مقالات نرم افزار آموزش مجازی

دلایل استفاده از وب کنفرانس چیست ؟

دلایل استفاده از وب کنفرانس چیست
تحقیقات ثابت کرده است که هر دو حوزه فنی و اجتماعی؛ وب کنفرانس را تحت شعاع قرار می دهند و سبب موفقیت آن شده اند و بر تجارب کسانی که مشارکت می کنند، تاثیر می گذارند. این در حالی است  که این پیشرفت موقعیت های فراوان برای شرکت ها را فراهم می کند همچنین می تواند چالش برانگیز و گران باشد، جلسات رو در رو را با تمام افرادی که برای توسعه و نوآوری مداوم در تجارت خود مشارکت می کنند، قرار دهند. در ادامه به بررسی آینده وب کنفرانس و اهمیت آن پرداخته می شود.

با adobe connect،مجازی تدریس کن!

همراه با تست رایگان


سال های اخیر با پیشرفت های قابل توجه در تکنولوژی و  فن آوری های سیستم وب کنفرانس در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس هستند و برای اهداف مختلف استفاده می شود. برای حفظ ارتباط و رقابت، کسب و کارها در هر نوع و اندازه باید نوآوری را در اختیار داشته باشند تا به طور مداوم از انتظارات مشتریان و کارمندان خود فراتر برود. وب کنفرانس را می توان برای سمینارها و جلسه ها به شیوه ی نرم افزار آموزش مجازی LMS و همچنین برای برگزاری جلسات در زمان مناسب برای تیم های از راه دور در یک محیط تجاری استفاده می شود. تحقیقات ثابت کرده است که هر دو حوزه فنی و اجتماعی؛ وب کنفرانس را تحت شعاع قرار می دهند و سبب موفقیت آن شده اند و بر تجارب کسانی که مشارکت می کنند، تاثیر می گذارند. این در حالی است  که این پیشرفت موقعیت های فراوان برای شرکت ها را فراهم می کند همچنین می تواند چالش برانگیز و گران باشد، جلسات رو در رو را با تمام افرادی که برای توسعه و نوآوری مداوم در تجارت خود مشارکت می کنند، قرار دهند. در ادامه به بررسی آینده وب کنفرانس و اهمیت آن پرداخته می شود.

تاکنون سوالات زیادی شبیه به سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) چیست؟ و یا یادگیری مجازی چیست، در فروم ها و سایر گفتمان های اینترنتی شنیده ایم. جملاتی که در پاسخ به این سوالات مطرح می شود عموما تمام ویژگی های سیستم آموزش الکترونیکی lms و سیستم آموزش مجازی را در بر نمی گیرد. بسیاری از افراد سیستم مدیریت آموزش lms و مدیریت آموزش الکترونیکی را با آموزش وبینار و نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت شبکه داخلی یکسان دانسته اند. برخی نیز بدون در نظر گرفتن درخواست های مخاطبان ویدیو کنفرانس با متقاضیان نرم افزارآموزش مجازی، تفاوتی بین این دو قائل نشده و نظرات متفاوت و نادرستی در این زمینه مطرح کره اند.
سیستم پیاده سازی یادگیری مجازی می تواند مجموعه از از نرم افزار آموزش مجازی lms که برای برگزاری کلاس زنده مجازی به کار می رود، نرم افزار کنفرانس تصویری و نرم افزار آموزش مجازی adobe connect که برای برگزاری جلسات آنلاین مشاوره ای و آموزشی به کار می رود، سامانه مدیریت آموزشگاه که بنا به اهداف مدیریت آموزشی در آموزشگاه های حضوری پیاده سازی می شود و سایر ابزارهای مدیریت آموزش الکترونیکی می باشد و بنا به نوع درخواست مخاطبان،  به صورت جداگانه و یا همگی با هم می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

دلایل استفاده از وب کنفرانس چیست
 دلایل استفاده از وب کنفرانس web conference


تکامل وب کنفرانس web conference

وب کنفرانس در سال 2017 همچنان به کامل شدن و ارائه موقعیت ها و مزایای بسیاری برای همکاری و رشد تجارت می پردازد. در زیر بعضی از پروسه های اصلی ویدئو کنفرانس در افق سال های آینده که شما می خواهید برای استفاده از رشد و ترقی کسب و کار خود بهره ببرید آورده شده است.


افزایش نرم افزار وب کنفرانس web conference مبتنی بر ابر

با توجه به مزایای بسیار زیاد آموزش از راه دور هر ساله محبوبیت بیشتری در میان کارکنان و افراد پیدا می کند. زیرا تعداد افرادی که از خانه یا سایر نقاط دورافتاده کار می کنند، افزایش می یابد. علاوه بر این، بسیاری از افراد جوان که به قلمرو کسب و کار وارد می شوند، به تعاملات ویدئویی با کیفیت بالا عادت می کنند و انتظار می رود این نوع ارتباطات در کار نتیجه بهتری داشته باشد. با توجه به این روند، نرم افزار وب کنفرانس مبتنی بر ابر نیز باید افزایش یابد و شرکت ها را قادر سازد که با کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری خود به روش راحتی ارتباط برقرار کنند، بدون اینکه مقدار بودجه زیادی را برای سفر اختصاص دهند.
درباره وب کنفرانس مبتنی بر ابر برای کسب و کار بسیار محبوب است، زیرا راه بسیار مقرون به صرفه و راحت برای برقراری ارتباط و راه های بسیار مناسبی برای کمک به شکوفایی کسب و کار شما ارائه می دهند.

دلایل استفاده از وب کنفرانس چیست
 دلایل استفاده از وب کنفرانس web conference


رواج شدید بازاریابی تصویری

در سال های آینده انتظار می رود  آینده وب کنفرانس یکی از شیوه های رایج ارتباطات تجاری و همچنین بازاریابی آنلاین شود. وقتی شما با یک جلسه آنلاین متصل می شوید برای اتصال اعضای مهم شرکت خود و یا نیاز به ارائه محتوای با کیفیت به مشتریان بالقوه و یا مشتریان در وبینار، ابزار وب کنفرانس و ویژگی های می تواند به معنای واقعی در همه ارتباطات کسب و کار شما کمک کند. 


فرصت های همکاری پیشرفته و بیشتر

وب کنفرانس به شما این امکان را می دهد که در فرصت های مشارکتی بدون محدودیت های موقعیت مکانی نقش ایفا کنید. بیشتر نرم افزار وب کنفرانس ارائه دهنده ابزارهایی هستند که برای کمک به افزایش همکاری در یک جلسه مجازی طراحی شده اند. به عنوان مثال، اعضای جلسه آنلاین شما می توانند به راحتی صفحات و اسناد را در طول جلسه برای نمایش بیشتر یا نشان دادن فرآیندهای یا روش های مهم به اشتراک بگذارند.


 انجام مصاحبه با استفاده از وب کنفرانس web conference

ساده سازی روند استخدام با وب کنفرانس  همچنین می تواند برای رشد کسب و کار شما با حمایت از تلاش های استخدام کنندگان  و کارفرمایان برای جذب نیروی کاری خود از طریق قابلیت مصاحبه ویدئویی پشتیبانی کند. مصاحبه های ویدئویی به سرعت در حال شایع شدن است و کار مصاحبه شونده و مصاحبه کننده را با تجربه شخصی تر، تعاملی تر نسبت صحبت کردن با تلفن آسان تر می باشد. در یک مصاحبه ویدئویی یا همان ویدیو کنفرانس می توانید زبان بدن علامت چهره را مشاهده کنید و احساس بسیار قوی تری از کاندید خود داشته باشید و این که آیا آنها برای شرکت شما مناسب هستند یا خیر.

دلایل استفاده از وب کنفرانس چیست
 دلایل استفاده از وب کنفرانس web conference

مصاحبه های ویدئویی می تواند به شرکت شما کمک کند تا در زمان جستجوی بدون صرف زمان، پول و منابع ارزشمند برای پیدا کردن و استخدام بهترین کارکنان برای کسب و کار خود، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید انتخاب مناسبی داشته باشید. مشاهدات شخصی که می توانید از طریق یک مصاحبه ویدئویی رو به رو انجام دهید، به شما کمک می کند تا درباره ی یک نامزد فراتر از کلمات که می گویند شناخت پیدا کنید. این روش مصاحبه شخصی می تواند به شما اطمینان دهد که تصمیم گیری های استخدامی خوبی را انجام می دهید و به شما اجازه می دهد شخصا با افرادی که در یک وب کنفرانس  مصاحبه می کنید ارتباط برقرار کنید.


واقعیت مجازی و وب کنفرانس web conference

فنآوری واقعیت مجازی (VR) به سرعت در حال تبدیل شدن به یک عنصر اصلی است و انتظار می رود که بخشی از مجموعه کامل از تجهیزات وب کنفرانس در سال 2017 باشد. واقعیت مجازی یک محیط واقعی زندگی شبیه سازی کرده و به اشتراک کنندگان اجازه می دهد تا در یک ارتباط تجربه مشترک یا واقعی را داشته باشند. فناوری VR  سال هاست صنعت بازی های تحت وب را به وجود آورده است . هم اکنون موقعیتی را برای بهره برداری از کسب و کار اصلی فراهم می کند. به عنوان مثال، به سادگی با قرار دادن هدست VR بر روی یک گوش، اعضای یک جلسه می توانند یک اتاق کنفرانس شبیه سازی شده را ایجاد کنند که باعث می شود همه آنها احساس کنند که در یک اتاق هستند و با یکدیگر ایده ها به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، VR دارای توانایی های فراوان در برگزاری آموزش پیچیده است، با توجه به اینکه کارکنان برای مهارت ها کار با ماشین ها یا کنترل تجهیزات خطرناک  نیاز به آموزش و تمرین دارند. همچنین صاحبان کسب و کار می تواند تحت سیستم وب کنفرانس محصولات خود را برای عموم به نمایش بگذارند.

 استفاده از وب کنفرانس در حال حاضر تاثیرات زیادی در عرصه کسب و کار داشته است و  این نرم افزار قدرتمند برای پیشرفت کسب و کار شما راه های زیادی را فراهم کرده است.

همواره برگزار کنندگان کنفرانس ها یا همایش ها دغدغه مدیریت هزینه ها ی پیش رو را داشته اند و یکی از دلایل استفاده از وب کنفرانس (جلسات آنلاین) با استفاده از یک سیستم وب کنفرانس خوب نیز در راستای مدیریت منابع مالی می باشد. دوری راه و مسافتهای طولانی، دیگر مانع بزرگی بر سر راه دنیای مدرن کنونی تلقی نمی شود و ساختار انجمنهای بزرگ و کوچک علمی در عصر نوین کاملاً متحول شده است، از اینرو مزایای وب کنفرانس (Web Conference) یا جلسات آنلاین برجسته گردیده است. بر صاحبان مشاغل و مدیران ارشد سازمانها این امر پوشیده نیست که راه اندازی وب کنفرانس (Web Conference) جهت برقراری ارتباط و رایزنی با صاحبان فکر و ایده در حیطه کاریشان امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

دامنه کاربردهای وب کنفرانس (Web Conference) بسیار وسیع می باشد و درباره وب کنفرانس مقالات متنوعی جهت آگاهی دادن به مخاطبان ارائه شده است. اگر بخواهیم از نمونه کاربردهای آن نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش از راه دور ادارات کل
  • آموزش آنلاین در موسسات علمی و تحقیقاتی
  • کلاس آنلاین در آموزشگاه ها
  • کنفرانس مجازی در دانشگاه های بین المللی الکترونیکی
  • برگزاری وبینار در وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • جلسات آنلاین در وزارت بهداشت و علوم پزشکی
  • کلاس مجازی در وزارت آموزش و پرورش

دلایل استفاده از وب کنفرانس چیست
 دلایل استفاده از وب کنفرانس web conference

شرکت پافکو، مفتخر است تا چنانچه در هر یک از موارد ذیل در حوزه نرم افزار وب کنفرانس و ویدئو کنفرانس تحت وب نیاز به مشاوره دارید، مشاوره رایگان (Free Consultation) ارائه دهد:

  • نرم افزار ویدئو کنفرانس adobe"
  • مزایای وبینار" و “وبینار رایگان"
  •  خرید “سامانه ویدئو کنفرانس" یا “سامانه ویدیو کنفرانس" تحت وب
  • وب کنفرانس

مشاوره رایگان بگیرید

نظرات کاربران
نادر همایی

یکی از دلایل استفاده خوب برای وب کنفرانس
اجرا وب کنفرانس های جهانی هست که خیلی به صرفه و مفید است

0 0

حسینی

سلام و وقت بخیر برای برگزاری جلسات وب‌ کنفرانس چه تجهیزاتی مورد نیاز است ؟

0 0

نادیا روشنفکر

سلام با وب کنفرانس هم میشه مصاحبه کنیم و سوال بپرسیم و مصاحبه شونده پاسخ بدهد

0 0

شروین عطایی

به نظر شما آیا حضور و غیاب در کلاس های مجازی از طریق سیستم ادوبی کانکت بصورت خودکار قابل انجام است؟

0 0

ژوبین

آیا مدرس دوره های مجازی باید در محل آموزشگاه برای آموزش حاضر شود؟ و سوال دیگرم این است که حداکثر چند نفر می توانند در یک کلاس آنلاین شرکت کنند؟

0 0

سعید نوری

بله دقیقا در آینده همه چیز بصورت مجازی و اینترنتی می باشد
ممنون از مطلب خوبتون

0 0

رضا ملکی

وقت بخیر
به نظر شما چند سال دیگه آموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری میشود؟؟!

0 0

شرکت پافکو

با سلام و تشکر از نظرات شما دوست عزیز،
خیلی از دانشگاه ها یا موسسات به این سمت حرکت کرده اند

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از قرار دادن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید