مقالات

همه چیز درباره بازاریابی دیجیتال | پاوینو

دیجیتال مارکتینگ

با توجه به دسترسی امروزه مردم به اینترنت، آیا اگر به شما بگویم تعداد افرادی که هر روز آنلاین می شوند همچنان اضافه می شود، باور می کنید؟ در واقع، طبق تحقیقات پیو، استفاده "ثابت" از اینترنت در میان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است. و این افزایش ارقام نشان می دهد که روش خرید و فروش مردم نیز در کنار آن تغییر کرده است، یعنی بازاریابی آفلاین مانند گذشته موثر نیست. بازاریابی در گذشته شامل برقراری ارتباط با مخاطبان در یک مکان و زمان مناسب بوده است. امروزه، بازاریابی بدان معناست که شما باید در جایی که مخاطبان  وقت خود را می گذرانند با آنها ملاقات کنید: یعنی در اینترنت. با پاوینو همراه باشید و بازاریابی دیجیتال را وارد برنامه کاری خود کنید.

در ادامه، ما در مورد بازاریابی ورودی بعنوان یک روش واقعاً موثر برای جذب، تعامل و لذت بردن از طریق مشتری آنلاین، زیاد صحبت می کنیم. اما هنوز سوالات زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال از مردم سراسر جهان دریافت می کنیم. بنابراین، تصمیم گرفتیم به آنها پاسخ دهیم. به عبارت دیگر، هر شکلی از بازاریابی که به صورت آنلاین وجود دارد و انواع ایده های فروش اینترنتی را بررسی خواهیم کرد.

تاثیر مشاور کسب و کار در سازمان ها بر کسی پوشیده نیست. در شرایط اقتصادی کنونی کسب و کارها نمی توانند هزینه و وقت زیادی را صرف تجربه کردن انواع فروش و بازاریابی برای دستیابی به بهترین روش ممکن کنند. ازین رو دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ می تواند تفاوت زیادی در بهبود کارتان ایجاد نماید. همین حالا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. مشاغل از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و سایر وب سایت ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می کنند. یک بازاریاب فصلی ورودی ممکن است بگوید بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال در واقع یک چیز هستند، اما تفاوت های جزئی زیادی وجود دارد. با مکالمه با بازاریابان و صاحبان مشاغل در ایالات متحده، انگلستان، آسیا، استرالیا و نیوزیلند، چیزهای زیادی در مورد چگونگی این اختلافات کوچک در سراسر جهان آموخته ایم که می تواند به رشد کسب و کار‌ها کمک بسیاری کند.

دیجیتال مارکتینگ

نقش بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت چیست؟

در حالی که ممکن است بازاریابی سنتی در تبلیغات چاپی، ارتباط تلفنی یا بازاریابی فیزیکی وجود داشته باشد، بازاریابی دیجیتال می تواند به صورت الکترونیکی و آنلاین رخ دهد. این بدان معناست که امکانات بسیار بیشتری برای دسترسی برندها به مخاطبان از جمله ایمیل، ویدئو، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو وجود دارد. در این مرحله، بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار و آگاهی افزاد از برند شما حیاتی است. اکثر برند های خوب دارای وب سایت هستند. یا اگر این کار را نکنند، حداقل حضور فعالی در شبکه های اجتماعی یا سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  دارند. محتوای دیجیتال و بازاریابی به قدری رایج است که اکنون مصرف کنندگان به عنوان راهی برای یادگیری برندها به آن اعتماد می کنند.

برای اینکه به عنوان یک مالک کسب و کار رقابت کنید، باید برخی از جنبه های بازاریابی دیجیتال را بپذیرید. از آنجا که بازاریابی دیجیتال گزینه ها و استراتژی های زیادی در ارتباط با آن دارد، می توانید خلاقیت به خرج دهید و انواع مختلفی از روش های بازاریابی را با بودجه مد نظر خود آزمایش کنید. با استفاده از بازاریابی دیجیتال، می توانید از ابزارهایی مانند داشبورد تجزیه و تحلیل برای نظارت بر موفقیت و بازگشت سرمایه در کمپین های خود بیشتر از آنچه می توانید با یک محتوای تبلیغاتی سنتی مانند بیلبورد یا تبلیغ چاپی استفاده کنید، استفاده نمایید و بر سیستم فروش خود نظارت داشته باشید.

تجارت چگونه دیجیتال مارکتینگ را تعریف می کند؟

بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک ها و کانال های دیجیتالی متعدد برای ارتباط با مشتریانی که بیشتر اوقات خود را در شبکه های اینترنتی می گذرانند تعریف می شود: یعنی به صورت آنلاین. از خود وب سایت گرفته تا دارایی های برند تجاری آنلاین یک کسب و کار یعنی تبلیغات دیجیتال، بازاریابی از طریق ایمیل، بروشورهای آنلاین و فراتر از آن -طیفی از تاکتیک ها وجود دارد که زیر چتر "بازاریابی دیجیتال" قرار می گیرند. بهترین بازاریاب های دیجیتال تصویری واضح از چگونگی پشتیبانی هر کمپین بازاریابی دیجیتال از اهداف اصلی خود دارند. و بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، بازاریابان می توانند از طریق کانالهای رایگان و پولی که در اختیار دارند از یک کمپین بزرگتر پشتیبانی کنند.

به عنوان مثال یک بازاریاب محتوا می تواند مجموعه ای از پست های وبلاگ را ایجاد کند که در خدمت تولید هدایای کتاب الکترونیکی جدیدی است که کسب و کار اخیراً ایجاد کرده است. بازاریاب رسانه های اجتماعی این شرکت ممکن است از طریق ارسال های ارگانیک و پولی در حساب های رسانه های اجتماعی تجارت، به ارتقا این پست های وبلاگ کمک کند. شاید بازاریاب ایمیل یک کمپین ایمیل مارکتینگ ایجاد کند تا برای کسانی که کتاب الکترونیکی را دانلود می کنند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت ارسال نماید.

انواع بازاریابی دیجیتال

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • پرداخت با هر کلیک (PPC)
  • بازاریابی وابسته
  • تبلیغات بومی
  • اتوماسیون بازاریابی
  • ایمیل مارکتینگ
  • روابط عمومی آنلاین
  • بازاریابی ورودی
  • مطالب حمایت شده

در ادامه خلاصه ای از رایج ترین روشهای بازاریابی دیجیتال و کانالهای درگیر در هرکدام آورده شده است.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

این فرآیند شامل بهینه سازی وب سایت شما برای "رتبه بندی" بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است و در نتیجه میزان ترافیک ارگانیک (یا رایگان) وب سایت شما را افزایش می دهد. کانال هایی که از سئو بهره مند می شوند شامل وب سایت ها، وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها هستند. برای ایجاد ترافیک در وب سایت خود، چندین روش برای نزدیک شدن به SEO وجود دارد. این زوش ها شامل:

SEO در صفحه: این نوع SEO در هنگام مشاهده وب سایت و بر تمام محتوایی که "در صفحه" وجود دارد تمرکز می کند. با تحقیق روی کلمات کلیدی برای تعداد و میزان جستجوی آنها، می توانید به سوالات خوانندگان پاسخ دهید و به رتبه های بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) دست یابید.

سئو خارج از صفحه: این نوع سئو بر روی کلیه فعالیت هایی که هنگام جستجوی بهینه سازی وب سایت خود "خارج از صفحه" انجام می شود تمرکز دارد. ممکن است بپرسید "چه فعالیتی در وب سایت خودم نمی تواند بر رتبه من تأثیر بگذارد؟" پاسخ پیوندهای ورودی است که به آنها بک لینک نیز گفته می شود. تعداد سایت هایی که به شما لینک می شوند و "اقتدار" نسبی آن سایت ها، بر میزان رتبه بندی شما برای کلمات کلیدی مورد علاقه‌تان تأثیر می گذارد. با ایجاد ارتباط با صفحات دیگر، نوشتن پست های مهمان در این وب سایت ها (و پیوند دوباره به وب سایت خود) و ایجاد توجه خارجی، می توانید بک لینک هایی را که برای انتقال وب سایت خود به همه SERP های مناسب نیاز دارید، بدست آورید.

سئو فنی: این نوع سئو بر روی باطن وب سایت شما و نحوه کدگذاری صفحات شما متمرکز است. فشرده سازی تصویر، داده های ساخت یافته و بهینه سازی فایل CSS همه اشکال SEO فنی است که می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش دهد که یک فاکتور مهم رتبه بندی در نظر موتورهای جستجویی مانند Google می باشد.

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوا

این اصطلاح به معنای ایجاد و ترویج محتوا به منظور ایجاد آگاهی از برند، رشد ترافیک، تولید لید و مشتریان است. کانال هایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوای شما نقش داشته باشند عبارتند از:

پست های وبلاگ: نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ کمپانی به شما کمک می کند تخصص صنعت خود را ایجاد کرده و ترافیک جستجوی ارگانیک را برای کسب و کار خود بالا ببرید. در نهایت اینکار به شما فرصت بیشتری می دهد تا بازدیدکنندگان وب سایت را به لید تبدیل کنید.

کتابهای الکترونیکی: کتاب های الکترونیکی محتواهایی مشابه طولانی مدت به آموزش بیشتر بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که محتوا را برای افزایش اطلاعات مخاطب خود در اختیارش قرار دهید، برای شرکت خود سرنخ ایجاد نمایید و مردم را به سمت خرید سوق دهید.

اینفوگرافی ها: گاهی اوقات، خوانندگان می خواهند شما نشان دهید، نه اینکه بگویید. اینفوگرافیک نوعی محتوای بصری است که به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند مفهومی را که می خواهید به آنها ارائه دهید، به خوبی درک نمایند.

همه‌ی این موارد با بهره‌مندی از مشاوره کسب و کار بسیار آسان تر میشود. همین حالا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاوره بگیرید
نظرات کاربران
سهرابی

به نظرم بازاریابی دیجیتال موجب سهولت در امر بازاریابی شده.

0 0

مروارید ذاکری

بازاریابی دیجیتال دستیابی به مشتریان بالقوه را آسان تر کرده.

0 0

ابراهیمی

بهینه سازی وبسایت و سئو سایت میتونه از راه های خیلی موثر در بازاریابی دیجیتال باشه.

0 0

نازنین مسائلی

بازاریابی دیجیتال از طریق ایمیل مارکتینگ میتونه در افزایش ورودی و جذب مشتری به شرکت تاثیر خوبی بذاره.

0 0

نغمه رئوف

بازاریابی دیجیتال از طریق تولید محتوای ارزشمند و مرتبط با کسب و کار و البته جذاب، به فروش کمک بزرگی می کند.

0 0

حسنا مرادی

توضیحات خوبی در مورد بازاریابی دیجیتال از طریق سئو سایت ارائه دادید.از طریق سئو ورودی های ارزشمندی به سازمان خواهیم داشت.

0 0

اشکان پژوهشگر

بازاریابی دیجیتال از طریق کانال سئو مارکتینگ تاًثیر زیادی در ورودی مشتری بالقوه از طریق سایت داره.

0 0

ایمان تقوی

کار بر روی سئو سایت از راه های موثر دیجیتال مارکتینگ برای ورود مشتریان بالقوه است

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید