مقالات

آیا شما نیاز به استخدام مشاور کسب و کار دارید؟ | پاوینو

مشاور کسب و کار

مشاوران کسب و کار می توانند برای کارمندان سازمان شما مفید باشند. تیم شما هر چقدر هم که با استعداد باشند، برخی از کارها و پروژه ها نیازمند آن هستند که از یک متخصص خارجی استفاده کنید. مشاوران می توانند در ایجاد ابتکارات خاص، فعالیت های کلیدی جمع آوری کمک مالی یا هر چیزی که خارج از مجموعه مهارت های معمولی تیم شما باشد، نقش موثر و مفیدی ایفا کنند. بیشتر سازمان های غیر دولتی در استخدام مشاور کسب و کار تردید دارند، علت بیشتر آنها هزینه‌ی استخدام مشاور کسب و کار است. برای دریافت کمکی که به آن نیاز دارید، مجبور به پرداخت هزینه های مشاوره‌ی گزاف نیستید، کافی است یک مشاور مناسب و با تجربه را اسختدام نمایید. همچنین می توانید برای هر جنبه از سازمان خود یک مشاور پیدا کنید. در ادامه برخی از راه هایی که یک مشاور می تواند به سازمان شما کمک کند و اینکه چگونه می توانید یک مشاور مناسب را برای تحقق اهداف خود پیدا کنید، بیان خواهیم کرد. با پاوینو همراه باشید.

یک مشاور کسب و کار چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

جذب سرمایه

جمع آوری سرمایه فقط یک انتخاب برای سازمان های غیردولتی نیست، بلکه این یک ضرورت است. چگونه یک سازمان بهترین رویکردهای جمع آوری سرمایه را کشف می کند؟ به علاوه، چگونه می تواند جذب سرمایه کرده و این عملکرد را به طور مداوم ادامه دهد؟ یک مشاور کسب و کار می تواند کمک بزرگی جهت جذب سرمایه باشد. به عنوان مثال، یک مشاور کسب و کار با بررسی موارد زیر می تواند در راستای جمع آوری کمک مالی به شرکت شما کمک نماید:

  • تعیین اهداف
  • شناسایی اسپانسرهای احتمالی
  • برنامه ریزی برای کمپین ها
  • معیارهای جلسه
  • تهیه بیانیه ها و درخواست جمع آوری کمک مالی
  • راه اندازی کمپین های رسانه های اجتماعی

مشاوران کسب و کار در جهت جمع آموری کمک مالی می توانند در فعالیت های طولانی مدت یا کوتاه مدت کمک کنند. آنها می توانند به شما کمک نمایند تا داده‌های اهدا کنندگان مالی را تجزیه و تحلیل کنید و از این اطلاعات برای برنامه های آینده استفاده نمایید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره کسب و کار یا همکاری با تیم پاوینو، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

تصدیق کردن نوشته ها

نوشتن به مهارت هایی خاص از جمله مهارت های تحقیق و نگارش نیاز دارد. بدون یک نویسنده مجرب، ممکن است پیشنهاد سازمان شما وضوح  خود را از دست بدهد و به خوبی بر روی بخشی که هدف شما است متمرکز نشود. می بایست مطمئن شوید که پیشنهاد شما به قدر کافی برجسته باشد. در این راستا یک مشاور کسب و کار می تواند به شما در موارد زیر کمک کند:

  • جستجوی منابع مالی مناسب مانند بنیادها
  • ارائه مشاوره در مورد بهترین روش ها برای نوشتن درخواست ها در آینده
  • نوشتن کمک هزینه ها را در صورت لزوم

با درگیر کردن تیمی از نویسندگان کم تجربه، ایجاد یک پیشنهاد  خوب را به خطر نیندازید: یک مشاور کسب و کار، از تخصص و تجربه ‌اش برای ایجاد یک نتیجه عالی استفاده می کند.

مشاور کسب و کار

فن آوری

داشتن یک وب سایت سفارشی، مدیریت مجموعه ای از داده ها و اطمینان از نرم افزار و سخت افزار قابل اعتماد برای عملکرد سازمان، همه از جمله موارد ضروری است. با این حال، دشوار است که بدون کمک تخصصی، همه این قطعات معمایی را کنترل کنید. از خدمات مشاور فناوری استفاده کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند:

  • پشتیبانی رایانه ای مداوم را ایجاد کنید
  • تجزیه و تحلیل داده ها را پیاده سازی و از آنها استفاده کنید
  • سیستم های مالی امن و روان ایجاد کنید
  • سیستم های حمایت از اهدا کنندگان را ایجاد نمایید
  • در مورد سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مشاوره بگیرید
  • بیشتر از همه، این نوع پشتیبانی تخصصی می تواند هزینه و زمان هدر رفته را به طور کلی کاهش دهد.

سایر خدمات مشاوره ای

آیا سازمان شما تمام مناطق فوق را پوشش داده است؟ تعداد زیادی از مشاوران متخصص دیگر وجود دارند که می توانند به بهبود عملکرد و اثربخشی استراتژی های کسب و کار شما کمک کنند. برخی از این خدمات نیازمند متخصصین و مشاور کسب و کار درزمینه های زیر می باشد:

  • منابع انسانی
  • کارگاه های ساخت هیئت مدیره و رهبری
  • حسابداری
  • خدمات حقوقی
  • داوطلب بودن در آن
  • رویدادهای ویژه

بسیاری از سازمان ها ایده های بسیاری برای بهبود برخی از جنبه های عملکرد خود دارند اما احساس می کنند کارکنان مناسب ندارند. گروهی دیگر ممکن است بخواهند ابتکار جدیدی را آغاز کنند اما برای تحقق آن تخصص ندارند. با کمک یک مشاور کسب و کار، می توانید از خدمات تخصصی، بدون گسترش کارکنان اصلی خود استفاده کنید.

نحوه استخدام مشاور

نکته مهم در مورد استخدام مشاوران این است که آنها متفاوت از کارمندان سنتی هستند. به جای اینکه به تعداد کارمندان تمام وقت خود اضافه کنید، می توانید یک پیمانکار را به صورت موقت استخدام نمایید .

مشاور برای پروژه خاص

برخی از سازمان های غیر انتفاعی برای پروژه ها یا اهداف خاص مشاوران را استخدام می کنند، مانند پیشنهاد یک کمپین منحصر به فرد جمع آوری کمک مالی. اگر سازمان شما فقط به کمک گاه به گاه یا حمایت فصلی نیاز دارد، استخدام مشاور کسب و کار به صورت پروژه‌ای می تواند مقرون به صرفه ترین روش باشد. مراجعه به مشاور ممکن است نتایج سریع تری نسبت به استخدام کرکنان به همراه داشته باشد و حتی برای سازمان های غیرانتفاعی محروم از بودجه نیز به تعهد کمتری نیاز دارد.

هزینه مشاوران چقدر است؟

مانند اکثر خدمات، هزینه مشاوره نیز براساس برخی عوامل متفاوت است. این عوامل می تواند شامل منطقه ، صنعت، سطح تخصص و دامنه و پیچیدگی پروژه باشد. همچنین بسته به اینکه سازمان شما شخصی را بابت یک پروژه استخدام کند یا برای بلند مدت، متفاوت خواهد بود. هزینه استخدام مشاور کسب و کار می تواند از چند صد دلار شروع شود یا به هزاران دلار برسد.

چگونه یک مشاور مناسب را انتخاب کنیم؟

شما تصمیم گرفته اید یک مشاور کسب و کار استخدام کنید و تحقیق نیز کرده اید. هنگامی که برخی از گزینه های ممکن را شناسایی کردید، وقت آن است که شخصی را انتخاب کنید. مهمترین چیز این است که بدانید چه چیزی را می خواهید به انجام برسانید. اگر اهداف را به خوبی متصور شوید، دیگر مشکلی برای استخدام مشاور کسب و کار وجود ندارد.

هنگامی که تمام اهداف خود را مشخص نمودید، آماده پرسیدن سوالات فراوان باشید. تا آنجا که می توانید از هر نامزد اطلاعات مرتبط را کسب کنید و حتماً رزومه کاری قبلیشان را بخواهید. بسته به پیچیدگی پروژه، متغیرهای زیادی می توانند در طول فرآیند تغییر کنند. با این حال، شما هنوز هم باید در مورد طرح اساسی نیازها، جدول زمانی و نقاط عطف توافق کنید. شخصیت و تناسب سازمانی نیز مهم است. اگر مشاور کسب و کار، سازمان شما را درک نکند، ممکن است نتوانید همکاری خوبی در آینده داشته باشید. جستجوی مشاورانی که توسط صنعت های مشابه شما توصیه می شوند راهی عالی برای یافتن فرد مناسب است. با این حال، مکان های زیادی برای شروع جستجو وجود دارد.

مشاور کسب و کار

از کجا می توانید یک مشاور پیدا کنید

اینترنت مکان خوبی برای شروع جستجوی مشاورکسب و کارمناسب شما است. منابعی مانند موسسات مشاوره کسب و کار می توانند به شما در یافتن مشاوران دارای رتبه عالی که می توانند به سازمان شما کمک کنند، یاری نمایند.

همچنین می توانید مشاورانی را پیدا کنید که در صنعت یا سازه سازمان شما تخصص دارند. به عنوان مثال گراهام-پلتون، متخصص در زمینه آموزش، مراقبت های بهداشتی و تغییرات اجتماعی است. Campbell and Company در بخشهایی از جمله هنر و فرهنگ، مراقبت های بهداشتی، محیط زیست و خدمات انسانی تمرکز دارد.

وقتی تصمیم می گیرید یک مشاور استخدام کنید، ممکن است این پروسه طاقت فرسا باشد، همانطور که یافتن فرد (یا تیمی مناسب) برای کار دشوار است. با این حال، مزایای یک مشاور کسب و کار می تواند فراتر از چالش ها باشد، به ویژه هنگام ساده سازی فناوری، سیستم سازی در کسب وکار و کسب سرمایه بیشتر. هنگامی که مهمترین اهداف خود را تعیین کردید، می توانید یک مشاور پیدا کنید تا به شما کمک کند سریع و کارآمدت آن اهداف را برآورده کنید.

ما به شما دریافت مشاوره از بهترین مشاور کسب و کار پاوینو را توصیه می کنیم. جایی که می توانید از پیشرفت کسب و کارتان در مدتی معین اطمینان داشته باشید.

مشاوره بگیرید
نظرات کاربران
مهران منتظری

کمک گرفتن از یک مشاور کسب و کار به من کمک کرد کسب و کارم رو توسعه و گسترس بدم و مطمئنم خودم به تنهایی قادر به این کار نبودم‌

0 0

رضا اعتمادی

به نظرم یک مشاور کسب و کار میتونه ایده های خیلی خوبی برای رشد کار و افزایش درآمد داشته باشه.

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید