مقالات
مشاوره فروش

آیا مشاوره فروش تاثیری بر کسب و کار دارد؟ | پاوینو

در شرایط اقتصادی کنونی، مهم است که مشاغل راه های برجسته سازی، تشدید فعالیت های خود و افزایش درآمدهایشان را در حالی که هزینه ها را پایین نگه می دارند، پیدا کنند. از آنجایی که بسیاری از مشاغل برای پیروزی در رقابت تلاش می کنند، فعالیت های روزمره این تجارت ها برای مدیریت بیش از اندازه زیاد است، به ویژه در کسب و کاهای کوچکتر که صاحبان یا مدیران اکثر امور را به عهده دارند. استفاده از مشاوره فروش باتجربه به کسب و کارها کمک می کند رشد کنند به جای اینکه فقط برای حفظ وضعیت موجود تلاش کنند. با پاوینو همراه باشید.
ادامه مطلب

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟ | پاوینو

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به سیستم ها و ابزارهایی گفته می شود که تعاملات یک تجارت با مشتریان را ردیابی می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری، تصویری کامل از تجربه مشتری ایجاد می کند و به مشاغل اجازه می دهد تا در مورد چگونگی بهبود این تجربه و افزایش فروش تصمیمات آگاهانه بگیرند. در ادامه پاوینو به بررسی انواع داده هایی که میتوان از طریق سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری جمع آوری کرد و اینکه چگونه این اطلاعات می توانند تجارت شما را بهبود بخشند، خواهد پرداخت.

ادامه مطلب

مشاور کسب و کار

آیا شما نیاز به استخدام مشاور کسب و کار دارید؟ | پاوینو

مشاوران کسب و کار می توانند برای کارمندان سازمان شما مفید باشند. تیم شما هر چقدر هم که با استعداد باشند، برخی از کارها و پروژه ها نیازمند آن هستند که از یک متخصص خارجی استفاده کنید. مشاوران می توانند در ایجاد ابتکارات خاص، فعالیت های کلیدی جمع آوری کمک مالی یا هر چیزی که خارج از مجموعه مهارت های معمولی تیم شما باشد، نقش موثر و مفیدی ایفا کنند. بیشتر سازمان های غیر دولتی در استخدام مشاور کسب و کار تردید دارند، علت بیشتر آنها هزینه‌ی استخدام مشاور کسب و کار است. برای دریافت کمکی که به آن نیاز دارید، مجبور به پرداخت هزینه های مشاوره‌ی گزاف نیستید، کافی است یک مشاور مناسب و با تجربه را اسختدام نمایید. همچنین می توانید برای هر جنبه از سازمان خود یک مشاور پیدا کنید. در ادامه برخی از راه هایی که یک مشاور می تواند به سازمان شما کمک کند و اینکه چگونه می توانید یک مشاور مناسب را برای تحقق اهداف خود پیدا کنید، بیان خواهیم کرد. با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

استراتژی رشد

7 استراتژی رشد که توسط موفق ترین شرکتها استفاده می شود | پاوینو

استراتژی رشد برای بقای یک تجارت اساسی است. تقریباً 66٪ از مشاغل دو سال اول فعالیت خود را پشت سر می گذارند، نیمی از آنها به مرز 5 سال رسیده و فقط 33٪ دهمین سالگرد فعالیت خود را جشن می گیرند. این اعداد در اکثر صنایع به طور قابل ملاحظه ای سازگار است اما همچنین نشان می دهد که برنامه ریزی برای رشد از روز اول بسیار مهم است. در سال 2018، 53 درصد از SMB های آمریکایی قصد رشد داشتند و 22 درصد نیز برای استخدام کارکنان اضافی تصمیماتی گرفته بودند. این یک افزایش چشمگیر از ارقام سال 2017 می باشد که به ترتیب 46 و 9 درصد بود. یک استراتژی رشد مشخص چیزی فراتر از یک استراتژی بازاریابی است، و در حقیقت یک کلید مهم در ماشین تجارت شما می باشد. بدون هر یک ازین دو، شما نمی توانید در پایگاه متغیر مصرف کننده و نوسانات بازار دوام آورید. با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

 شبکه سازی

10 روش شبکه سازی برای افراد خلاق | پاوینو

بسیاری از ما ایده شبکه سازی را دوست نداریم، یا به این دلیل که خیلی رسمی به نظر می رسد، یا اینکه شبکه می تواند احساس غیر طبیعی داشته باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که روش های موثری برای شبکه سازی وجود دارد و لازم نیست بیش از حد رسمی یا اجباری باشد. "شبکه سازی" لازم نیست در یک اتاق بزرگ با غریبه ها انجام شود. مطمئناً، شبکه سازی موثر می تواند به این شکل باشد، اما شما می توانید به راحتی در محیطی ساکت و با شخصی که می شناسید شبکه سازی کنید. برای آشنایی با روش های شبکه سازی با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

سیستم سازی کسب و کار

چرا سیستم سازی در کسب و کار انقدر مهم است؟+ چگونگی انجام آن | پاوینو

هر کسب و کار یا فعالیت تجاری جدیدی جهت یادگیری و توسعه برای اولین بار به زمان، تلاش، هزینه و همچنین "نبوغ" فوق العاده ای نیاز دارد. اما هنگامی که این سیستم برای اولین بار توسعه یابد، سرانجام می تواند سیستم سازی شود تا جایی که فعالیت های تجاری توسط افراد عادی انجام شود. تا زمانی که یک فعالیت تجاری سیستم سازی نشود، عمدتا در ذهن فردی که می داند چگونه آن را انجام دهد وجود دارد. در نتیجه، نمی توان آن را کپی یا تکثیر کرد. اگر فردی که به چگونگی انجام این کار آشناست در آنجا نباشد، تجارت می تواند در نهایت متوقف شود. آیا می خواهید در مسیر رشد کسب و کار گام بردارید؟ در ادامه با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

شروع کسب و کار

شروع کسب و کار پیچیده نیست! | پاوینو

براساس اداره کسب و کارهای کوچک ، بیش از 28 میلیون تجارت کوچک در ایالات متحده وجود دارد که 99.7 درصد کل تجارت های ایالات متحده را تشکیل می دهد. هنگامی که برخی از محبوب ترین دلایل شروع کسب و کار را در نظر می گیرید، از جمله داشتن یک ایده تجاری منحصر به فرد، طراحی حرفه ای که دارای انعطاف پذیری برای رشد با شما باشد، کار در جهت استقلال مالی و سرمایه گذاری، تعجبی ندارد که کسب و کارهای کوچک در هر کجا وجود دارند. در ادامه پاوینو قصد دارد تا شما را با 10 گام اصلی برای شروع کسب و کار آشنا کند.

ادامه مطلب

سیستم سازی کسب و کار

مزایای سیستم سازی کسب و کار چیست؟ | پاوینو

اینترنت طرز تفکر مردم درباره شرکت ها را تغییر داده اس، خصوصاً در مورد مالکیت یک تجارت کوچک. میلیون ها نفر سعی در راه اندازی کسب و کار داشته اند که موفقیت بسیاری از آنها حاصل شده است. اگرچه دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است شخص نتواند تجارت خود حفظ نماید و به خوبی پیش برد. یکی از دلایل اصلی این است که مالک قادر به سیستم سازی کسب و کار و استفاده از منابع موجود نبوده است. در ادامه پاوینو به بررسی مزایای سیستم سازی کسب و کار خواهد پرداخت.

ادامه مطلب

کسب و کار آنلاین

3 کسب و کار آنلاین که بدون پول می توانید شروع کنید

اینترنت نمونه عالی برابری میان انسانها است. به طور خاص در تجارت، زمینه را برای همه یکسان کرده است. هر کسی می تواند یک تجارت آنلاین پول ساز راه اندازی کند، در حقیقت هر فردی که رایانه دارد. اما نکته اینجاست: عملا هیچ تجربه فنی لازم نیست. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین استفاده کنید که کار فنی را بسیار آسان تر از گذشته می کند.همچنین می توانید بسته به سرعت یا بزرگی رشد تجارت خود، در هر جایی که می خواهید زندگی کنید، برنامه خود را تنظیم نمایید و به میزان کم و یا هر چقدر که می خواهید کار کنید. هیچ تجربه تجاری یا بازاریابی نیز مورد نیاز نیست. این یک رسانه واقعا دموکراتیک برای کارآفرینی است. با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

راه اندازی کسب و کار

هر آنچه درباره راه اندازی کسب و کار شخصی خود باید بدانید

اگر شما در فکر راه اندازی یک تجارت کوچک هستید، تبریک می گویم! امیدوارم این شروع یک فعالیت جدید و هیجان انگیز در زندگی شما باشد که سالها بعد به عنوان بهترین تصمیمی که گرفته اید به آن نگاه کنید. در این مقاله، اطلاعاتی را که به موفقیت راه اندازی کسب و کار جدید شما کمک می کند، بررسی خواهیم کرد. تا انتهای این مطلب با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

کسب و کار اینترنتی

7 ایده کسب و کار اینترنتی که می توانید از فردا شروع کنید | پاوینو

این 7 ایده کسب و کار اینترنتی را می توانید به سرعت و به راحتی راه اندازی کنید. تجارت الکترونیکی خود را از فردا آغاز کنید. بسیاری از مشاغل آنلاین را می توان با سرمایه اولیه محدود آغاز کرد. برخی از پردرآمدترین مشاغل آنلاین شامل مشاوره شرکت ها و توسعه نرم افزار است. در موضوع یا صنعتی که علاقه و دانش کافی در آن دارید، یک تجارت آنلاین ایجاد کنید. این مقاله برای کارآفرینان مشتاق است که به دنبال ایده برای شروع یک تجارت آنلاین هستند. داشتن و نگهداری یک کسب و کار اینترنتی این آزادی را به کارآفرینان می دهد که از هرجای دنیا بتوانند پول کسب کنند. این ایده اغوا کننده است و بیش از هر زمان دیگری امکان پذیر است، اما بسیاری از کارآفرینان نمی دانند از کجا شروع کنند. مهمترین گام در راه اندازی یک تجارت آنلاین سودآور یافتن ایده ای تجاری متناسب با مهارت ها و نقاط قوت شماست. در ادامه با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

