مقالات

3 روش افزایش فروش با مشتریان فعلی | پاوینو

افزایش فروش

مشاغل کوچک برای رشد درآمد و حمایت از گردش مالی تجارتشان، به رشد فروش خود تکیه می کنند. این 3 روش اثبات شده برای افزایش فروش می تواند به رشد کسب و کار کوچک شما کمک کند. تیم فروش شما بهترین منبع برای رشد مشتری کسب و کار و افزایش فروش است. با این حال، سایر بخش های تجارتتان نیز می تواند به افزایش فروش کمک کند. از این 3 استراتژی اثبات شده برای افزایش فروش با مشتریان فعلی و مخاطبان لیدها استفاده کنید تا تجارتتان را توسعه دهید. با پاوینو تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چگونه می توان فروش را با مشتریان فعلی افزایش داد

مشتریان فعلیتان بهترین گزینه شما برای افزایش فروش هستند و باید در تلاش های فروش و بازاریابیتان جای داشته باشند. آنها قبلاً از محصولات یا خدمات شما استفاده کرده اند، بنابراین اعتماد کافی به شما برای خرید را دارند. اگر خدمات با کیفیت بالا به آنها ارائه دهید، احتمال خرید مجددشان از شما بیشتر می شود که به افزایش فروش تجارت شما کمک می کند.

1. رفتار مشتری فعلی را بشناسید.

تحقیقی در مورد چگونگی استفاده مشتریان از محصولات و خدماتتان انجام دهید. محصولات شما ممکن است از ویژگی های زیادی برخوردار باشند، اما مشتریان شما ممکن است فقط از یکی دو ویژگی استفاده کنند. آنها همچنین ممکن است در استفاده یا اجرای سایر قسمت های محصولات یا خدمات شما مشکل داشته باشند. این تحقیق امکانی را برای شما فراهم می کند تا محصولات یا خدمات خود را ارتقا دهید، یا آنها را با توجه به نیاز مشتریان خود با قیمت بالاتر مجدد تنظیم کنید.

هنگامی که مشتریان از یک محصول خاص استفاده می کنند، می توانید محصولات مرتبط ومشابه با آنچه را که در حال حاضر استفاده می کنند، یا محصولاتی که سبب تکمیل آنچه خریداری کرده اند را به آنان پیشنهاد دهید و سبب افزایش فروش محصولات گردید. باید به آنها نشان دهید که چگونه از خرید محصول دیگر سود می برند. همچنین می توانید یک محصول یا خدمات برتر را به فروش برسانید تا به مشتریان در دستیابی به نتایج بهتر، افزایش کارایی، کاهش هزینه ها یا رونق کسب و کارشان کمک کنید.

رویکرد دیگر ارائه آموزش های شخصی یا خدمات مشتریان عالی است. به جای افزایش خدمات، این فرصتی برای تقویت ارتباط با مشتری و نشان دادن جایی است که می توانید ارزش افزوده داشته باشید. نکته اصلی این است که فرصت های در دسترس مشتری را به او نشان دهید، نه اینکه محصولاتی را که نمی خواهد به زور به او بفروشید.

2. نظرات و بازخورد از مشتری بخواهید

صرف نظر از اینکه شما در مورد مشتریان فعلی خود تحقیق می کنید یا نمی کنید، همیشه بهتر است از آنها درباره محصولات و خدمات و همچنین احساس آنها در مورد خدمات مشتریتان بازخورد بگیرید. لازم است بفهمید که در چه مواردی کمبود دارید یا کجا با مشکل روبرو هستند. همچنین، مشخص کنید چه چیزی در خدمات مشتری شما آنها را خوشحال می کند.

بازخورد مشتری می تواند فرصت هایی را که شما در نظر نگرفته اید، شناسایی کند، و می تواند به فروش جدید منجر شود. فرض کنید وب سایت هایی را برای مشتریان ایجاد می کنید که برای افزایش لیدهای منجر به فروش تجارت مشتری شما بهینه شده اند. مشتریان شما ممکن است بخواهند نحوه تعامل با مشتریان خود را بهبود بخشند، بنابراین ممکن است بخواهند یک خبرنامه ایمیل ایجاد کنند. می توانید سیستمی را تنظیم کنید تا مجموعه نامه ها و انتشار خبرنامه را به صورت خودکار انجام دهد، سپس آن را به سیستم CRM متصل کنید.

بازخورد مشتری می تواند به شما در ارائه پیشنهادات، افزایش فروش و تقویت ارتباط با مشتری کمک کند. اگر از مشتری نظرشان را نخواهید، این فرصت های فروش را از دست می دهید.

3. تبلیغات را برای مشتریان فعلی اجرا کنید.

اجرای تبلیغات فروش و مارکتینگ برای مشتریان فعلی راهی عالی جهت پاداش دادن به آنها برای وفاداری و تجارتشان با شما است. برخی از مشتریان وقتی می بینند پیشنهادهای شرکت فقط برای مشتری های جدید و بالقوه ارائه می شود، ناراضی یا ناامید می شوند. در حالت ایده آل، شما باید تبلیغات فروش و بازاریابی را برای مشتریان فعلی به طور منظم مثلا ماهانه انجام دهید. برنامه ریزی تبلیغاتی این چنینی باعث می شود مشتریان فعلی شما منتظرتان باشند و تعاملات شما را افزایش داده و سبب افزایش فروش می گردد.

همچنین تبلیغات منظم برای مشتریان فعلی آنها را تشویق می کند تا این تجربه خوب را با مراجعه به افرادی که می شناسند به اشتراک بگذارند، در این حالت ممکن است آنها نیز مشتریتان شوند. بازاریابی دهان به دهان راهی موثر برای رشد مشتری شماست.

برای دریافت مشاوره از بهترین مشاور کسب و کار پاوینو، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید  

منبع: www.business.com

نظرات کاربران
سامان میلانی

من با تبلیغات جذاب و از طریق کمپین های تبلیغاتی تونستم در مجموعمون افزایش فروش خوبی ایجاد کنم.

0 0

ارسلان ترابی

برای تبلیغات و بازاریابی جهت افزایش فروش باید با بودجه مناسب و مشخصی کار رو شروع کرد.

0 0

علیرضایی

با کمک بازاریابی اینترنتی میشه به افزایش فروش رسید

0 0

غفوریان

استفاده از فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ میتونه در کنار روش های دیگر، افزایش فروش را به دنبال داشته باشد.

0 0

تینا رسول زاده

باید برای افزایش فروش کیفیت را تضمین کنیم تا مشتریان بیشتری جذب کنیم

0 0

علی مهربان

به نظر من تو این شرایط بد اقتصادی و کرونا بعضی از کسب و کار ها راضین که فروش نرمالی داشته باشن تا به افزایش فروش برسن.

0 0

سهیل میرزاییان

یکی از راه های دستیابی به افزایش تبلیغات دهان به دهان است که میتوان با بالا بردن سطح رضایت مشتری ، از این طریق جذب مشتریان جدید را داشته باشیم.

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید