مقالات

نحوه ایجاد استراتژی سئو برای سال 2021 | پاوینو

 استراتژی سئو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) همان چیزی نیست که در گذشته وجود داشته است. این یک جمله درست است که شما اغلب نمی شنوید: استراتژی سئو شما برای سال 2021 نباید متمرکز بر کلمات کلیدی باشد. این روزها، بیشتر مشاغل مفاهیم اساسی SEO و دلیل مهم آن را درک می کنند. با این حال، وقتی نوبت به توسعه و اجرای یک استراتژی SEO مناسب برای تجارت شما می رسد، ایجاد محتوا فقط برای کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم دشوار است و هم غلط. در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که یک استراتژی سئو چیست، و اینکه چگونه آن را برای کمک به دستیابی به اهداف بازاریابی محتوای خود ایجاد کنید. با پاوینو همراه باشید.

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو فرآیند سازماندهی محتوای وب سایت بر اساس موضوع برای بهبود احتمال حضور در نتایج جستجو است. اساساً، این فرایندی است که شما برای به حداکثر رساندن فرصت به دست آوردن ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو دنبال می کنید.

داشتن یک استراتژی سئو مهم است زیرا به شما کمک می کند هنگام ایجاد محتوا در مسیر خود باشید. استراتژی سئو اطمینان می دهد که شما محتوایی را ایجاد می کنید که افراد به دنبال آن هستند.

برای بازاریابی محتوا، یک استراتژی سئو قطعه اساسی این معما است زیرا این استراتژی، نحوه نمایش محتوای شما در وهله اول، به ویژه در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است. اگر محتوای شما پراکنده و نامرتب باشد، ربات های موتور جستجو زمان بیشتری برای نمایه سازی سایت شما، شناسایی حوزه اختیار شما و رتبه بندی صفحات سایت شما صرف خواهند کرد.

فراموش نکنید که یک مشاور کسب وکار می تواند کمک زیادی به شما در رشد کسب و کار نماید. از فرصت محدود دریافت مشاوره رایگان پاوینو غافل نشوید.

مشاوره بگیرید

استراتژی سئو موبایل

سئو موبایل عامل مهمی است که باید هنگام ایجاد استراتژی کلی خود به خاطر بسپارید. بهینه سازی موبایل شامل اطمینان از در دسترس بودن محتوای سایت شما برای بازدیدکنندگان در دستگاه های تلفن همراه است، بنابراین آنها می توانند همان تجربه را داشته باشند که در مرورگرهای دسک تاپ دارند.

بهینه سازی موبایل فوق العاده مهم است، زیرا Google برای اولین بار در فهرست بندی تلفن همراه فعالیت می کند. این به این معنی است که الگوریتم گوگل به جای خزیدن یک سایت دسک تاپ، هنگام فهرست بندی و رتبه بندی صفحات برای SERP، از نسخه موبایل سایت شما استفاده می کند. علاوه بر این، 61 درصد از درخواست های جستجوی Google در ایالات متحده در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. بنابراین، با توجه به موارد گفته شده، بدون اولویت بندی بهینه سازی تلفن همراه، استراتژی سئو شما بی تأثیر خواهد بود.

اگرچه این یک فرایند کاملاً جداگانه نیست، اما ملاحظات متفاوتی برای سئوی موبایل وجود دارد مانند نظارت بر سرعت صفحه، طراحی سایت مناسب، سئو محلی و ایجاد محتوایی با کیفیت بالا، صرف نظر از دستگاهی که در آن مشاهده شده است.

 لیستی از موضوعات تهیه کنید.

کلمات کلیدی در قلب سئو جستجو می شوند، اما آنها دیگر اولین قدم برای دستیابی به رشد عالی نیستند. در عوض، اولین قدم تهیه لیستی از موضوعاتی است که دوست دارید محتوای شما به آنها بپردازد.

برای شروع، لیستی از حدود 10 کلمه و اصطلاح مرتبط با محصول یا خدمات خود تهیه کنید. برای تحقیق در مورد این کلمات، شناسایی حجم جستجوی آنها و ایجاد تغییرات متناسب برای تجارت خود، از یک ابزار SEO (ابزار کلمات کلیدی Google ،Ahrefs ،SEMRush یا GrowthBar برای مثال) استفاده کنید.

با این کار، شما این عناوین را با کلمات کلیدی کوتاه محبوب مرتبط می کنید، اما پست های وبلاگ را به این کلمات کلیدی اختصاص نمی دهید.

 استراتژی سئو

 بر اساس عناوین انتخابی لیستی از کلمات کلیدی تهیه کنید.

در طی این مرحله، صفحات خود را برای کلمات کلیدی خاص بهینه می کنید. برای هر عنوانی که انتخاب کرده اید، از ابزار کلمه کلیدی خود برای شناسایی پنج تا 10 کلمه کلیدی استفاده کنید که بیشتر با کلمه کلیدی موضوع اصلی مرتبط باشند.

به عنوان مثال، ما به طور منظم در مورد SEO محتوا ایجاد می کنیم، اما دشوار است که رتبه بندی خوبی در Google برای چنین موضوع محبوبی فقط با این کلمه مخفف داشته باشید. ما همچنین با ایجاد چندین صفحه که همه آنها دقیقاً همان کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند و SERP های مشابه، با محتوای خود رقابت می کنیم. بنابراین، ما در مورد انجام تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو، ایجاد یک استراتژی SEO (مقاله ای که اکنون می خوانید) و سایر موضوعات فرعی در چتر SEO نیزمحتوا ایجاد می کنیم.

این به مشاغل کمک می کند افرادی را که دارای علایق و نگرانی های مختلف هستند جذب کنند و در نهایت برای افراد علاقه مند به آنچه شما ارائه می دهید، نقاط ورود بیشتری ایجاد می کند.

از کلمات کلیدی خود برای ایجاد پست های وبلاگ یا صفحات وبی استفاده کنید که موضوعات خاص را در عنوان هایی که انتخاب کرده اید، توضیح دهد. تمام کلمات کلیدی شما یک خوشه در اطراف یک موضوع اصلی ایجاد می کنند. الگوریتم های موتور جستجو به ارتباط بین خوشه ها برای اتصال کاربران با اطلاعاتی که آنها جستجو می کنند بستگی دارد.

برای دریافت مشاوره رایگان از بهترین مشاور کسب و کار پاوینو، همین حالا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید
نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید