مقالات

7 روش بازاریابی و فروش محصول جدید | پاوینو

فروش محصول

حتی اگر محصول جدید یک شرکت دارای مزایای رقابتی قابل توجهی باشد، معرفی آن به بازار بسیار چالش برانگیز است. مشتریان باید در مورد کاربردها و مزایای محصول آموزش ببینند که این امر مستلزم صرف وقت و هزینه است. بسیاری از شرکت های کوچکتر با منابع مالی محدود باید به فکر روش های خلاقانه و کم هزینه بازاریابی محصول خود باشند. در ادامه پاوینو به 7 روش بازاریابی و فروش محصول جدید می پردازد.

1

بازارهای هدف خود را برای فروش محصول مشخص کنید – بازار هدف، گروهی از مشتریانی است که به احتمال زیاد محصول را خریداری می کنند و یا دسترسی به آنها با منابع بازاریابی و تبلیغاتی که شرکت در دسترس دارد، آسان می باشد. بازار خود را بر اساس منطقه جغرافیایی تقسیم کنید و منابع خود را بر روی منطقه با بیشترین تعداد مشتری هدف و ضعیف ترین رقابت متمرکز کنید.

برای دریافت مشاوره نحوه فروش محصول، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

2

برای دوازده ماه آینده بودجه مارکتینگ ایجاد کنید. در مورد هزینه هایی که می توانید برای بازاریابی صرف کنید واقع بین باشید و همچنین سایر هزینه های شرکت مانند هزینه های تسهیلات و حقوق و دستمزد را نیز در نظر بگیرید. منابع مالی خود را به بخش های مختلف اختصاص دهید تا بتوانید به جای صرف کردن کل پول برای یک روش فروش محصول، مانند فروش در نمایشگاه ها، محصول خود را با استراتژی های مختلف به بازار عرضه کنید.

3

برترین ویژگی های محصول خود را تعیین کنید و این موارد را در پیام های بازاریابی خود در هر نوع رسانه ای که انتخاب می کنید، به نمایش بگذارید. به آنچه در مورد محصول شما واقعاً منحصر به فرد، متفاوت و بهتر از سایر نمونه ها است، نگاه کنید. شما باید پیامی تهیه کنید که محصول شما را از سایر محصولات موجود متمایز کند و توجه مشتریان هدف را به خود جلب نماید.

4

کانال های توزیعی را بریا فروش محصول انتخاب کنید که سریعترین دسترسی را به مشتریان داشته باشند. یک تولید کننده کالای مصرفی ممکن است دریابد که فروشگاه های بزرگ زنجیره ای برای تهیه محصول جدید و آزمایش نشده اش مشکل دارد. این شرکت می تواند با بازاریابی با پاسخ مستقیم- فروش محصول در اطلاعات تلویزیونی - با مشتریان ارتباط برقرار کند. وقتی محصول محبوب شد، این شرکت شانس بیشتری برای ایجاد علاقه در خرده فروشان بزرگ دارد.=

5

یک سطح ابتدایی قیمت را برای فروش محصول انتخاب کنید که از نظر رقابتی نزدیک به آنچه رقبای شما برای فروش محصول خود در نظر گرفته اند، باشد. برای جلب مشتری، محصول را عمیقاً تخفیف ندهید. بگذارید ویژگی های محصول باعث فروش شود، نه فقط قیمت.

6

از بازاریابی انبوه کم هزینه از طریق اینترنت استفاده کنید. وب سایتی ایجاد کنید که محصول و شرکت شما را به روشی هیجان انگیز، ارائه دهد. خرید محصولات را با درج در وب سایت خود در تمام مکان های جغرافیایی، برای مشتری آسان کنید. از مشتریان راضی گواهی بگیرید و آنها را در وب سایت خود منتشر کنید.

7

قدرت تبلیغات را مهار کنید. با خبرنگار تجاری در روزنامه محلی خود تماس بگیرید و در مورد محصول به او بگویید. یک بیانیه مطبوعاتی جالب تهیه کنید که در مورد چگونگی به وجود آمدن محصول، جایی که ایده اصلی محصول را دریافت کرده اید و اینکه چرا فکر می کنید یک ایده مفید است، صحبت می کند.

می خواهید داستان موفقیت خود را رقم بزنید؟ همین حالا برای دریافت مشاوره از بهترین مشاور کسب و کار پاوینو، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید  منبع: www.smallbusiness.chron.com
نظرات کاربران
دنیا دانایی

تجربه به من ثابت کرده که فروش محصول و کالا آسون تر از فروش و ارائه خدماته

0 0

سحر لشکری

من برای فروش محصول خودم از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده کردم و خوب هم جواب گرفتم و راضیم.

1 0

رضا نویان

درسته که برای فروش محصول باید کانال های توزیعی درستی انتخاب کنیم اما باید راه های دسترسی مشتری به محصول خود را زیاد کنیم.

0 0

ایمانی

برای اینکه بتونیم فروش محصول خوبی داشته باشیم باید از طریق کانال های درست با بازار هدف ارتباط بگیریم.

0 0

احسان اصغری

به نظر من فروش محصول اگر ارائه خدمات باشه به مراتب سخت تر از فروش محصول ملموس و کالاست.

0 0

پارسا یحیوی

زرای بهبود فرایند فروش محصول باید پشتیبانی پس از فروش را جزئی از خدماتمان قرار دهیم‌.

2 0

علی ناجی

به نظر من ترفند های فروش محصول برای کالا و خدمات متفاوت است و باید برای انجام هر یک تخصص داشت

0 0

میترا قریشی

اگر بخواهیم فروش محصول رو به صورت مستمر داشته باشیم باید همزمان با تمرکز روی فروش، روی روش های نوین بازاریابی هم مسلط باشیم و از آن ها استفاده کنیم.

0 0

سارا طاهری

برای اینکه بتونیم در فرایند فروش محصول موفق باشیم باید انتقاد پذیر هم باشیم و فکر نکنیم همیشه ما بهترین هستیم و برای بالا بردن رضایت مشتری از پیشنهادات او استقبال کنیم و در جهت پیشرفت خودمون و کسب و کارمون از اون ها استفاده کنیم.

1 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید