را داشته باشند قابلیت استفاده دارد و امکانات بسیاری چون کلاس های آموزش آنلاین و آزمون آنلاین و تنظیم تکلیف برای دانشپذیران و ایجاد دیکشنری و بانک اطلاعاتی و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد

0 0

حمید عیدی

قابلیت‌های پلتفرم مدیریت یادگیری شما شامل چه آیتمهایی میشه؟



1 0

شرکت پافکو

جناب عیدی درود .
امروزه پلتفرم‌های مدیریت یادگیری(ال ام اس) بسیار گسترده‌تر از اهداف آموزشی هستند. انواع مختلف پلتفرم‌های مدیریت یادگیری با ویژگی‌های منحصر به فرد هرکدام وجود دارد. برخی قابلیت‌های رایج به شرح زیر است:
کد عضویت در کلاس یا گزینه ارسال دعوت
آپلود و مدیریت محتوا
امکان دسترسی با تمام ابزار رایج نظیر دسکتاپ، گوشی هوشمند یا تبلت.
تقویم آموزشی نظیر مهلت تحویل تمرین‌ها یا زمان آزمون‌ها
دریافت آنلاین تمرین
ابزار بررسی نمرات و ایجاد نمودارهای عملکرد دانش آموزان

1 0

سیامک

شما در حوزه تولید محتوای الکترونیکی هم فعالیت می کنید؟ هزینه تولید محتوا برای کلاسهای مجازی و آزمون های آنلاین چقدر است؟

1 0

محمد رضا مجتبوی

سلام
ما یک حوزه علمیه هستیم که نیاز به یک سیستم مدیریت محتوای اموزش lms داریم برای ۵ شعبه
چند سوال داشتم
۱.سیستم lms شما کاملا تحت وب است؟
۲. سیستم lms پافکو با نرم افزار وب کنفرانس و سایر نرم افرارهایی که در سایت اعلام کردید داری یک پایگاه داده است ؟
۳.ما در ۳ لایه هستم صف و ستاد و مرکز ایا ۳ حالت را نرم افزار ال ام اس پافکو پشتیبانی می کند؟
۴.نرم افزار اموزش مجازی lms چه نوع سخت افزاری و نرم افزارهایی لازم دارد؟
۵.نحوه خرید و قیمت lms را برایم ایمیل نمایید
۶.مدت زمان نصب و راه اندازی نرم افزار یادگیری الکترونیکی را هم بفرمایید

موفق باشید
التماس دعا

3 1

شرکت پافکو

با سلام
سیستم LMS پافکو چند شعبه ای را پشتیبانی می کند و این سامانه کاملا مبتنی بر وب یا شبکه اینترانت ملی یا شبکه داخی میتواند کار کند موضوع دوم شما در مورد یکپارچی با نرم افزار وب کنفرانس و سایر سیستم ها باید بگویم تحت یک پایگاه داده و با یک لاگین کار میکند و در مورد سوال سوم شما باید عرض کنم ما لایه های مختلف(صف،ستاد،مراکز) شما را بطور کامل پشتیبانی می کنم و در مورد سوال چهارم شما در خصوص سخت افزار مورد نیاز برای نرم افزار آموزش مجازی LMS بستگی به تعداد کاربر دارد و پاسخ سوال پنجم نحوه و مراحل خرید و قیمت نرم افزار LMS لازم است فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا پرسنل فروش شرکت با شما تماس بگیرند و در مورد سوال آخر شما مدت زمان نصب و راه اندازی سیستم آموزش الکترونیکی LMS بستگی به انتخاب شما روی رایانش ابری پافکو را انتخاب کنید یا روی سرورهای خودتان متفاوت است موفق باشید

2 0

طهماسبی

ممنون از توضیح خوبتون

0 0

مریم باقری

وقت بخیر کسی که دانش کامپیوتری بالایی هم نداشته باشه میتواند از سیستم مدیریت آموزش مجازی شما استفاده کنه؟

5 0

شرکت پافکو

با سلام و تشکر از نظرات شما دوست عزیز،
بله دوست عزیز در صورت درخواست اطلاعات بیشتر فرم مشاوره دمو را پر بفرمایید.

4 0

فاطمه

سلام
خانم مریم باقری من خودم کارمند یکی از موسسات آموزشی که از سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی lms پافکو استفاده میکنه هستم با سیستم lms اگر خوب آشنا بشین کاری نداره من خودم اولش خیلی نگران بودم ولی فیلم های اموزش lms رو چند بار دیدم و به اسونی تونستم با سیستم کار کنم پاینده باشید

0 0

ملیحه

آموزش مجازی lms را گفتید خیالمو راحت کردید من هم استرس دارم بتونم با این سیستم های نوین در یادگیری الکترویکی ارتباط برقرار کنم بازم ممنون که تجربه خوبتون رو به اشتراک گذاشتید

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از قرار دادن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید