مقالات

حفظ مشتری یا جذب مشتری جدید! | پاوینو

حفظ مشتری

بازاریاب های تجارت الکترونیکی به دلیل هدف افزایش بازدید و نرخ تبدیل آن، رقابت شدیدی با یکدیگر دارند. در حالی که استراتژی های جدید به مشاغل کمک می کند مشتری جدید جذب کنند، اما گاهی اوقات بازاریابان بیش از حد گرفتار این موضوع می شوند و فراموش می کنند که رمز موفقیت بلندمدت، حفظ مشتری است. سرمایه گذاری در ابزارها و تکنیک هایی که مشتریان جدیدی را به ارمغان می آورند، می تواند 25 برابر بیشتر از راههای حفظ مشتریان فعلی باشد. با پاوینو همراه باشید.

چگونه فردی را که برای اولین بار خرید می کند به مشتری دائمی تبدیل کنیم؟

مصرف کننده مدرن یک خریدار مشتاق است و تجربه ی خرید است که برای آنها مهم است. اگر با آنها به عنوان یک منبع درآمد رفتار کنید، این احساس بی اهمیت بودن دقیقاً همان چیزی است که آنان به خاطر می سپارند. اما، اگر یک تجربه جذاب را به آنها ارائه دهید، در حفظ مشتری و تبدیلشان به مشتریانی وفادار و برگشت پذیر، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

در ادامه چند نکته ساده در مورد اینکه برای تبدیل و حفظ مشتریانی که برای بار اول خرید می کنند به مصرف کنندگانی مادام العمر چه کاری باید انجام دهید، وجود دارد.

جهت بهره مندی از فرصت محدود دریافت مشاوره رایگان از بهترین مشاور کسب و کار پاوینو، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

افزایش تجربه مشتری در حفظ مشتری

تجربه مثبتی برای مشتری ایجاد کنید چرا که این دقیقاً همان چیزی است که مخاطب هدف شما به دنبال آن است و سپس پیشنهاد خود را در همه سیستم عامل هایی که مصرف کننده برای تعامل با نام تجاری شما استفاده می کند، بهینه کنید.

فرض کنید مشتری جدیدی وارد وب سایت شما شده است و شما از قبل سایت خود را برای ارائه یک تجربه یکپارچه آماده کرده اید. چه می شود اگر مشتری شما که اکنون در حال خرید آنلاین است، تبلیغ یکی از محصولات شما را ببیند. آنها روی تبلیغ کلیک می کنند این یعنی موفقیت دوباره! اما فرض کنید کالای شما باید دوباره شارژ شود و مشتری باید منتظر بماند. شما در آخرین لحظات فروش دوم را از دست دادید.

بازاریابی هوشمند می تواند تجارت شما را برای مدت طولانی تری حفظ کند، خدمات مشتری عالی باید در همه کانال های ارتباطی شما برای حفظ مشتری اعمال شود. هنگامی که مشتری شما احساس می کند برایتان با ارزش و اهمیت است، بازها به سوی شما آمده و تجارتتان را انتخاب می کند.

93٪ از مشتریان وقتی خدمات عالی از یک تجارت دریافت می کنند، احتمالاً خریدهای مکرر انجام می دهند. علاوه بر این، 73 درصد از مشتریان در صورت حمایت شدن از سوی یک کسب و کار، به یک مارک تجاری وفادار می مانند.

جهت دریافت مشاوره کسب و کار رایگان از پاوینو، فرصت را از دست ندهید. همین حالا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید
نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید