مقالات

نحوه ایجاد برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل خانگی | پاوینو

رسانه های اجتماعی

آسان و اغلب سرگرم کننده است. مشکل رسانه های اجتماعی این است که بسیار طاقت فرسا هستند و ردیابی نتایج آن دشوار است. بسیاری از منابع عالی بازاریابی در شبکه های اجتماعی وجود دارند که به اندازه کافی شبکه های مختلف و نحوه استفاده از آنها را توضیح می دهند. متأسفانه اکثر آنها در مورد چگونگی ایجاد یک برنامه روزانه رسانه های اجتماعی با چندین سیستم عامل توضیحی ارائه نمی دهند.

اگر با رسانه های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنید، در ادامه نکاتی برای تهیه برنامه ای موثر که بدون صرف وقت زیاد لازم است را بیان خواهیم کرد. با پاوینو همراه باشید.

پیش برنامه ریزی استراتژی رسانه های اجتماعی

قبل از اینکه شروع به توییت و پین کردن مشاغل خانگی خود کنید، باید مطمئن شوید که پروفایل های شما آماده تبلیغ هستند و بدانید که از رسانه های اجتماعی چه نتیجه ای می خواهید. اولین قدم، بازدید از هر یک از شبکه های اجتماعی و اطمینان از این موارد است:

1) یک عکس مناسب بارگذاری کنید. تا زمانی که در مشاغل خانگی خود لباس نفروشید، تصویری از شما با لباس و در محل زندگیتان احتمالاً کارایی نخواهد داشت. مشاغل و مخاطبان خود را در نظر بگیرید سپس عکسی متناسب با آنچه که می خواهید به تصویر بکشید، انتخاب کنید. یک عکس از شما از لوگو جذاب تر خواهد بود، اگرچه می بایست تصویر مارک خود و آنچه می خواهید مردم به خاطر بسپارند را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که این یک عکس با کیفیت خوب است، به این معنی نیست که باید توسط یک فرد حرفه ای گرفته شود، اما باید وضوح خوبی داشته باشد.

جهت بهره مندی از فرصت محدود یک جلسه مشاوره تحلیل کسب و کار رایگان از بهترین مشاور کسب و کار پاوینو، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

2) بخشهای نمایه اصلی را کامل کنید. در برخی از سایت ها و رسانه هاس اجتماعی، می توانید با پر نکردن همه موارد، مانند فیلم های مورد علاقه خود، نیز کارتان را پیش ببرید. اما شما باید تمام بخش هایی را که برای تجارتتان مهم هستند کامل کنید. هر پلت فرم در مورد مقدار اطلاعاتی که می توانید ارائه دهید متفاوت است، اما حداقل باید نام و نام تجاری شما، URL وب سایت و بیوگرافی کوتاه از کسب و کارتان را داشته باشد. اگر می توانید سایر شبکه های اجتماعی یا اطلاعات مهم کسب و کار را اضافه کنید، آن را نیز وارد کنید.

3) اینفلوئنسرها را در صنعت خود دنبال کنید. رسانه های اجتماعی فقط مربوط به افرادی نیستند که شما را دنبال می کنند، بلکه مربوط به این است که دیگران را نیز دنبال کنید. با برقراری ارتباط با افرادی که آنها را تحسین یا ازمحصولشان لذت می برید، به ویژه در صنعت مشاغل خانگی خود شروع کنید. مطالب برتر آنها را به اشتراک بگذارید و با هدف ایجاد رابطه، به پست های آنها پاسخ دهید. شبکه سازی در کسب و کار از مواردی است که باید از ابتدای کارتان مورد توجه قرار دهید.

رسانه های اجتماعی

4) ابزارهای رسانه های اجتماعی را در وب سایت یا وبلاگ خود ادغام کنید. حداقل باید در هر صفحه از وب سایتتان به پروفایل های خود پیوند داشته باشید تا بازدیدکنندگان بتوانند شما را دنبال کنند و محتوای شما را با پیروان خود به اشتراک بگذارند. با این حال، ابزارهای بسیار خوب دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در وقت و افزایش نتایج استفاده کنید. به عنوان مثال، قرار دادن گزینه "کلیک بر روی توییت" روی پست های خود (شما می توانید از این گزینه Click to Tweet generator یا یک افزونه وردپرس استفاده کنید - فهرست پوشه خود را جستجو کنید) نوشتن محتوای را برای خوانندگان آسان می کند.

ادغام نظرات فیس بوک در وبلاگ وردپرس شما می تواند تعامل با بازار هدفتان را افزایش دهد.

افزونه های مختلفی برای وردپرس وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی خود را ساده کنید، مانند CoSchedule و Social Warfare. اگر از وردپرس استفاده نمی کنید، ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد که می توانید بسته به نیاز و سیستم عامل های مورد استفاده خود از آنها استفاده کنید. این ابزارها شامل Hootsuite ، Buffer ،Social Oomph ،Smarter Queue و موارد دیگر است. اگر بیشتر روی Pinterest و Instagram تمرکز دارید، Tailwind نیز گزینه خوبی است.

مشاوره کسب و کار پاوینو می توانند با تحلیل دقیق کسب و کارتان شما را در ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی یاری کنند. تنها کافی است فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید
نظرات کاربران
حسام طبیعت

رسانه های اجتماعی بستر بسیار خوبی برای رسیدن به افزایش فروش هست

0 0

معین یزدی

این روز ها رسانه های اجتماعی نقش زیادی در افزابش فروش کسب و کار ها داره که شگفت انگیزه

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید