مقالات وب کنفرانس

10 مزیت وبینارهای خودکار برای کسب و کار شما

10 مزیت وبینارهای خودکار برای کسب و کار شما

وبینار خودکار چیست؟

وبینار خودکار یک وبینار از پیش ضبط شده ، بدون میزبان و در یک برنامه زمانی تکرار شونده (یا بنا به درخواست) اجرا شود و ممکن است تعاملاتی داشته باشد - مانند نظرسنجی، سؤالات، جزوات، و CTAها - از قبل برنامه ریزی شده است تا در موارد خاصی فعال شود. نکته کلیدی این است که هیچ کس برای اجرای یک وبینار خودکار به موفقیت آمیز بودن آن نیازی ندارد. همه موارد می توانند به طور خودکار اتفاق بیافتند. وبینارهای خودکار سه ویژگی اصلی دارند:

يك، ارائه از پیش ضبط شده، هر وبینار خودکار پیرامون یک ویدیوی از پیش ضبط شده ساخته شده است. نیازی نیست کسی برای میزبانی یا ارائه وبینار از طریق پخش زنده حضور داشته باشد.

دو، زمان شروع خودکار (بر اساس یک برنامه تکراری یا در صورت تقاضا)، وبینارهای خودکار را می توان مانند یک رویداد تقویم مکرر برنامه ریزی کرد و یا در صورت تقاضا در دسترس قرار داد. در هر صورت، جلسات به طور خودکار شروع می شود. نیازی نیست کسی برای فشار دادن دکمه "Play" (نمايش) آنجا باشد. سه، تعاملات از پیش تعیین شده،  نرم‌افزار وبینار خودکار به شما این امکان را می‌دهد پاپ‌آپ‌های تعاملی را ایجاد و برنامه‌ریزی کنید تا در زمان‌های مشخصی در سراسر ارائه ویدیوی شما - در زمان واقعی برای شرکت‌کنندگان - از جمله مواردی مانند نظرسنجی، سؤال، جزوه، پیوندها و موارد دیگر ظاهر شوند.

جذب مخاطبان در طول وبینار

ما دانش و بستر لازم برای افزایش کیفیت آموزش‌های شما را داریم. برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان

021-41986000 داخلی 116

اما وبینارهای خودکار چگونه می توانند برای کسب و کارها مزيت داشته باشند؟

1. مخاطبان بیشتری را جذب کنید

جلسات حضوری نیاز به برنامه ریزی رو به جلوی زیادی دارد و شما هرگز نمی توانید با برنامه های همه افراد همسو شويد. با این حال، یک وبینار خودکار نیاز مردم به رفت و آمد و حضور یک سخنران را از بین می برد و به شما اين امکان را می دهد مخاطبان بیشتری را برای رویداد خود جذب کنید.

2. افزایش کارایی

از آنجایی که وبینار را می‌توان از قبل برنامه‌ریزی و ضبط کرد و سپس برای پخش در زمان مشخصی آماده و مهیا کرد، تضمین می‌شود که به موقع شروع و به پایان برسد. اطمینان حاصل كردن از قبل اینکه جلسه بدون مشکل برگزار می شود، اثربخشي وبينار را افزایش می دهد.

3. تولید سرنخ کوتاه مدت

وبینارها به طور کلی برای ایجاد سرنخ های جدید فوق العاده هستند. این رویدادها می توانند تمام اطلاعاتی را که مخاطبان برای تصمیم گیری آگاهانه به آن نیاز دارند، ارائه دهند که باعث ایجاد اعتماد بین برند و شرکت کنندگان می شود. با ضبط وبینار از قبل ، می توانید مطمئن شوید که بهترین برداشت اولیه را در ذهن مخاطب ایجاد می کنید.

4. تولید سرنخ طولانی مدت

این یک واقعیت شناخته شده است که جذب مشتری جدید می تواند تا پنج برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی شما هزینه داشته باشد، بنابراین مهم است که به تولید سرنخ در بلندمدت فکر کنید. وبینارهای خودکار می‌توانند در زمان‌های خاص و در یک برنامه زمانی خاص پخش شوند و به شما این امکان را می‌دهند که ارتباط خود را با مخاطبان خود افزایش دهید.

10 مزیت وبینارهای خودکار برای کسب و کار شما

5. سهولت استفاده

استفاده از یک پلتفرم پخش زنده برای مخاطبان ساده و آسان است، زیرا برای اجرای بي نقص نیاز به حداقل تعامل دارند. به همین دلیل، آنها در واقع می توانند میزان کاری که باید انجام دهید را کاهش دهند و احتمال غیبت شرکت کنندگان در رویداد را به دلیل مشکلات فنی محدود کنند.

6. سازمان

خودکارسازی وبینار، برنامه‌ریزی همه چیز را از قبل آسان‌تر می‌کند، زیرا اطمینان حاصل می شود که جلسه به درستی سازماندهی شده است. وبینار خودکار این اطمینان را حاصل می کند که ارائه به راحتی قابل پیگیری است و بخش ها به ترتیب منسجمی سازماندهی می شوند که هر بخش بر اساس دانش آموخته شده در بخش قبلی است.

7. زمان کمتر

از آنجایی که وبینار خودكار برای شروع و پایان در یک زمان مشخص تنظیم می شود، نیازی به سخنران یا گرداننده نیست.

علاوه بر این، می توان به صورت آنلاین به وبینار دسترسی داشت، بنابراین زمان کمتری را از شرکت کنندگان می گیرد.

8. سازگاری

وبینارهای خودکار برای جلسات آموزشی عالی هستند، زیرا تضمین می کنند که همه تجربه ثابتی از آموزش خواهند داشت. همان جلسه آموزشی ضبط شده را می توان بارها و بارها برای افراد جدید به عنوان بخشی از فرآیند همسو شدن استفاده کرد.

9. برند را به عنوان یک رهبر فکری تقویت می کند

ارائه دانش مفید به مخاطبان، شناخت برند را افزایش می دهد و شرکت را به عنوان یک متخصص (یا "رهبر فکری") در صنعت خود تثبیت می کند.

10. فراخوان تاثیرگذار برای اقدام

و در نهایت، وبینارهای خودکار را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که یک لینک مخاطب را به وب‌سایت هدایت کند و با فراخوانی به فرآیند پایان دهد. انجام این کار، می تواند سبب تغییر و در نتیجه افزایش درآمد شود.

10 مزیت وبینارهای خودکار برای کسب و کار شما

همانطور که می بینید، راه های زیادی وجود دارد که وبینارهای خودکار می توانند برای مشاغل در تمام صنایع مفید باشند. چه برای تولید سرنخ، برای انتقال دانش، یا برای آموزش کارکنان، وبینارهای خودکار جایگزینی فوق العاده اي برای رویدادهای حضوری هستند.

نظرات کاربران
مستانه

وبینار Webinar خودکار رو چجوری میشه براش تاریخ انقضا تعیین کرد؟

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید