مقالات

ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش برای استارتاپ ها | پاوینو

ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش

انجام درست ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش می تواند یک مزیت باورنکردنی برای کسب درآمد خالص کسب و کار شما باشد. در عین حال انجام اشتباه آن مانند این است که پول خود را به یکباره در داخل آتش بریزید. از آنجا که صاحبان مشاغل کوچک باید در هر لحظه توجه‌شان بر روی هر آنچه که مورد نیاز تجارت کوچکشان است، باشد، تسلط بر تفاوت های ظریف موجود در انواع ترفند های فروش یا بازاریابی برایشان دشوار است. اگر فروشنده طبیعی نباشید، این کار دشوارتر  نیز خواهد بود. اما نگران نباشید، 4 نکته زیر در زمینه ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش برای استارتاپ ها می تواند به شما در فروش بیشتر، بازاریابی بهتر و اتلاف هزینه کمتر کمک نماید. با پاوینو همراه باشید.

1. مزیت رقابتی

 نحوه بازاریابی در بازار به معنای برجسته کردن آن چیزی است که شما را متفاوت می کند. سه روش عمده برای انجام این کار وجود دارد.

  • هزینه (شما می دانید چگونه یک محصول را بهتر از رقبا قیمت گذاری کنید)
  • کیفیت (شما بهتر هستید)
  • ترکیبی از آنها (شما ارزش بهتری را ارائه می دهید)

اما نحوه فروش محصول یا خدمات با نحوه بازاریابی آنها متفاوت است. شما می توانید به فردی بگویید که شما کالا یا خدماتی را ارائه می دهید که ارزان تر یا موثرتر از سایر نمونه های مشابه است، اما این کار بیانگر آن نیست که محصول یا خدمات شما چقدر زندگی مشتری را بهتر خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره مدیریت بازاریابی از مشاورین برتر پاوینو، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

2. محصول خود را قبل از آماده شدن به بازار عرضه کنید.

برخی از مشاغل قبل از انجام هرگونه تبلیغات بازاریابی یا آگاهی منتظر کامل شدن محصولشان هستند. این می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. بسیاری از مشاغل انتظار دارند محصول خود را به محض آماده شدن به فروش برسانند. اما اگر کسی در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشد، تقاضا از صفر شروع می شود تا زمانی که شما یک کمپین بازاریابی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری برای مشتریان بالقوه راه اندازی کنید.

در راستای اجرای ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش، بهتر است یک کارزار تبلیغاتی از قبل عرضه کالا به بازار، تهیه نمایید حتی اگر کم باشد، تا به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که محصول شما در حال آماده سازی است. به این ترتیب، وقتی محصول آماده شد، مشتریان نیز آماده هستند. این روش یکی از ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش می باشد که به رشد کسب و کار کمک زیادی می کند.

ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش

3.خارج از چارچوب فکر کنید.

نسبت به 30 سال پیش، فضای بازاریابی به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در آن زمان، هیچ موتور جستجو یا سیستم عامل رسانه های اجتماعی وجود نداشت. همانطور که می دانیم اینترنت به طور گسترده وجود نداشت. اکنون، شرکت های نوپا می توانند از یک سری روش های رایگان و بازاریابی اینترنتی محصولات استفاده کنند که هم خلاقانه و هم موثر باشد. به عنوان مثال، می توانید از بازاریابی ویدئویی آنلاین، رسانه های اجتماعی، تأثیرگذاران وبلاگ، تأمین منابع گسترده، مسابقات، بازاریابی محتوا، رهبری فکر و موارد دیگر استفاده کنید.

 4.سریع تست و اندازه گیری کنید

بازاریابی که نتوانید آن را با مقادیر کمی اندازه بگیرید، یک بازاریابی ناموفق است. مطمئناً، ممکن است برای انجام برخی تبلیغات هزینه کنید و حتی در همان زمان اجرای تبلیغات ممکن است فروش بالایی داشته باشید. اما چگونه می توانید مطمئن باشید که هزینه ای که صرف تبلیغات گشته با فروش ارتباط خوبی دارد؟ شاید بعد از بررسی دریابید که این روش نه تنها سودی ندارد که منجر به ضرر می باشد. در اینصورت لازم است از دیگر ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش استفاده نمایید. شاید

اگر می خواهید وقت و هزینه خود را به یک کمپین بازاریابی اختصاص دهید، مطمئن شوید که می توانید نتایج را اندازه بگیرید. روش هایی را برای ردیابی تبدیلات ناشی از هر کمپین بازاریابی تنظیم کنید. همچنین، انواع مختلفی از مبارزات بازاریابی را به صورت دسته ای مجزا و کوچک اجرا کنید. اینکار به شما این امکان را می دهد که کانال های بازاریابی را با یکدیگر مقایسه کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارند. مواردی که مموثر نیستند را بیرون بریزید و آنهاهایی را که کار می کنند حفظ کنید.

جهت دریافت مشاوره از بهترین مشاور کسب و کار و افزایش فروش پاوینو، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید  منبع: www.entrepreneur.com
نظرات کاربران
محمدیان

به کار گیری ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش کمک زیادی به توسعه کسب و کار داره

0 0

کیمیا لرستانی

حتی ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش و راهکار های همیشگی هم به مرور نیاز دارن به روز بشن تا در زمان حال جوابگو باشن.

0 0

حسین تباری

باید برای موفقیت در بازار فروش و رقابت با دیگران ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش به خوبی بدانیم و از آن ها استفاده کنیم.

0 0

سمانه یزدانی

در هر صنفی رقبا در حال کسب مزیت رقابتی و به دنبال ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش هستن.

0 0

رضا

ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش میتونه ما رو نسبت به رقبا متمایز کنه.

0 0

رویا درویش

کیفیت بالا یکی از موثرترین ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش از نظر مشتریان است.

0 0

عرفان

استفاده درست از ترفندهای موفق در بازاریابی و فروش در بازار رقابتی که برای کسب و کارمون وجود داره میتونه کمک کنه از رقبا پیشی بگیریم و جذب مشتری بیشتری داشته باشیم.

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید