اخبار

ارائه طرح آموزش مجازی در نمایشگاه قرآن توسط دانشگاه آزاد اسلامی

آموزش مجازی در نمایشگاه قرآن

طرح «طوبی» طرح آموزش‌های قرآنی کوتاه مدت است که از درگاه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شود و تمام مراحل انتخاب اساتید و پروسه یادگیری آموزش و محتواهای آموزشی برای بازخوردهایی که از کلاس‌ها به عمل می‌آید، زیر نظر مستقیم استاد صالح اطهری‌فرد قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم اجرا می‌شود.

مسئول غرفه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این واحد دانشگاهی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم طرح ویژه آموزش مجازی قرآن ارائه داده است.

مسئول غرفه خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزش قرآن در سطوح مختلفی شامل آموزش تصحیح قرائت نماز، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید مقدماتی و تکمیلی، دوره‌های صداسازی، اذان،  تلاوت‌های تقلیدی، تلاوت‌های آزاد مجلسی و مسابقه‌ای، تواشیح، ابتهال، سرود و حتی هنرهای انشاد دینی است و این دوره آنلاین نیز همانند همه آموزش‌های مجازی مزایای خودش را دارد.

وی افزود: در طرح «طوبی» فارغ از مکان و شرایطی که در آن قرار داریم از داخل منزل، محل کار و حتی ماشین به آسانی به کلاس مجازی وصل می‌شویم و به ‌صورت آنلاین با استاد مربوطه ارتباط برقرار می‌کنیم. این آموزش کاملاً مجازی و آنلاین است. آموزش‌های مجازی قبل از اجرایی شدن این طرح بیشتر حالت آفلاین، آرشیوی و فایل‌های بارگذاری شده اساتید را داشتند.

آموزش مجازی در نمایشگاه قرآن

این دوره‌های قرآنی ویژه آقایان و بانوان و در محدوده سنی بالای ۱۳ سال می‌باشد و افراد با هر سطحی می‌توانند در کلاس‌های آموزش مجازی شرکت کنند، اما تنها به کسانی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی مدرک داده می‌شود که حدنصاب نمره پانزده از بیست را کسب کرده باشند. همچنین، شرکت در سطوح بالا فقط با گذراندن پیش‌نیازهای مربوط یا تأیید استاد تعیین سطح امکان‌پذیر خواهد بود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

  • نویسنده : شرکت پافکو
    • امتیاز :
    • 2
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/03/18
  • تعداد مشاهده : 1598 بار