شبکه سازی

مهم ترین مهارت های لازم جهت شبکه سازی | پاوینو

داشتن مهارت های شبکه سازی مانند برقراری ارتباط، گوش دادن فعال و مهارت های اجتماعی هم در محیط های حرفه ای و هم در روابط شخصی بسیار ارزشمند است، این مهارت ها  به ویژه توسط کارفرمایان مورد توجه قرار می گیرد، زیرا همه‌ی کسب و کارهای موفق بر شبکه سازی متکی هستند. با این وجود، داشتن مهارت های عالی در شبکه سازی کافی نیست. شما همچنین باید بدانید که چگونه آنها را در یک رزومه به بازار عرضه کنید.در این مقاله، ما در مورد مهارت های شبکه سازی بحث می کنیم، نمونه هایی از مهارت های شبکه سازی را به اشتراک می گذاریم و در مورد چگونگی  بهبود آنها به شما مشاوره می دهیم. ما همچنین توصیه هایی را برای چگونگی برجسته سازی این مهارت ها در طی مراحل مصاحبه ارائه می دهیم. با پاوینو تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب

کاهش هزینه ها

20 روش برای کاهش هزینه ها در کسب و کار | پاوینو

گاهی اوقات، هرچه بیشتر برای تجارت خود هزینه کنید، سود کمتری کسب می کند. بدون هیچ گونه هزینه ای نمی توانید یک کسب و کار را اداره کنید، اما می توانید راه هایی برای کاهش هزینه ها پیدا کنید. روش های کاهش هزینه ها در کسب و کارها به خصوص تجارت هایی که در سال های اول فعالیت خود هستند بسیار مهم و تاثیر گذار است، چرا که اغلب کارآفرینان در سال اول بودجه چندانی در اختیار ندارند و مدیریت نکردن هزینه ها می تواند آنها را تا ورشکست شدن پیش ببرد. به همین جهت پاوینو قصد دارد تا استراتژی های کاهش هزینه را به منظور کمک به کسب و کار خانگی شما و رسیدنتان به رشد و موفقیت ارائه نماید. تا انتهای این مطلب با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

کسب و کار خانگی

کارهایی که باید قبل از شروع کسب و کار خانگی انجام داد| پاوینو

قبل از شروع یک کسب و کار خانگی، باید دقیقا بدانید که قصد دارید چه محصولات یا خدماتی را ارائه دهید. این گفته را که "کاری را که دوست داری انجام بده، کاری را که انجام میدهی، دوست داشته باش" نباید نادیده گرفت. تجارت شما راهی برای امرار معاشتان خواهد شد، بنابراین باید کاری باشد که به آن اعتقاد داشته باشید و یا از آن لذت ببرید. یکی از مزیت های آن این است که می توانید یک سرگرمی را به یک تجارت تبدیل کنید. اگر ایده ای را انتخاب کنید که از آن هیجان زده نیستید، ایجاد انگیزه در بعضی مواقع دشوار خواهد بود. در ادامه پاوینو قصد دارد تا به مواردی بپردازد که می بایست قبل از شروع کسب و کار خانگی انجام داد.

ادامه مطلب

تجارت در مواقع سخت

5 راه برای ادامه تجارت در مواقع سخت | پاوینو

فعال نگه داشتن یک کسب و کار کوچک در اوقات دشوار اقتصادی چالش برانگیز است و همه گیری ویروس کرونا قطعاً مسیری را که صاحبان تجارت باید پیش بگیرند، مشکل کرده است. متأسفانه، هیچ کتاب راهنمای مشخصی وجود ندارد که بتوان آن را دنبال کرده تا از طوفان خارج شوید و کشتی را درست حرکت دهید. هر کسب و کار کوچک متفاوت از دیگری است و هر کدام خطرات و مزایای خاص خود را به همراه دارد. این اختلافات باعث می شود که کپی برداری از استراتژی چرخش یک شرکت، برای تجارتی دیگر مناسب نباشد و حتی مشکل را بدتر نماید. اما برخی از استراتژی های کلی وجود دارد که صاحبان مشاغل می توانند به کمک آنها از این طوفان سخت خارج شوند و در مسیر درست حرکت نمایند و تجارتشان را نجات دهند. در ادامه پاوینو به برخی از آنها می پردازد.
ادامه مطلب

planning for business

برنامه ریزی صاحبان کسب و کار برای سال نو | پاوینو

هر سال جدید، صاحبان مشاغل باید وقت بگذارند و کمی برنامه ریزی کنند، فقط برای اطمینان از اینکه شرکت قادر به ادامه کار و مسیر درست خود می باشد یا نه. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد که تجارتتان از ابزارهای لازم برای حفظ (و تأمین) اهداف مالی و عملیاتی خود برخوردار باشد و کارکنان شرکت از محیط کار خود راضی باشند. در ادامه با پاوینو همراه باشید و نکات ذکر شده را بخوانید تا به شما کمک کند روند برنامه ریزی کسب و کارتان روان باشد.
ادامه مطلب

business challenge

5 چالش بزرگ پیش روی کسب وکارهای کوچک| پاوینو

شروع کار برای بسیاری از کارآفرینان یک موفقیت بزرگ است، اما حفظ آن تجارت، یک چالش بزرگتر است. چالش های بسیاری وجود دارد که هر کسب و کار با آن روبرو است، حال می خواهد آن تجارت بزرگ باشد یا کوچک. این مشکلات شامل مواردی مانند استخدام افراد مناسب، ایجاد برند، افزایش مشتری، توسعه ی کسب و کار و غیره است. با این وجود، چالش هایی وجود دارند که غالبا کسب و کارهای کوچک با آن مواجه می شوند نه تجارت های بزرگ. در ادامه مطلب پاوینو به پنج چالش بزرگ پیش روی مشاغل کوچک اشاره خواهد کرد.
ادامه مطلب

رشد کسب و کار

چگونه می توان تجارت کوچک خود را به یک تجارت بزرگ تبدیل کرد| پاوینو

در چند سال اول تجارت، بیشتر شرکت ها بر روی بقا متمرکز شده اند. با این حال، اولویت بندی برای رشد کسب و کار شما یکی از بهترین راه ها برای افزایش شانس این است که شرکت شما نه تنها دوام داشته باشد بلکه به رفاه اقتصادی و آینده مالی پایدار شما نیز کمک کند. چه کاری می توانید انجام دهید تا تجارت خود را از حد رزق و روزی خارج کنید؟ برای تبدیل آن به پایگاه درآمدزایی که تصور می کنید چه کاری می توانید انجام دهید؟ مانند هر یک از عناصر اداره یک تجارت، چندین استراتژی رشد وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. در ادامه با پاوینو همراه باشید تا به بررسی آنها بپردازیم.
ادامه مطلب

بودجه کسب و کار

6 قدم برای دستیابی به بودجه بیشتر| پاوینو

شما به تازگی یک کسب و کار کوچک خریداری یا افتتاح کرده اید و تجارت خود را می دانید. اما وقتی نوبت به حسابداری می رسد و به طور خاص تر، بودجه بندی، مجموعه مهارت های شما کم است. خبر خوب این است که به راحتی می توانید بودجه بندی (یا حداقل برآورد خوب آنچه از نظر دلار و سنت مورد نیاز است) بهتری تهیه کنید. برآورد و تطبیق هزینه ها با درآمد (واقعی یا پیش بینی شده) از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به صاحبان یک کسب و کار کوچک کمک می کند تا تشخیص دهند که آیا آنها پول کافی برای تأمین بودجه عملیات، توسعه تجارت و درآمدزایی برای خود را دارند یا خیر. بدون بودجه و برنامه، مشاغل با صرف هزینه بیشتری نسبت به هزینه های خود و یا بالعکس، عدم صرف هزینه کافی برای رشد تجارت و رقابت، در معرض خطر هستند. در ادامه با پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

business fails

4 دلیل شایع برای شکست یک کسب و کار کوچک| پاوینو

اداره یک کسب و کار کوچک کار افراد ضعیف نیست. کارآفرین بودن ذاتاً مخاطره آمیز است. صاحبان کسب و کارهای موفق در حالی كه همزمان یك محصول یا خدمات را با قیمتی متناسب با سطح تقاضای مصرف كننده به بازار عرضه می كنند، باید توانایی كاهش خطرات خاص شركت را نیز داشته باشند. در حالی که تعدادی از کسب و کار های کوچک در طیف گسترده ای از صنایع وجود داشته که عملکرد خوبی دارند و به طور مداوم سودآور هستند، 20٪ از کسب و کار های کوچک در سال اول شکست می خورند، 50٪ پس از پنج سال با مشکل مواجه می شوند و فقط 33٪ از آنها طبق گفته اداره کسب و کارهای كوچك (SBA) 10 سال یا بیشتر به فعالیت می پردازند. در ادامه با پاوینو همراه باشید تا بیشتر درباره دلایل شایع برای شکست یک کسب و کار کوچک بخوانید.
ادامه مطلب

 موفقیت در کسب و کار

5 کاری که باید برای موفقیت در کسب و کار انجام دهید | پاوینو

هزاران کتاب در مورد آنچه که برای موفقیت در کسب و کار و زندگی لازم است نوشته شده است. شما می توانید مقاللات بیشتری نیز در وبسایت ها پیدا کنید، و هزاران  مقاله ی دیگر نیز در آینده نوشته خواهند شد. با وجود گستردگی این موضوع و منابع و راهکارهای دستیابی به موفقیت در کسب وکار، خلاصه کردن آن در لیست کوتاهی که همگان بتوانند از آن در زندگی روزانه خود بهره ببرند آسان نمی باشد. با این وجود پاوینو در ادامه ی این مطلب به چند مورد مهم و کارآمد می پردازد.
ادامه مطلب

business plan

برنامه کسب و کار چیست؟+ تعریف، نکات و الگو ها | پاوینو

برنامه کسب و کار یک مؤلفه غیر قابل انکار برای هر تجارتی می باشد. این برنامه برای تامین اعتبار، مستند سازی مدل کسب و کار، پیش بینی های مالی و تبدیل ایده ها به واقعیت لازم است. در دورانی که بیش از 50 درصد کسب و کارها در همان سال اول شروع به کار خود شکست می خورند، داشتن یک برنامه شفاف، تعریف شده و برنامه ای که خوب به آن فکر شده باشد، اولین گام اساسی برای شروع یک کسب و کار و دستیابی به موفقیت برای بلند مدت می باشد. برای آشنایی بیشتر با برنامه کسب و کار مناسب در ادامه این مطلب با پاوینو همراه باشید.
ادامه مطلب

افزایش فروش

چگونه فروش کسب و کار خود را افزایش دهیم؟| پاوینو

احتمالا شما نیز به دنبال راهی هستید که کسب و کارتان بتواند فروش شما را افزایش دهد. اگر این راهکار هزینه کمی داشته باشد یا هزینه ای نداشته باشد قطعا به نفع شما خواهد بود. یک تیم فروش قوی می تواند تفاوت عمده ای را در خط اصلی ایجاد نماید. اما در این میان نباید رقیبانتان را که برای افزایش فروش کسب و کار خودشان تلاش می کنند فراموش کنید. در اینجا چند ایده برای افزایش فروش کسب و کار در اختیارتان قرار می دهیم، پس تا پایان این مقاله با پاوینو همراه باشید.
ادامه مطلب

موانع رشد کسب و کار

موانع رشد کسب و کار چیست؟| پاوینو

بسیاری از صاحبان کسب و کار آرزو دارند که تجارت خود را توسعه دهند، اما متاسفانه درصد کمی از آنها به آرزوی خود دست می یابند. موانع رشد کسب و کار زیادی وجود دارد و به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار برای دستیابی به رشد و بهبود تجارتشان تلاش زیادی می کنند. ممکن است شما نیز بخواهید تجارت خود را گسترش دهید اما وقتی برای عملی شدن این خواسته گام بردارید، واقعیت امر را بسیار متفاوت می بابید. هر کسب و کاری منحصر به فرد است اما برای آنکه بدانید موانع رشد کسب و کارتان چیست، در ادامه برخی از موانع رشد را برایتان خلاصه کرده ایم. با پاوینو تا انتهای مطلب همراه باشید.
 
ادامه مطلب

کسب و کار موفق

برای داشتن کسب و کار ی موفق چه باید کرد؟| پاوینو

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از کارآفرینان و مدیران را به خود مشغول کرده است این است که چگونه می توان یک کسب و کار موفق داشت؟ برای موفقیت در کسب و کار چه اصولی را باید رعایت کرد؟ بی شک دستیابی به موفقیت در بازار امروز و در کنار رقیبان قدرتمندی که بازار را به دست گرفته اند، کار آسانی نمی باشد. علاوه بر دانستن نکاتی در حوضه کسب و کار و رعایت اصول آن، لازم است در این راه صبور باشید. موفقیت یک شبه به دست نمی آید. در ادامه این مطلب با پاوینو همراه باشید.
ادامه مطلب

شروع کسب و کار

8 گام برای شروع کسب و کار | پاوینو

برخی از افراد بعد از سالها کار کردن در شرکت ها و سازمان ها تمایل دارند خودشان کسب و کاری را آغاز کنند و پا در عرصه کارآفرینی بگذارند. برای این کار باید تجربه و سرمایه کافی در اختیار داشته باشید. شروع یک کسب و کار، آسان نمی باشد اما در ادامه به بررسی چند گام برای شروع کسب و کار می پردازیم که به شما کمک خواهند کرد راه را به درستی پیش روید و به موفقیت نزدیک شوید. با پاوینو در ادامه این مطلب همراه باشید.
ادامه مطلب

کاهش هزینه های سازمان

چگونه هزینه های سازمان را کاهش دهیم؟| پاوینو

صاحبان کسب و کار همیشه به دنبال کاهش هزینه های سازمان می باشند، تفاوتی نمی کند که یک کمپانی بزرگ را اداره می کنند یا یک کسب و کار کوچک را. کاهش هزینه ها آسان نمی باشد و نیاز به خلاقیت، تلاش زیاد و امتحان کردن راه هایی که ممکن است تا کنون در نظر نگرفته باشید، دارد. در اینجا به چند راهکار که می تواند به شما در کاهش هزینه های سازمان کمک کند، اشاره خواهیم کرد. با پاوینو در این مقاله همراه شوید.
ادامه مطلب

کسب و کار آنلاین

معرفی 7 کسب و کار آنلاین موفق در سال 2020| پاوینو

امروزه کسب و کار های آنلاین بسیار پر طرفدار شده اند چرا که متقاضی زیادی دارند. در سال های اخیر با توجه به این که افراد زیادی شاغل هستند و با افزایش تعداد ماشین ها و ترافیک های شهری فرصت برای تامین نیاز های زندگی بسیار کم شده است و بسیاری از مردم ترجیح می دهند مایحتاج زندگی خود را به صورت آنلاین تهیه کنند تا در وقت و هزینه شان صرفه جویی شود. ازین رو بازار کسب و کارهای آنلاین رونق گرفته است. برای خواندن ادامه مطلب با پاوینو همراه باشید.
ادامه مطلب

سیستم سازی کسب و کار

چرا سیستم سازی در مدیریت ضروری است؟ | پاوینو

سیستم سازی در مدیریت امری بسیار مهم و ضروری برای مدیران می باشد و سبب می شود کارها در کمترین زمان و با سرعت بیشتر و همچنین کارآمد تر صورت بگیرند. سیستم سازی در شرکت ها سبب می شود فعالیت ها به صورت برنامه ریزی شده تر و حساب شده تر انجام شوند. در این مقاله با پاوینو همراه باشید تا بیشتر در اینباره بخوانید.
ادامه مطلب

مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار چیست؟ +10 توصیه برای کسب و کار | پاوینو

استخدام مشاور کسب و کار می تواند در بهبود عملکرد و ایجاد تغییرات لازم برای دستیابی به موفقیت به مشاغل کمک کند. مشاور کسب و کار به شرکت ها کمک می کند تا از چالش ها عبور کرده، درآمد خود را افزایش دهند و رشد کنند. اطمینان از اینکه مشاور بازاریابی و فروش تجربه و موفقیت قبلی در شرکت هایی مشابه شما را داشته باشند، بسیار مهم است. در مشاوره کسب و کار راهکار هایی را به شما ارائه خواهیم کرد که بتواند در شروع یک حرفه به شما کمک کند. ممکن است بیزینسی که میخواهید آغاز کنید آنلاین و اینترنتی باشد یا یک تجارت کوچک خانگی، در هر صورتی تفاوتی ایجاد نمی کند، آنچه به آن نیاز دارید دانستن نکاتی برای موفقیت است. در این مقاله با سایت مشاوره کسب و کار پاوینو همراه باشید.

ادامه مطلب

سیستم سازی سازمانی

سیستم سازی سازمانی در کسب و کار

بررسی‌ ها و تحقیقات نشان می دهد که از هر کسب و کار نو و جدیدی که راه اندازی می ‌شود حدود ۹۵ تا ۹۷ درصد آنها تنها در پنج سال اول با شکست مواجه می ‌شوند. این آمار به خوبی نشان می دهد برای قرارگیری در ۳ و ۵ درصد کسب و کارهای موفق باید یک سری اصول و استراتژی های سازمانی برای رشد کسب و کار‌ها در نظر گرفته شود. اهمیت این موضوع در کسب و کارهای ایرانی با وجود مشکلاتی نظیر نوسانات نرخ ارز، تحریم، نا پایداری های سیاسی و اقتصادی دو چندان می ‌شود. در واقع نیازی که بیش از هر چیز دیگر در کسب و کارهای ایرانی احساس می‌ شود نیاز به سیستم سازی سازمانی و یا سیستماتیک کردن کسب و کارها است. پس تا انتهای این مطلب با پاوینو همراه شوید تا بیشتر درباره سیستم سازی و روش های پیاده سازی آن بیاموزید.

ادامه مطلب

کاهش هزینه ها

راه های کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در کسب و کار| پاوینو

کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در کسب و کار بسیار مهم و حیاتی می باشد و سبب می شود کار ها با برنامه ریزی و بدون نیاز به صرف کردن وقت بیش از اندازه انجام شود و مدیران زمان کافی برای استراحت و زندگی شخصی خود را داشته باشند. شاید تا کنون شما هم متوجه شده باشید که اغلب مدیران موفق بار کاری زیادی را به دوش نمی کشند و انرژی و زمان خود را بهینه استفاده می کنند. در حقیقت آن ها با سیستم سازی کسب و کار که در مقالات پیش تر درباره آن مفصل صحبت شد، سبب کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری می شوند و سرعت رشد خود را افزایش می دهند. در این مقاله با پاوینو همراه باشید تا بیشتر در این باره بخوانید.
ادامه مطلب

رشد کسب و کار

روش های موثر برای رشد کسب و کار| پاوینو

مدیریت رشد کسب و کار امروزه از واجبات تجارت می باشد. فرقی نمی کند که کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ، در هر دو حالت برای رشد و پیشرفت نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد. برخی از افراد تصور می کنند که بدون استراتژی و تنها با شروع تجارتی می توانند به سادگی رشد کنند و درآمد خوبی داشته باشند. برای رسیدن به موفقیت دانستن نکاتی لازم و ضروری می باشد. در این مقاله با پاوینو همراه باشید تا بیشتر درباره مدیریت کسب و کار و راه های رشد آن بیاموزید.
ادامه مطلب

فنون مذاکره

فنون مذاکره در کسب و کار | پاوینو

امروزه اهمیت فنون مذاکره در کسب و کار بر کسی پوشیده نیست. همانقدر که دانستن بازاریابی و فنون آن لازم و ضروری می باشد، دانستن فنون مذاکره نیز برای رشد و پیشرفت در کسب و کار لازم است. انسان برای برقراری ارتباط با اطرافیان و رفع نیازهایش باید با دیگران مذاکره کند. اما سوال اینجاست که چه میزان از این مذاکرات موفقیت آمیز هستند؟ چه تعداد از آنها برای هر دو طرف سودمند هستند؟ به چه علت بسیاری از مذاکرات نتیجه منفی دارند؟ با پاوینو همراه باشید تا بیشتر در این باره بخوانید.
ادامه مطلب

شبکه سازی

مهارت شبکه سازی چیست و چگونه از آن در کسب و کار استفاده نماییم؟| پاوینو

اکنون که در عصر ارتباطات به سر می بریم لازم است تا مهارت های ارتباط با آدم ها را نیز بیاموزیم و بدانیم که چگونه باید با آن ها سخن گفته و روابطی سازنده و مفید را برقرار کرد. برای این که بتوانیم در عرصه کسب و کار خود موفق شویم نیاز داریم تا با دیگران ارتباط برقرار کنیم و بدین وسیله خدمات یا محصول خود را به آنها ارائه دهیم. بدین منظور شبکه سازی برای کسب و کار معنا پیدا می کند و دانستن راه های آن اهمیت می یابد. اگر شما هم خواهان افزایش فروش خود هستید در این مقاله با پاوینو همراه باشید تا بیشتر در مورد شبکه سازی برای کسب و کار بیاموزید.
ادامه مطلب

راههای بهبود کسب و کار

بهبود مستمر و متداوم برای افزایش موفقیت و پایداری بیشتر کسب و کار عامل بسیار مهمی است. کسب و کارها اندازه های مختلفی دارند. بعضی کمپانی ها سرمایه بسیار زیادی دارند و بعضی متوسط و کوچک هستند. هیچ کدام از کسب و کارها ثابت نیستند. کسب و کار شما می‌تواند در مسیر صعودی و یا نزولی خود باشد. برای حل کردن این سناریو ها راه های خلاقانه ای وجود دارد و در این نوشته 5 راه برای ارتقای کسب و کار آورده شده اند.
ادامه مطلب

سیستم مدیریت فروش

سیستم مدیریت فروش چیست و چگونه آن را پیاده سازی کنیم؟| پاوینو

سیستم مدیریت فروش به سیستمی گفته می شود که با برنامه ریزی و نظارت بر اجرای صحیح برنامه ها، استخدام فروشنده ها و آموزش تکنیک های بازاریابی و فروش به  آنها برای فروشندگی، فروش محصولات شرکت را مدیریت می کند و شرکت را به سمت اهدافش پیش می برد. مدیریت فروش موظف است تا با هدف گذاری دقیق و مدیریت صحیح، استخدام درست نیروی کار و ایجاد انگیزه در آنها و همچنین انتخاب راه های صحیح ارتباط با مشتری به رشد و پیشرفت و افزایش فروش شرکت کمک نماید. معمولا در کسب و کارهای کوچک و یا تازه شکل گرفته، مدیریت فروش را صاحب کسب و کار بر عهده دارد در حالی که در شرکت های بزرگ فرد دیگری این مسئولیت را به عهده دارد و موظف است با ارائه گزارش های ماهانه و یا سالانه روند رشد را به صاحب کسب و کار اعلام نماید. در این مقاله با پاوینو همراه باشید تا با سیستم مدیریت فروش و پیاده سازی سیستم فروش بیشتر آشنا شوید.
ادامه مطلب

استاندارد سازی

استاندارد سازی فرایندهای کسب و کار| پاوینو

امروزه بحث استاندارد سازی فرآیند کسب وکار، بحثی است که در بسیاری از سازمان‌ها با ابعاد کوچک و بزرگ مطرح است، مباحث مدیریت و استاندارد سازی فرآیند کسب وکار می‌تواند به عنوان عامل مهمی در موفقیت کاری سازمان‌ها در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب

بهترین مشاور کسب و کار

علیرضا علیمردانی: بهترین مشاوره کسب و کار چیست؛ انواع مشاوره | پاوینو

چه قصد راه اندازی یک تجارت جدید را داشته باشید، و چه بخواهید بیزینس فعلی خود را توسعه دهید، باید از بهترین مشاور کسب و کار، مشاوران مدیریت متخصص یا شرکت هایی که در زمینه انواع کسب و کار و بیزنس ها خدمات مشاوره کسب و کار ارائه می دهند مشورت و راهنمایی بخواهید. فارغ از مقیاس و نوع کسب و کار، عملا همه بیزینس ها چه در زمینه مدیریتی، چه بازاریابی و چه افزایش فروش به بهترین مشاور کسب و کار نیاز دارند. چرا که در بازار بزرگ و پررقابت فروش محصولات (یا ارائه خدمات)، اگر لحظه ای غفلت کنید، رقبایتان گوی سبقت را در جذب مشتریان و کسب سود بیشتر از شما می ربایند.

اما واقعا بهترین مشاوره کسب و کار چگونه است؟ بهترین مشاور کیست؟ و در نهایت بهترین مشاور کسب و کار به کمک چه سازمانها یا افرادی می آید؟

ادامه مطلب

سیستم سازی

سیستم سازی چیست؟ | پاوینو

در واقع ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﺎزی ﻣﺸﻤﻮل راﻫﮑﺎرﻫﺎﯾﯽ اﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺎ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎرﮐﺮد و ﮐﻤﺘﺮ ﺑﻮدن ﻧﻈﺎرت ﻣﺪﯾﺮ، ﮐﺎرﻫﺎ ﺑﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺷﮑﻞ اﻧﺠﺎم ﺷﻮد، اﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻮد ﮐﺎرﻫﺎ ﺑﻪ ﺷﯿﻮه ی ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬارﺗﺮ ﺑﺎ ﺳﺎزﮔﺎری ﺑﻬﺘﺮ ﺑﺎ ﻣﺤﯿﻂ ﺷﮑﻞ ﮔﯿﺮد. ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﺎزی، ﻋﻠﻤﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮان ﮐﻤﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ واﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮدن ﺧﻮد را ﺑﻪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﮐﻢ ﮐﻨﻨﺪ.
ادامه مطلب

بهترین مشاور کسب و کار

چگونه مشاور کسب و کار شویم| پاوینو

آنچه باید برای شروع مشاوره کسب و کار بدانید

شما می توانید ساعت کار خود را انتخاب کنید. رئیس خودتان باشید و با مشتریانی که دوست دارید کار را انجام بدهید و به هر مشتری یا پروژه ای که نمی خواهید نه بگویید.

شما باید با محیط کسب و کار آشنا باشید و همچنین بتوانید مهارت و تخصص خود را برای مشتری در پروژه ها فراهم کنید و به کار ببندید.

آیا می توانید خدمات خود را ایجاد کنید، اعتبار بسازید و ارائه دهید؟

اگر شما به هیچ یک از سؤالات بالا جواب ندهید، ممکن است در این کار جدی نباشید یا در زمینه ی ارائه مشاوره کسب و کار آماده نباشید.

ادامه مطلب

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه ها در کسب و کار(قسمت دوم)| پاوینو

در مقاله پیشین درباره هزینه های کسب و کار ها و راه های کاهش این گونه هزینه ها بدون اخراج کارکنان صحبت شد و راهکارهایی ارائه شد. اداره یک کسب و کار و تجارت هزینه های زیادی را در برمی گیرد و برای کاهش این هزینه ها راه های زیادی وجود دارد. اگر تجارتی نتواند هزینه هایش را مدیریت نماید، در آینده نه چندان دور با مشکلات اقتصادی زیادی رو‌یه‌رو خواهد شد که می تواند منجر به شکست آن تجارت گردد. پس قبل از هرکاری لازم است تا بدانید چه هزینه هایی را می بایست کاهش دهید. مابقی این راه حل ها ی مربوط به کاهش هزینه ها در کسب و کار را که لازم است مدیران از آن آگاه باشند در این مقاله با هم مرور می کنیم. با پاوینو همراه باشید.
ادامه مطلب

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه ها در کسب و کار| پاوینو

کاهش هزینه ها در کسب و کار یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی می باشد که مدیران و صاحبان کسب و کار باید آگاهی های لازم را نسبت به آن کسب نمایند. هر تجارتی هزینه هایی دارد از جمله هزینه آب و برق و گاز ساختمان، حقوق کارکنان، هزینه دستگاه ها و استهلاک آن ها، تلفن؛ کاغذ و سایر مایحتاج شرکت، اینها همگی مواردی هستند که یک تجارت باید برایش هزینه نماید. اگر جمع کل این هزینه ها از درآمد کل شرکت بیشتر شود، آن شرکت متحمل زیان خواهد شد و لازم است جهت رسیدن به سود بیشتر و رشد کسب و کار نسبت به کاهش این هزینه ها اقدام نماید. بسیاری از شرکت ها در مواقعی که سود دهی ندارند برای کاهش هزینه ها تعدادی از کارمندان را اخراج می کنند اما با دانستن راه کار هایی می توان بدون اخراج کارکنان در راستای کاهش هزینه ها در کسب و کار پیش رفت. در این مقاله با پاوینو همراه باشید تا با این راه کار ها بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب

سیستم سازی

هفت قدم تا سیستم سازی کسب و کار| پاوینو

در مقاله پیشین درباره سیستم سازی و فواید استفاده از آن صحبت کردیم.همانطور که گفته شد سیستم سازی سبب می شود تا کار ها با کمترین دخالت مدیران صورت گیرد.در نتیجه زمان بیشتری برای مدیر باقی می گذارد تا به کارهای مهم مرتبط بپردازد.دومین مزیت استفاده از سیستم سازی افزایش رشد فروش است زیرا سبب می شود تا بتوانید به مشتری و مخاطب خود خدمات بهتری ارائه دهید.در این مقاله با پاوینو همراه باشید تا بیشتر با سیستم سازی کسب و کار آشنا شوید.
ادامه مطلب

سیستم سازی کسب و کار

سیستم سازی کسب و کار | پاوینو

سیستم سازی کسب و کار به معنای انجام فعالیت هایی است که سبب می شود کار و فعالیت شرکت ها با کمترین نظارت مدیران به درستی پیش رود. سیستم سازی وابستگی مدیران را به حداقل می رساند تا جایی که حتی زمان هایی که آنها در شرکت حضور ندارند نیز فعالیت های شرکت به خوبی انجام میشود. کسب کار و تجارت ها همچون سیستمی می باشند که عوامل آن به هم مرتبط و وابسته اند و فعالیت آن عناصر به یک خروجی مشترک می انجامد، این خروجی در کسب و کار ها می تواند فروش بیشتر و یا افزایش سود باشد. برخی تصور می کنند که اگر مدیران یا کارآفرینان ساعات بیشتری در روز کار کنند، آن تجارت موفق می شود و رشد می کند، اما الزاما چنین نیست. چه بسا گاهی اوقات ساعات کاری زیاد نتایج خوبی به همراه ندارد. با پاوینو همراه باشید تا بیشتر با سیستم سازی کسب و کار آشنا شوید.
ادامه مطلب

راه-اندازی-کسب-و-کار-رستوران

راه اندازی رستوران در 9 مرحله | پاوینو

راه اندازی رستوران به عنوان یک کسب و کار پر مشتری ، به تلاش و زحمت زیادی نیاز دارد.چرا که پس از راه اندازی ، چالش بعدی ، جذب مشتریان برای آن است. در این مقاله از پاوینو مراحل راه اندازی رستوران را از ابتدا تا انتها به شما آموزش میدهیم.
ادامه مطلب

نظرات کاربران