مقالات

چه سیستم فروشی، فروش را افزایش می دهد؟ | پاوینو

سیستم فروش

یک سیستم فروش، فروشندگان را منظم می کند، به آنها کمک می کند تا تماس ها را بهتر مدیریت نمایند، ردیابی معاملات فروش را کارآمدتر می کند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. به طور خلاصه، سیستم فروش ابزاری است که مدیریت فرصت های فروش شما را بدون دردسر و راحتتر می کند.  چه فروشنده باشید، چه مدیر فروش و چه صاحب کسب و کار، نرم افزار مدیریت فروش با تمرکز بر معاملات صحیح و اطمینان از ادامه پیگیری یک مخاطب، می تواند به شما در فروش بیشتر و مدیریت بهتر سیستم فروش، کمک نماید. با پاوینو همراه باشید.

ویژگی های مهم در یک سیستم فروش

لیست مواردی که شما باید در سیستم فروش خود به دنبال آن باشید طولانی است و دقت کافی در انتخاب شما مهم است. مهمترین جنبه انتخاب ابزاری است که نیازهای خاص شما را به بهترین شکل تحت پوشش داشته باشد. این مورد اغلب به معنای توانایی شخصی سازی آن است. طبق گفته بیش از 95000 مشتری Pipedrive، موارد زیر ویژگی های مورد نیاز در یک CRM خوب است:

1.کار مدیر را کاهش می دهد

ورود دستی اطلاعات مربوط به قدیم است یا حداقل باید باشد. با استفاده از ابزار مناسب، شما داده های کمتری را مدیریت می کنید و زمان بیشتری برای فروش در اختیار خواهید داشت.

2.آسان برای استفاده و راه اندازی

نرم افزار مدیریت فروش به جای اینکه یک پلت فرم گزارش هفتگی باشد، باید یک فروشگاه آسان برای همه نیازهای شما جهت ردیابی فروش باشد.

3.همه ابزارها را متحد می کند

داشتن یک دید واحد و ساده از روند فروش شما، برایتان شفافیت را به همراه دارد و تیم شما را در یک صفحه قرار می دهد. پشتیبانی از برنامه ها و ادغام ها نیز یک امر ضروری است.

4.کاملاً قابل تنظیم است

سیستم های مدیریت فروش انعطاف پذیری که به راحتی قابل تنظیم هستند، بهترین راه برای قالب سازی نرم افزار مناسب برای تجارت شما می باشند. هرچه تغییردادنش پیچیدگی کمتری داشته باشد، شخصی سازی آن آسان تر است.

5.در حال حرکت نیز در دسترس است

دسترسی به تلفن همراه هنگام فروش فعال بسیار مهم است. برنامه های CRM، مدیریت فروش را در حین حرکت و زمانی که در جایی ثابت نیستید هم آسان و ساده می کنند.

6.برای فروشندگان طراحی شده است

فروشندگان به نرم افزاری نیاز دارند که برای تجارت خود طراحی شده باشد. اگرچه استفاده از CRM های معمولی می تواند موثر واقع شود، اما تاثیر واقعی هنگامی اتفاق می افتد که شما از ابزاری استفاده می کنید که برای هدایت فروش و مدیریت آگهی ها ساخته شده باشد.

چرا راحتی در استفاده مهم است؟

یک سیستم فروش خوب از نظر بصری جذاب است و دید کاملی از وضعیت به کاربر می دهد، استفاده از آن ساده است، گویی که سفارشی سازی شده است. اگرچه مشاغل از یکدیگر متفاوت هستند، اما اکثر مردم سادگی را دوست دارند.

داشتن یک مشاور کسب و کار با تجربه نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند که باعث کاهش هزینه های کسب و کارتان می گردد. برای دریافت مشاوره کسب و کار از مشاورین برتر پاوینو فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید  

منبع: www.pipedrive.com

نظرات کاربران
لیلا گودرزی

سیستم فروش کمک می کنه که به همه ی مشتریان به صورت یکسان رسیدگی کنیم.

0 0

فریدی

سیستم فروش کمک میکند از بازاریابی تا پشتیبانی همراه مشتری باشیم‌

0 0

رضا خلوصی

وجود سیستم فروش برای هر کسب و کاری لازمه چون باعث میشه فروشی اصولی و صعودی داشته باشیم.

0 0

ستاره

سیستم فروش موجب هماهنگی در تیم فروش و ارتباطشان با مدیر فروش می شود.

0 0

ارغوان

عملیات سیستم سازی در هر واحدی لازمه و وجود سیستم فروش سبب آسان تر شدن روند امور می شود.

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید