مقالات وب کنفرانس

آخرین نسخه ادوبی کانکت (Adobe Connect 11.2) چه در چنته دارد؟

نسخه ادوبی کانکت 11.2
در نسخه جدید ادوبی کانکت، بهبودهای بسیاری را شاهد هستیم، قابلیت های جدیدی در آن اضافه و تعدادی از مشکلات نیز حل شده است. در این مقاله قصد داریم راجع به آخرین نسخه ادوب کانکت مطالبی را به سمع و نظر شما عزیزان برسانیم. اگر شما نیز از این اپلیکیشن استفاده می کنید و می خواهید اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن دریابید؛ پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با پافکو همراه باشید.

با ادوبی کانکت، آنلاین تدریس کن!

همراه با تست رایگان

نکاتی در خصوص آخرین نسخه ادوب کانکت و دانلود ورژن جدید ادوب کانکت:

    نرم افزار ادوب کانکت یکی از برترین بسترهای راه اندازی کلاس های مجازی آنلاین و وبینارها می باشد که از ویژگی ها و مزایای بسیار گسترده ای برخوردار است. این نرم افزار به کاربران امکان چت کردن را می دهد و به استاد و میزبان وبینار، امکان ضبط ویدیویی کلاس یا وبینار را می دهد. به این ترتیب سایرین می توانند به صورت آفلاین نیز از جلسه استفاده کنند. هم چنین در حین کلاس، امکان برقراری ارتباط صوتی و یا تصویری با اعضای حاضر در کلاس وجود دارد. بنابراین جلسه کاملا سودمند و مفید خواهد بود. آخرین نسخه ادوب کانکت، ویژگی ها و آپشن های جدیدی را به کاربران ارائه می دهد که ذکر آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

در سال 2017، ادوبی کانکت تصمیم خود مبنی بر کنار گذاشتن Flash تا سال 2020 را اعلام کرد. دلیل این زمان طولانی این بود که ادوبی کانکت نمی‌خواست کاربران با تغییر سریع و آنی سیستم، احساس ناراحتی کنند. اکنون که در سال 2021 هستیم، Flash از دایره‌ی کارهای ادوبی کانکت بیرون رفته است، این بدان معناست که کاربرانِ ادوب کانکت دیگر نمی‌توانند از مرورگرهای قدیمی مبتنی بر فلش، مانند اینترنت اکسپلورر استفاده کنند. برای پیوستن به بستر آموزش مجازی در ادوبی کانکت، باید از یک مرورگر مدرن مبتنی بر HTML یا یکی از برنامه های مخصوص موبایل یا دسکتاپ ادوبی کانکت استفاده کنید.

ادوبی کانکت 11.2 و flash

برخی از ویژگی های آخرین ورژن ادوب کانکت:

    با شیوع بیماری کرونا، استفاده از نرم افزار ادوب کانکت بسیار افزایش یافت. مجازی شدن تمام کلاس ها و جلسه ها، مدیران این شرکت را بر آن داشت تا قابلیت های این نرم افزار را بهبود بخشند. در آخرین ورژن ادوبی کانکت شاهد تغییراتی نظیر زیرنویس چسبیده، گزینه های پیشرفته صوتی، اپلیکیشن جدید ادوب کانکت برای MacOS و بهره گیری از گزینه ی Standard View برای تجربه ی کاربری سازگار برای تمام شرکت کنندگان هستیم. دانلود ادوبی کانکت 11 در وب سایت https://pafcoerp.com/-web-conference-articles/articleid/1040/-adobe-connect-11-2 برای شما عزیزان میسر می باشد. آخرین نسخه ادوب کانکت در تمامی سیستم ها به راحتی قابل نصب و راه اندازی است.

جدیدترین نسخه ادوبی کانکت و آخرین نسخه ادوب کانکت:

    پس از دانلود ادوبی کانکت 11، می توانید تجربه یک کلاس آموزش آنلاین و وبینار با کیفیت را داشته باشید. لازمه ی محقق شدن این امر، بهره مندی از اینترنت پر سرعت می باشد. دانلود adobe connect 11.2 به صورت کاملا رایگان برای تمام کاربران بوده و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. در ورژن جدید ادوب کانکت و آخرین نسخه ادوب کانکت، امکان به اشتراک گذاشتن صفحه دسکتاپ رایانه و فایل های داخل سیستم نیز وجود دارد. آخرین ورژن ادوب کانکت به راحتی در تلفن های همراه نیز نصب می شود لذا از این بابت نگرانی به خود راه ندهید.

Adobe Connect 11.2

نسخه 11.2 ادوبی کانکت، با 4 قابلیت جدید و هیجان‌انگیز و تعدادی بهبودهای کوچکتر منتشر شده است.

  1. اپلیکیشن جدید ادوبی کانکت برای MacOS
  2. قابلیت زیرنویس چسبیده
  3. گزينه‌هاي پيشرفته صوتي
  4. امکان تجربه کاربری سازگار برای همه شرکت‌کننده‌ها در یک اتاق مجازی با استفاده از گزینهStandard View  

برنامه جدید ادوبی کانکت برای MacOS

در حالیکه کاربران Mac، مدتیست امکان استفاده از Standard view از طریق مرورگر را دارند، برنامه جدید Mac، با بهبود صدا و پشتیبانی از ویدیوهای HD و فیدهای بیشتر برای وب‌کم، تجربه کاربری بهتری را فراهم کرده است. البته تا ماه ژوئن، برنامه همچنان از Classic View نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران کم کم می‌توانند با view جدید آشنا شوند.

قابلیت زیرنویس چسبیده در ادوبی کانکت

ادوبی کانکت در برای اضافه کردن زیرنویس به ویدئوها، شما را از هر برنامه و افزونه جداگانه‌ای بی نياز كرده است. اكنون مي‌توانيد، زيرنویس را به صورت دستی و به زبان‌های مختلف یا با استفاده از سرویس‌های زیرنویسی چون StreamText فعال کنید. کاربران می‌توانند اندازه قلم، رنگ و محل قرار گرفتن زیرنویس را شخصی‌سازی کنند. پس از آن، زیرنویس‌ها با تنظیمات انتخاب شده در طول جلسه و در Layout های مختلف باقی می‌ماند.

ادوبی کانکت 11.2 برای macOS

گزینه‌های صوتی پیشرفته در ادوبی کانکت

کدِک‌های صوتی مدرن، این امکان را فراهم کرده‌اند که با تغییر اندکی در پهنای باند، بهبود چشمگیری در کیفیت صدا داشته باشیم.

تجربه پیشرفته صوتی با استفاده از کدک صوتیِ مدرن برای اتاق‌هایی که در Standard View قرار دارند، ارائه می‌شود. در جدیدترین نسخه‌های برنامه های دسکتاپ Adobe Connect برای ویندوز، مک و مرورگرهای مبتنی بر HTML پشتیبانی می‌شود.

امکان تجربه کاربری سازگار برای همه شرکت‌کننده‌ها در یک اتاق مجازی با استفاده از گزینه Standard View 

در نسخه 11.2 ادوبی کانکت، همه شرکت‌کننده‌ها، یک UI مشترک و سازگاری را تجربه می‌کنند. اتاق‌های جدید ادوبی کانکت به صورت پیش‌فرض از Standard View استفاده می‌کنند، اتاق‌هاي قديمي تنظيمات رابط قبلي را ادامه مي‌دهند. ميزبان‌ها و ادمين‌ها اين امكان را دارند كه Standard View را غیر فعال کرده و تا ژوئن 2021 از  Classic View استفاده کنند.

ادوبی کانکت standard view

بهبودهای کاربردیِ دیگر در Adobe Connect 11.2

این موراد شاید بهبودهای کوچکی باشند، اما امکان دارد تاثیر زیادی در راحتی استفاده شما داشته باشند.

پاد پرسش و پاسخ (Q&A pod):

پاد پرسش و پاسخ با استفاده‌ی کارآمدتر از فضا، نشانگر پخش، گزینه‌ای برای مشاهده تمام سوالاتِ پاسخ داده شده در کل زمان‌ها و موارد دیگر بهبود یافته است. تفاوت پاد پرسش و پاسخ را در دو نسخه 11.0 و 11.2 در زیر مشاهده کنید.

پاد QA در ادوبی کانکت 11.2

پاد شرکت‌كننده‌ها:

پاد شرکت‌کننده‌ها در نسخه 11.2، کاربرپسندتر شده است. همچنین با گزینه‌های Select All یا Clear All، انتخاب همه شرکت‌کننده‌ها یا پاک کردن همه آن‌ها برای اتاق‌های breakout، فقط با یک کلیک امکان‌پذیر است.

پاد شرکت کننده‌ها در ادوبی کانکت 11.2

ویرایش‌گر ضبط یا Recording editor:

ویرایشگر ضبط HTML به روز شده و عملکرد آن روان‌تر و دقیق‌تر شده است.

ریکوردر HTML در ادوبی کانکت 11.2

نکات تکمیلی در خصوص آخرین نسخه ادوبی کانکت:

    برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص آخرین نسخه ادوبی کانکت، می توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید. گرچه دانلود آخرین ورژن ادوب کانکت، به راحتی و بدون مشکل انجام خواهد شد. همان طور که بیان کردیم در آخرین نسخه ادوب کانکت، بدون نیاز به هیچ برنامه ی دیگری می توان به ویدیوها زیرنویس افزود که این قابلیت بسیار مهم و کاربردی می باشد. هم چنین با دانلود آخرین نسخه ادوب کانکت، می توانید صداها را با کیفیت و پهنای باند بیشتری بشنوید و از آن لذت ببرید.

سخن آخر

ادوبی کانکت یکی از محبوبترین سرویس‌های برگزاری کلاس آنلاین در سراسر جهان است. این پلتفرم هر روز بر قابلیت‌های خود می‌افزاید و در ایران نیز پرطرفدارترین سرویس برگزاری کلاس آنلاین است. از این رو شرکت پافکو علاوه بر ارائه خدمات و پشتیبانی از این سرویس، اخبار و آموزش‌های ادوبی کانکت را نیز منتشر می‌کند. خوشحال می‌شویم ما را از نظرات ارزشمند خود بهره‌مند سازید.

اگر در مورد نرم افزارهای مختلف آموزش مجازی و برگزاری آموزش آنلاین نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید، کافیست روی دکمه دریافت مشاوره رایگان کلیک کرده و فرم مربوط را پر کنید. کارشناس‌های پافکو در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دریافت مشاوره آنلاین

در پایان از همراهی و توجه شما عزیزان بی نهایت سپاس گزاریم. ایام به کام و کامتان شیرین باد

نظرات کاربران
حسین زاده

با سلام لایسنس ورژن قبلی با نسخه جدید همخانی داره ؟

0 0

بهرامی

ورژن ادوبی کانکتی که شما استفاده میکنید چی هست

0 0

طهماسبی

با سلام ادوبی کانکت ورژن جدید چه تغییراتی با ادوبی کانکت قدیمی داره

0 0

قربانی

نسل های ادوبی کانکت رو از کجا میشه دید و متوجه شد چه تفاوت هایی داره

0 0

باقری

با سلام الان اخرین نسخه ادوبی کانکت 11 هست و جدید ترینش کی میاد

0 0

کریمی

از کجا میشه متوجه شد از چه ورژنی استفاده میکنیم

0 0

امینی

من از سرویس کلاس انلاین شما استفاده میکنم ورژن چند هست ؟

0 0

گنجی

آخرین نسخه ادوبی کانکت 12 هست ایا اومده ؟؟ چه تفاوتی داره ؟

0 0

ادوبی

از وقتی که آخرین نسخه ادوبی کانکت رو نصب خیلی از باگ ها رفع شده این مشکلات رو باید زود تر رفع میکردند
بازم خدا رو شکر خیلی بهتر شده
مرررسی

1 0

عباسی

مشکل تایپ فارسی حل شده در ادوبی کانکت

0 0

محمود تهرانی

سلام من شنیدم تو ورژن جدید دیگه مشکل فونت فارسی رو نداریم ؟
ورژن جدید رو از کجا میشه دانلود کرد ؟

0 0

شریف بختیار

آخرین نسخه ادوبی کانکت یه پکیج بی نظیر از تمام امکانات، عالیههه واقعا

1 0

رفیعی

آخرین ورژن ادوب کانکت رو از کجا میتونم دانلود کنم؟

1 0

امید احمدی

با سلام شما میتونین تمامی فایل های بروز برای همه سیستم عامل ها از این لینک دانلود کنین

لینک آخرین نسخه ادوبی کانکت برای تمامی سیستم عامل ها
https://pafcoerp.com/-download-adobe-connect

0 1

روحی

پس برای نسخه جدید ادوبی کانکت نمیشه از مرورگر اکسپلور استفاده کرد. لطفاً اگه میشه آموزش اضافه کردن زیرنویس چسبیده را هم در سایتتون قرار بدهید، ممنون.

2 0

فاضلی

سلام آقای روحی نرم افزار ادوبی دیگه ربطی به مرورگر نداره این برای برنامه ادوبی هست

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید