مقالات

آیا مشاوره فروش تاثیری بر کسب و کار دارد؟ | پاوینو

مشاوره فروش
در شرایط اقتصادی کنونی، مهم است که مشاغل راه های برجسته سازی، تشدید فعالیت های خود و افزایش درآمدهایشان را در حالی که هزینه ها را پایین نگه می دارند، پیدا کنند. از آنجایی که بسیاری از مشاغل برای پیروزی در رقابت تلاش می کنند، فعالیت های روزمره این تجارت ها برای مدیریت بیش از اندازه زیاد است، به ویژه در کسب و کاهای کوچکتر که صاحبان یا مدیران اکثر امور را به عهده دارند. استفاده از مشاوره فروش باتجربه به کسب و کارها کمک می کند رشد کنند به جای اینکه فقط برای حفظ وضعیت موجود تلاش کنند. با پاوینو همراه باشید.

آیا می دانستید بهره گیری از مشاوره فروش و کسب و کار یکی از ارزان ترین و مطمئن ترین راه ها برای افزایش فروش می باشد. همین حالا فرم زیر را تکمیل نمایید تا از مشاوره رایگان پاوینو بهره مند گردید.

مشاوره بگیرید

مشاوره فروش را چه کسانی انجام می دهند؟

مشاوران تجاری می توانند حسابداران رسمی (CPA)، وکلائی که در حقوق تجارت مهارت دارند یا افرادی در شرکت های مشاوره‌ای باشند که خدماتی را ارائه می دهند که در طیف وسیعی از فعالیت های مربوط به تجارت مانند مدیریت، فروش یا بازاریابی مدرن اعمال می شود.

مزیت های مشاوره فروش چیست؟

 تخصص موقت، اولین مزیتی که مشاوره فروش می تواند به مشاغل ارائه دهد. استخدام مشاوره فروش به شرکت ها این امکان را می دهد که به جای سرمایه گذاری در فناوری های گران قیمت یا پرداخت هزینه برای نگه داشتن کارکنانی که ممکن است همیشه لازم نباشد، فقط هزینه خدمات مورد نیاز خود را پرداخت کنند.

مشاوره فروش

 علاوه بر این، استخدام مشاوره فروش هزینه مرتبط با کمبود مالیات، نیاز به پرداخت مزایا یا مسائل مربوط به منابع انسانی را که با استخدام کارمند تمام وقت جدید مرتبط است، مدیریت می کند. هزینه های استخدام یک مشاور نیز قابل کنترل است، بنابراین شرکت قادر به پیگیری هزینه ها و مطابقت آنها با پروژه های انجام شده توسط مشاوره فروش است. این به شرکت اجازه می دهد تا ارزش ارائه شده توسط مشاوره فروش را تجزیه و تحلیل کند. سرانجام، وقتی شرکت دیگر به خدمات مشاوره فروش نیازی ندارد، رابطه به راحتی قطع می شود. شما می توانید مطالب بیشتر درباره منابع انسانی را در مقاله‌ی مدیریت دانش چیست؟ بخوانید.

 همچنین مشاوره فروش مقدار قابل توجهی از ارزش را برای یک کسب و کار فراهم می کنند. آنها می توانند به توسعه استراتژی های رشد و یا مدیریت پروژه ها کمک کنند. از آنجا که مشاوران فقط برای یک شرکت کار نمی کنند، از شرکت ها و صنایع مختلف تجربه به دست می آورند، که به آنها این امکان را می دهد تا راه حل های خلاقانه ارائه دهند و تفکر "خارج از چارچوب" را امکان پذیر می کنند.

 آنها می توانند یک دیدگاه عینی ارائه دهند، که ایده های متنوع تری را از آنچه فقط توسط کارکنان سازمان ارائه می شود، فراهم می کند. یک مشاور کسب و کار ممکن است دارای سطح بالاتری از تخصص تجارت نسبت به یک کارمند متوسط ​​باشد و بتواند راه حل های منحصر به فردی برای مشاغل ارائه دهد.

 شرکت ها ممکن است بخواهند مزایای سطح تخصصی که می تواند توسط یک مشاوره فروش آورده شود را بررسی کنند و همچنین اینکه چگونه می توانند از داشتن یک برنامه کسب و کار استراتژیک ثابت بهره مند گردند.

البته، یک سازمان باید پیگیری مزایای ارائه شده توسط یک مشاور را ادامه دهد. با رشد شرکت، ارائه خدمات ارائه شده توسط یک مشاوره فروش خارجی ممکن است مقرون به صرفه تر باشد، بنابراین ارزش باید به طور منظم کنترل شود. داشتن کارمندان تمام وقت مزایای خاص خود را دارد مانند تجربه خاص صنعت، توانایی انجام وظایف مختلف سازمانی، حضور تمام وقت در محل و حقوق معین. با این حال، برای بسیاری از شرکت ها، انعطاف پذیری ارائه شده توسط یک مشاور خارجی می تواند مقرون به صرفه ترین و با ارزش ترین گزینه برای توسعه تجارت و افزایش فروش باشد.

انتخاب یک مشاور با تجربه، یکی از مهم ترین وظایف مدیران تجارت می باشد. چرا که یک مشاور می تواند سرنوشت یک کسب و کار را تغییر دهد. دکتر علیرضا علیمردانی، مدیرعامل پاوینو با 21 سال سابقه ‌ی ارائه‌ی مشاوره و همکاری با شرکت هایی همچون هیوندای، کیاموتورز کره جنوبی در ایران، هلدینگ گلستان، مشاوره‌ی کسب و کار را اینگونه تعریف می کنند: " مشاوره کسب و کار یعنی عدم تجربه‌ی تجارب ناموفق دیگران"

شما می توانید برای دریافت مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

نظرات کاربران
رویا شریفی

منم برای کسب و کارم مدت کوتاهی از مشاور فروش کمک گرفتم و تاثیرش مثبتش رو دیدم

0 0

داوری

سلام
مشاور فروش با تجربه کمک زیادی به رشد کسب و کار من کرد

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید