مقالات

مشاوره بازاریابی و فروش چیست ؟ | پاوینو

مشاوره بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی و فروش به طور کلی خدمات مشاوره مدیریت را برای کمک به کسب و کارها در بهبود عملکرد و کارآیی ارائه می دهد. برخی از مشاوران مانند مشاورین پاوینو در زمینه های مختلف مانند فروش و بازاریابی تخصص دارند، اما ممکن است مشاوران دیگری در امور مالی یا ساخت و ساز تخصص داشته باشند. حوزه تخصصی مشاوره بازاریابی و فروش هرچه که باشد، او به طور کلی آنچه در مشاغل رخ می دهد را تجزیه و تحلیل می کند و سپس راه حل هایی ایجاد می کند که برای حل و فصل مشکلات موثر بوده و به نتیجه مثبت منتهی گردد. صاحبان کسب و کار باید در مواردی که به کمک یا راهنمایی یک فرد متخصص در مورد یک مسئله یا مشکل خاص نیاز دارند، استخدام مشاوران کسب و کار را در نظر بگیرند، زیرا دریافت نظر از شخصی دیگرهمیشه خوب است، به ویژه از طرف شخصی که به مشکل نزدیک نیست و احساسی عمل نمی کند.

ما جلسات آموزش و مشاوره ای خود را سفارشی می کنیم

پاوینو با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی، همواره کارگاه ها، جلسات آموزشی یا سخنرانی ها را به صورت سفارشی طراحی کرده تا با نیازهای مشتریان متناسب بوده و نتیجه بخش باشد. در حقیقت یک راهکار و یک نوع مشاوره بازاریابی و فروش برای همه افراد با انواع مشاغل مناسب نیست. ما همچنین ویژگیهای افراد را مورد توجه قرار می دهیم و در وهله اول فرهنگ کارکنان، شخصیت ها، مهارت ها، توانایی ها، دانش، تجربه، روحیه و نظرات کارکنان را هنگام برنامه ریزی پلن های کاری در نظر می گیریم. ما معتقدیم که کارمندان سبب می شوند یک تجارت پابرجا بماند و رشد یا سقوط کند، بنابراین برای ما بسیار مهم است که هر کارمندی که در پروژه های مشاوره ما مشارکت دارد، کاملاً متعهد باشد و 100٪ پشت ما بوده و از برنامه ها حمایت کند.

 برای بهره مندی از فرصت محدود یک جلسه مشاوره رایگان پاوینو، همین حالا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

ما تحلیل می کنیم که مشکل واقعی چیست

هنگام ارائه مشاوره بازاریابی و فروش به مشتریان خود، ما یک دیدگاه جامع از تجارت داریم، این بدان معنی است که نه تنها فروش و بازاریابی بلکه جنبه های مالی یک کسب و کار را نیز مرور می کنیم. اغلب مشتریان با دلایلی از جمله "فروش ما کاهش یافته است" یا "بازاریابی ما دیگر کار نمی کند" به ما مراجعه می کنند تا از خدمات مشاوره بازاریابی و فروش پاوینو استفاده نمایند. با این حال، هنگامی که ما به طور عمیق کسب و کارشان را تجزیه و تحلیل می کنیم، اغلب متوجه می شویم که ممکن است تعدادی از مسائل باعث ایجاد این مشکل یا مشکلات شده باشد:

1.تیم فروش در حال انجام وظایفش است... اما تیم عملیاتی، مشتریان خود را از دست می دهد.

2.تیم فروش متمرکز بر ورود به بازارهای XYZ می باشد، درحالی که، تیم بازاریابی فعالیت های خود را به بازارهای ABC ارسال می کند.

مشاوره فروش

تیم فروش (و اغلب صاحب کسب و کار) درک روشن و مشخصی از اینكه باید به چه كسانی بفروشند و به چه بازارهایی محصول یا خدمات ارائه کنند، ندارند. این امر باعث رویکرد فروش پراکنده می شود و نتیجه آن یک نیروی فروش ناامید کننده است. همچنین، اگر صاحب کسب و کار برایش مشخص نیست که رشد فروش وی از کجا حاصل می شود، پس چگونه انتظار داشته باشیم که تیم فروش بتواند این روند را دنبال کند.

3.در برخی موارد شدید ما متوجه شدیم که برخی از مشاغل در آستانه ورشکستگی قرار دارند، بنابراین هیچ نوع مشاوره بازاریابی و فروش به آنها کمک نمی کند.

فرصت محدود دریافت یک جلسه مشاوره رایگان از بهترین مشاور کسب و کار پاوینو را از دست ندهید.

مشاوره بگیرید

نظرات کاربران
ساغر یونسی

شرکت در دوره های آموزشی مشاوره بازاریابی و فروش تجربه بسیار خوبی در کسب مهارت برای من بود

0 0

پیمان ترابیان

برای کسب و کارم از یک مشاوره بازاریابی و فروش راهنمایی گرفتم که استراتژی هایی طراحی کرد و کمک کرد من به عنوان کارفرما تمامی اون راهکار ها رو اجرایی کنم

0 0

محمدرضا تقی پور

من به شخصه تونستم با مشاوره بازاریابی و فروش از ورشکستگی نجات پیدا کنم

0 0

علی تهرانی

مشاوره بازاریابی و فروش کمک میکنه به ابزار هایی که برای پیشرفت کسب و کارمون وجود دارن اما ما به اون ها بی توجه بودیم رو ببینیم و ازشون به درستی استفاده کنیم.

0 0

علی رحمتی

مشاوره بازاریابی و فروش برای زمانی که قصد راه اندازی کسب و کاری رو داریم لازمه

0 0

سینا آقایی

مشاوره بازاریابی و فروش یک راهنمای قوی برای رسیدن به هدف کاریمونه

0 0

روشنک روحی

مشاوره بازاریابی و فروش میتونه با آموزش هایی که ارائه میده راهنمای خوبی در رسیدن به هدف هر کسب و کاری باشه

0 0

محسن کریمی

با ارائه تحلیل ها و آنالیز هایی که از مشاوره بازاریابی و فروش میگیریم میتونیم دقیق تر برای کسب و کارمون هدف گذاری کنیم.

0 0

مرضیه حسینیان

مشاوره بازاریابی و فروش راهکار های خوبی برای سیستم سازی در کسب و کار ارائه میده.

0 0

سهیل ابراهیمی

مشاوره بازاریابی و فروش با ارائه پلن ها و راهکار های درست در رشد و توسعه هر کسب و کاری موثره

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید