مقالات وب کنفرانس

2 ویژگی ادوب کانکت که از آن بی خبری

ویژگی های ادوب کانکت
پاندمی کرونا جدای از هر ویژگی خوب و بدی که داشت، یک تغییر بی نظیر در سیستم آموزش ایجاد کرد و آن هم آموزش آنلاین و آفلاین بود؛ چیزی که امروزه به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است. پاندمی کرونا فرصتی را برای آموزش دیدن بسیاری از افرادی ایجاد کرد که پیش از این به دلایلی چون شاغل بودن، دور بودن از محل آموزش، زندگی کردن در شهری دیگر، ترافیک های زیاد، هزینه های بالای آموزش و رفت و آمد و غیره از آموزش صرف نظر کرده بودند.

این روز ها کمتر کسی است که از آموزش آنلاین استفاده نکرده باشد، در وبینار آنلاینی حضور نداشته باشد و یا جلسه ای را با همکارانش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار نکرده باشد. حداقل همه ما تجربه یک بار مکالمه ویدیویی را با دوستان یا خانواده خود داشته ایم. افرادی کهدر این میان از ادوب کانکت برای موارد فوق استفاده کرده اند، با توجه به ویژگی های بی نظیر این برنامه حتما تجربه بهتر و پربارتری را داشته اند.

اما ادوب کانکت یک نرم افزار با قابلیت های بالاست و ویژگی های بسیاری دارد که افراد زیادی از از آن بی خبرند. اگر دوست دارید با 2 ویژگی خاص ادوب کانکت آشنا شوید، در ادامه همراه پافکو باشید.

2 ویژگی خاص ادوب کانکت

1.پاد اشتراک‌گذاری در Adobe Connect

چرا ویژگی پاد اشتراک گذاری مهم است؟ مگر گذاشتن یک URL در چت بهتر نیست؟

خب بگذارید اینگونه به شما بگوییم، اگرچه ممکن است به اشتراک گذاشتن در چت سرعت شما را بالاتر ببرد اماپاد اشتراک گذاری ادوب کانکت به شما این امکان را می دهد که نام پیوند ها را تغییر داده تا مخاطبینتان بهتر متوجه این موضوع شوند که چه لینک هایی در اختیارشان قرار گرفته است.

همچنین گاهی ممکن است URL  به اشتراک گذاشته شده در بین انبوهی از پیام ها گم شود در حالی که با استفاده از پاد اشتراک گذاری ادوبی کانکت پیوند های به اشتراک گذاشته شده همیشه در دسترش خواهند بود.

برخلاف آنکه در چت نمی توانید یک سایت را با تمامی مخاطبین به اشتراک بگذارید، با کمک پاد اشتراک گذاری ادوب کانکت شما این امکان را در اختیار دارید. اگر از ادوب کانکت برای برگزاری جلسات خود استفاده می کنید این ویژگی برایتان بسیار مفید خواهد بود چرا که تمامی مخاطبین شما را به یک صفحه مشخص منتقل کرده که می توانید جلسه را با اطلاعاتی که در صفحه همگی افراد قابل مشاهده است، ادامه دهید.

2. Engagement Dashboard/ داشبورد تعامل

داشبورد تعامل ویژگی دیگر ادوب کانکت است که آن را متمایز ساخته است. همانطور که از اسمش مشخص است، این ویژگی تعاملات مخاطبان را ردیابی کرده و معیار های تعامل را در داشبورد مشخص می کند، همچون پاسخ های نظر سنجی و پرسش و پاسخ.

. Engagement Dashboardرا فقط برگزار کننده جلسه یا کلاس در ادوب کانکت می تواند مشاده کند. کافی است در بالای نوار عنوان کلیک کرده و کلمه میزبان را انتخاب نمایید.

شما در این متن تنها دو مورد از ویژگی های ادوب کانکت را خواندید اما باید بدانید که ادوب کانکت ویژگی های بی نظیرزیادی دارد که آموختن آنها می تواند کار با این برنامه را آسان کرده و قابلیت های بیشتری در اختیارتان قرار دهد.

پافکو،اولین ارائه دهنده نرم افزار های یکپارچه آموزش الکترونیکی آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما می باشد. همین حالا فرم زیر را تکمیل نمایید یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

ادوبی کانکت پافکو

02141986000

نظرات کاربران
غفاری

ادوبی کانکت برنامه خیلی خوبیع ولی نمیدونم چند روزه قطع و وصل میشه نمیدونم از چیه برنامه ادوبی هست یا اینترنتم شاید به مشکل خورده
چجوری میتونم بررسی کنم

0 0

نصیری

جالب بود البته برنامه ادوبی کانکت قابلیت های بیشتری هم داره

0 0

محمدی

منظورتون چه قابلیت های تو ادوبی کانکت هست
ممنون میشم کامل بفرمایید

0 0

مصباح

قابلیت ذخیره سازی تو ادوبی کانکت هم هست

1 0

امید احمدی

با سلام بله یکی از ویژگی های جدید ادوبی کانکت این هست که میتونین فایل اموزش رو آفلاین سازی کنین و دانلود کنین

0 0

نرگس اسماعیلی

چجوری فایل رو ذخیره کنیم و استفاده کنیم

0 0

موسوی

تو قسمت پنل ادوبی کانکت بخش رکوردینگ میتونین فایل ضبط شده رو ذخیره کنین

0 0

نادیا

سلام
من مدرس زبانم و از سرویس های 10 نفره ادوب کانکت پافکو استفاده می کنم مورد داشبورد تعاملی در فیلم های آموزشی سایت نبود پیشنهاد میکنم ویدئوهای آموزشی روی سایت هم بروز رسانی شوند با سپاس نادیا اعظمی

1 0

حسینی

سلام ویدیو اموزش های ادوبی کانکت کجا هست

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید