مقالات نرم افزار آموزش مجازی

راه های انتخاب بهترین سیستم مدیریت یادگیری LMS چیست ؟

یادگیری الکترونیکی
یادگیری الکترونیکی شامل استفاده از رایانه یا دستگاه الکترونیکی (به عنوان مثال تلفن همراه) برای ارائه آموزش و یادگیری است.آموزش الکترونیکی می تواند تجهیزات متنوع تری را نسبت به آموزش سنتی یا آموزش مستقیم در اینترنت داشته باشد. انتخاب سیستم مدیریت یادگیری مناسب برای راه اندازی دوره های آموزشی الکترونیکی ممکن است به کار بسیار سختی تبدیل شود و برای انتخاب بهترین سیستم یادگیری الکترونیکی باید اطلاعات و ابزاری را که صنعت الکترونیک ارائه می دهد در نظر بگیرید. در این مقاله، لیستی از  بهترین سیستم های مدیریت آموزشی برای همه نیازها ارائه شده است. 

کلاستو با Adobe Connect، آنلاین برگزار کن!

با تست رایگان!

نحوه انتخاب بهترین سیستم مدیریت یادگیری بر اساس نیازهای شرکت شما

با توجه به اینکه امروزه LMS های زیادی در بازار آموزش الکترونیکی وجود دارند، پیدا کردن بهترین مورد برای شرکت شما کار ساده ای به نظر نمی رسد. در حقیقت، انتخاب بهترین سیستم مدیریت یادگیری برای نیازهای آموزشی شرکت شما می تواند زمان و هزینه زیادی را ببرد. موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، مانند اینکه آیا برنامه LMS دارای ویژگی های مورد نظر شما است یا خیر، یا اینکه با بودجه آموزشی شرکت شما مطابقت دارد. با توجه به آنچه گفته شد، چند راه برای یافتن بهترین lms برای نیازهای آموزشی شرکت شما وجود دارد.

 سیستم مدیریت یادگیری LMS
بهترین سیستم مدیریت یادگیری LMS
 

[block]1[/block] شامل استفاده از رایانه یا دستگاه الکترونیکی (به عنوان مثال تلفن همراه) برای ارائه آموزش و یادگیری است. [block]2[/block] می تواند تجهیزات متنوع تری را نسبت به آموزش سنتی یا آموزش مستقیم در اینترنت داشته باشد.

انتخاب سیستم مدیریت یادگیری مناسب برای راه اندازی دوره های آموزشی الکترونیکی ممکن است به کار بسیار سختی تبدیل شود و برای انتخاب بهترین سیستم آموزش الکترونیکی lms باید اطلاعات و ابزاری را که صنعت الکترونیک ارائه می دهد در نظر بگیرید. در این مقاله، لیستی از  بهترین lms های مدیریت آموزشی برای همه نیازها ارائه شده است.

شاید این موضوع برای مخاطبان مطرح باشد که سامانه آموزش مجازی و یا کلاس مجازی  Virtual Class برای چه قشری مفید فایده است. سیستم آموزش مجازی و آزمون آنلاین همواره برای افراد شاغل و حتی افرادی همچون معلولان از اهمیت بالایی برخوردار بوده، چرا که به مقتضای وضعیت خود و زمانی که در اختیار دارند می توانند دروس و واحدهای متناسبی را انتخاب کنند و این شکل از یادگیری مجازی می تواند راه گشای ادامه تحصیل برایشان باشد. از سوی دیگر آموزش مجازی در جهان امروزه با استقبال زیادی روبرو شده است و  تمام مراحل ثبت نام، پرداخت هزینه ها و امتحانات از طریق نرم افزار آزمون آنلاین انجام می شود.

در این مقاله، پافکو چند نکته را به اشتراک می گذارد که به شما کمک می کند بهترین سیستم مدیریت یادگیری را بر اساس نیازهای شرکت و سازمان خود انتخاب کنید. از مقیاس پذیری تا قابلیت استفاده، نکات مختلفی را که ممکن است هنگام جستجوی بهترین lms مد نظر داشته باشید، بررسی می کنیم.


بهترین LMS های مدیریت یادگیری

انتظار می رود درآمد سیستم های مدیریت یادگیری بیش از 7 میلیارد دلار در سال 2018 باشد. همچنین بیشترین سهم درآمد در آمریکای شمالی  می باشد. در حال حاضر41.7درصد از شرکت ها به نوعی از تکنیک های یادگیری الکترونیکی استفاده می کنند تا کارمندان با استفاده ازمدیریت یادگیری آموزش دهند . تا سال 2019، تقریبا نیمی از تمام کالج های و دانشگاه ها و موسسات اموزشی ، مبتنی بر eLearning  خواهند بود و از این سبک یادگیری استفاد می کنند. کاملا واضح است که آموزش الکترونیکی در شیوه یادگیری و آموزش انقلابی کرده است و شیوه دانش افزایی و مهارت آموزی تغییر دادیه است.  در نتیجه، در میان علاقه مندان به سیستم های مدیریت یادگیری، پیاده سازی و مدیریت سامانه آموزش مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است. 
حتی پس از تصمیم گیری در مورد نوع نرم افزار و سیستم یادگیری که می خواهید تهیه کنید، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت. قیمت مدل ها، پشتیبانی فنی، نوع کاربران و ویژگی های دیگر از عواملی است اگر شما می خواهید  انتخابی مناسب و درستی برای سیستم یادگیری داشته باشید و بهترین lms موجود را انتخاب نمایید، باید به آن توجه داشته باشید .


در این مقاله ابتدا به مهمترین معارهایی که برای خرید نرم افزار lms باید بررسی کنید پرداخته می شود. برای انتخاب مناسب ترین LMS مطالعه مقاله راهنمای انتخاب بهترین سامانه آموزش الکترونیکی LMS برای سازمان شما را از دست ندهید.

در ادامه این مقاله سعی بر آن شده است تا یک لیست جامع از بهترین lms های مدیریت یادگیری در بازار وجود دارد به شما معرفی گردد. این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا سیستم مدیریت یادگیری را که برای شما مناسب است، پیدا کنید ما برای کمک به شما اینجا هستیم. 

اهداف خود را از قبل تعیین کنید

اهداف اصلی شما چیست؟ فراگیران شما انتظار دارند کدام مجموعه مهارت ها یا اطلاعات را از دوره آموزش الکترونیکی یا رویداد آموزشی آنلاین شما بیاموزند؟ حتی قبل از اینکه شروع به بررسی گزینه های LMS موجود کنید، باید درک روشنی از آنچه در هنگام استفاده از آن LMS به دست می آورید، داشته باشید. اینکار به شما این امکان را می دهد ال ام اسی را انتخاب کنید که نیازهای یادگیری و توسعه شما و مهمتر از آن نیازهای مخاطبانتان را برآورده کند.

هنگام ارزیابی LMS، مهارت های تیم تحقیق و توسعه خود را در نظر بگیرید

دانستن استعدادها و مجموعه مهارت‌های خاص تیم تحقیق و توسعه به شما این امکان را می‌دهد که LMSی را انتخاب کنید که عملکرد و کنترل خلاقانه‌ای را که می‌خواهید، و قابلیت مورد نیازتان را داشته باشد. اگر LMSی را انتخاب کنید که استفاده از آن ساده و آسان باشد اما به اعضای تیم L&D شما اجازه استفاده از تجربه و دانش خود را ندهد، در این صورت دیدگاه های ارزشمند انسانی را از دست داده اید.

استراتژی L&D فعلی خود را ارزیابی کنید

استراتژی L&D فعلی خود را مرور کنید تا ببینید چه چیزی باید بهبود یابد و چه چیزی به طور موثر کار می کند. انجام این کار، این فرصت را به شما می دهد که LMSی را انتخاب کنید که از مواد آموزشی موفقی که در حال حاضر دارید استفاده می کند و در عین حال مواردی را که اهداف آموزشی شما را پشتیبانی و ارتقا نمی دهند، تنظیم می نماید. مطمئن شوید که عملکرد یادگیرنده و کسب دانش را نیز در طول ارزیابی خود مورد بررسی قرار دهید.

 سیستم مدیریت یادگیری LMS
بهترین LMS های سیستم مدیریت یادگیری
 

10 معیار برای انتخاب سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی

با استفاده از چک لیست زیر، می توانید نیازهای راه اندازی سامانه آموزش مجازی را بررسی و بهترین lms را انتخاب کنید.

  1. آنالیتکس

می خواهید سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) از دوره ها و فراگیران چ اطلاعاتی به شما ارائه دهد؟ فقط تعداد ساده logins، تکمیل گزارش ها و نمرات ارزیابی، یا تجزیه و تحلیل پیشرفته تری می خواهید؟

  1. مقیاس پذیری

آیا سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی مورد نظر می تواند تعداد بسیار زیادی کاربر داشته باشد؟ یا محدودیت هایی در مورد تعداد کاربران برای ثبت نام یا وارد شدن دارد؟

  1. نوع آموزش

آیا می خواهید از یادگیری ترکیبی (بخشی کلاس درس، بخش آموزش الکترونیک) استفاده کنید؟ اگر چنین است، چگونه می خواهید جلسات کلاس درس را مدیریت و بر آن نظارت کنید؟ چگونه می توان کلاس درس را با فعالیت ها و ارزیابی هایی که دارد به صورت آنلاین ترکیب کرد؟

  1. انعطاف پذیری

آیا دوره شما برای اجرا روی هر دستگاهی مناسب است؟ اگر چنین است، توجه داشته باشید که بسیاری از کاربران دسکتاپ / لپ تاپ به استفاده از موبایل و تبلت نیز علاقه مندن، بنابراین احتمال دارد که برخی از آنها بخواهند با گوشی یا تبلت خود مطالعه داشته باشند و شما باید یک سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی را پیدا کنید که در هر دستگاهی به خوبی کار کند. آیا طراحی سایت اصلی آموزش به گونه ای است که در صفحه نمایش های مختلف به درستی نمایش داده شود؟ آیا برنامه Android یا iOS وجود دارد که دارای قابلیت های کامل یا نزدیک به LMS باشد؟ توسط کدام مرورگر پشتیبانی می شوند؟

  1. قابلیت ارزیابی

برنامه شما برای ارزیابی و نمره دهی به فراگیران خود چیست؟ فرمت آزمون آنلاین شما چگونه است؟ سوالات چند گزینه ای، مقالات، شبیه سازی ها؟ این موضوع را به طور دقیق برنامه ریزی کنید تا بتوانید یک سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی را پیدا کنید که از فرمت های ارزیابی که می خواهید استفاده کنید پشتیبانی می کند.

 سیستم مدیریت یادگیری LMS
بهترین LMS سیستم مدیریت یادگیری

  1. ثبت نام

نحوه ثبت نام فراگیران برای دوره ها چگونه است؟ به صورت خودکار؟ دستی؟ یا بعد از داشتن تعامل و گفت و گو با یک معلم یا شما (به عنوان مثال از طریق یک پیش آزمون یا ایمیل یا تماس تلفنی)؟ با دقت در مورد این تنظیمات فکر کنید و خود را جای مشتری بگذارید.پروسه ایده آل برای ثبت نام از نظر آن ها چگونه است؟ یک فلوچارت رسم کنید و آن را به ارائه دهنده های lms نشان دهید تا بتوانند از آن پشتیبانی کنند.

  1. خرید

استفاده از چه روش های پرداختی برای مشتریان مقدور است؟ برخی از سیستم ها ساختاری بر اساس تجارت الکترونیک پایه دارد- بررسی کنید که سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی آن ها را پشتیبانی می کند یا نه. اگر دوره های متعددی دارید، آیا می توانید آن ها را به صورت بسته های دوره ای به فروش برسانید؟ آینده نگر باشید، آیا قصد دارید که دوره های بیشتری اضافه کنید و آن ها را باهم ترکیب کنید تا در یک خرید واحد فروخته شوند؟

آیا شما کوپن های تخفیف ارائه می دهید/خواهید داد؟ آیا سیستم lms یا تجارت الکترونیک این اجازه را می دهد؟ آیا سازمان ها یا شرکت هایی وجود دارد که بتوانید تخفیف خاصی برای آن پیشنهاد دهید؟ بررسی کنید که سامانه مدیریت یادگیری LMS از یکپارچگی پایگاه داده برای تخفیف خودکار پشتیبانی می کند؟

آیا می خواهید فهرستی از دوره های ما در lms باشد تا مشتری ها بتوانند دوره ها را در lms انتخاب کنند و بخرند یا می خواهید فهرست دوره ها و خرید خارج از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی باشد؟ شما می توانید هر دو را داشته باشید، اما در مورد اینکه مردم چگونه باید دوره های شما را پیدا کنند فکر کنید.

  1. ارائه گواهینامه

آیا شما قصد دارید گواهینامه ها و / یا رونویسی های دانشجویی (خلاصه ای از آنچه آموخته اند و نمراتی کسب کرده اند) ارائه دهید؟ در صورت لزوم، مطمئن شوید که سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی مورد نظر این قابلیت را پشتیبانی کند.

  1. یکپارچگی

شما فکر می کنید ادغام کدام یک از رسانه های اجتماعی می تواند مفید باشد؟ از فروشنده LMS خود در مورد آنها بپرسید.

 سیستم مدیریت یادگیری LMS
بهترین LMS سیستم مدیریت یادگیری

آیا ممکن است نیاز داشته باشید که سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی شما با برنامه های سومی ادغام شود؟ به عنوان نمونه لازم باشد با iCal یا Google Calendar، سیستمهای ایمیل یا نرم افزار حسابداری ادغام شود.

آیا به سیستم وب کنفرانس یا ادغام وبینار برای فعال کردن دوره های آموزشی آنلاین یا فعالیت های گروهی نیاز دارید؟ این می تواند دوره ها را تقویت کند و به دانش آموزان قدرت تعامل بیشتری دهد، اما سعی کنید تصمیم بگیرید که آیا واقعا به آن نیاز دارید و مایل به پرداخت هزینه برای آن هستید یا نه؟

  1. سفارشی سازی

آیا می خواهید سیستم آموزش مجازی lms خود را سفارشی سازی و برند گذاری کنید، یا اینکه یک تجربه کاربری عمومی شما را راضی می کند؟

بسیاری از سوالات دیگر وجود دارد که می تواند در انتخاب یک سیستم مدیریت یادگیری الکترنیکی بررسی شود. بهتر است از همان ابتدا آن چه که از یک سیستم lms  انتظار دارید را روشن کنید.


بررسی های سیستم مدیریت یادگیری موجود و انتخاب بهترین lms

بطور کلی سیستم های مدیریت یادگیری و آموزش مجازی بصورت رایگان و کدباز (Open Source) ارایه می شوند و هم با پرداخت هزینه عرضه می گردند. 
سیستم های مدیریت یادگیری  هزینه های بالا و قابلیت خصوصی سازی برای کاربران و متقاضیان طراحی و تولید می شوند. سیستم های مدیریت یادگیری رایگان به راحتی قابل دانلود و پیاده سازی است و استفاده می باشند. ( با قابلیت های کمتری نسبت به نوع غیر رایگان شان)
 Moodleو Dokeos و Atutor و sakaei  و Latitude Learning از انواع بهترین lms های مدیریت یادگیری رایگان هستند.


تعدادی از سیستم های مدیریت یادگیری LMS

ATutor  

این برنامه برای اولین بار در اواخر سال 2002 منتشر شد. حاصل مطالعه و تحقیقات  انجام شده با توسعه دهندگان در سال های قبل، ابتدا دلیل اصلی ایجاد  سیستم های آموزش آنلاین برای افراد دارای معلولیت بود.
ATutor  یک سیستم مدیریت یادگیری مبتنی بر وب با منبع باز (LMS) است که برای تعامل در سامانه یادگیری الکترونیکی استفاده می شود. مدیران می توانند ATutor  را در عرض چند دقیقه نصب و یا به روز رسانی کنند، دوره های سفارشی ایجاد کنند تا در ATutor  به یک شیوه جدید به نمایش بگذارد و به راحتی قابلیت های آن را با ماژول های گسترش دهد. آموزش دهندگان می توانند به سرعت محتوای آموزشی مبتنی بر وب را جمع آوری، طبقه بندی و توزیع آن را انجام دهند، به راحتی وارد کردن محتوای طراحی  شده و دوره های آنلاین خود را انجام دهند. دانش آموزان در یک محیط با قابلیت دسترسی آسان ، سازگار، یادگیری عمومی یاد می گیرند. دوره آموزشی را طراحی کنید تا ATutor  خودتان تجربه کنید. دانلود ATutor  برای گرفتن یک نسخه برای خودتان رایگان می باشد. در ATutor  ما اعتقاد داریم که پایبندی به استاندارد های سیستم آموزش الکترونیکی بخش مهمی از نرم افزار خوب است  در حال حاضر ATutor در سطح بین المللی مورد استفاده قرار گرفته است و به بیش از پانزده زبان دنیا ترجمه شده است و پشتیبانی از بیش از 40 ماژول زبان دیگر در حال حاضر در حال انجام است.

 سیستم مدیریت یادگیری LMS
بهترین سیستم مدیریت یادگیری LMS
 

Moodle


مودل به طور گسترده ای در میان منبع باز LMS راه حلی برای یادگیری الکترونیکی سریع و یکی از بهترین lms ها شناخته شده است. همچنین راهنمایی های جامعی در مورد چگونگی راه اندازی سیستم مدیریت یادگیری ، راهنمایی در مورد موفقیت در آموزش الکترونیکی و آموزش با  Moodle، و همچنین یک جامعه بزرگ از کاربران Moodle که در موضوعات مختلف تعامل دارند ایجاد کرده است. مهم تر از همه، یک برنامه کاملا رایگان است.
Moodle  یک سیستم مدیریت یادگیری نرم افزار رایگان است که در PHP منتشر شده و تحت مجوز GNU General Public منتشر شده است. مودل برای یادگیری ترکیبی، آموزش از راه دور، کلاس درس و دیگر پروژه های آموزش الکترونیکی در مدارس، دانشگاه ها، محل های کار و سایر بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد. 
 با ویژگی های مدیریتی قابل تنظیم، از آن برای ایجاد وب سایت های خصوصی با دوره های آنلاین برای مربیان و فراگیر ها به جهت دستیابی به اهداف یادگیری استفاده می شود. مودل (برای محیط یادگیری پویا شی گرا مدولار) اجازه می دهد گسترش و تطبیق محیط های یادگیری با استفاده از پلاگین های منابع باز باشد.

Dokeos


یکی دیگر از بهترین lms ها، Dokeos است. این برنامه سیستم مدیریت یادگیری توسط بسیاری از سازمان ها در اروپا، استفاده می شود. همراه با یک ابزار نوشتن درس ساخته شده است. در اینجا چند ویژگی متمایز از نرم افزار آموزش مجازی LMS ذکر شده است:

-     یک کتابخانه از قالب های پیش ساخته ساخته شده است
-     یک ابزار برای چت
-     منحنی یادگیری نسبتا کم در مقایسه با دیگر LMS های منبع باز است
یک LMS رایگان و مقرون به صرفه برای رفع نیاز دانشگاه ها و موسسات آموزشی می باشد.

Sakai


این برنامه ی سیستم مدیریت یادگیری به طور عمده برای نیازهای موسسات آموزشی طراحی داده شده است و جزو بهترین lms ها است. با این حال، برخی از شرکت ها نیز از این LMS استفاده می کنند. برخی از قوت های اصلی این پلت فرم یادگیری عبارتند از:

-    ادغام یکپارچه با  Google Docs     
-     یادگیری  مشارکتی 

 پشتیبانی از مرکز به خوبی انجام می شود که باعث می شود رفع مشکلات آسان تر شود.

از نقاط ضعف و منفی این برنامه  کد این LMS رایگان فقط  با ورود توسط توسعه دهندگان قابل اجرا و استفاده می باشد . این به این معنی است که اکثر کاربران نرم افزار سیستم مدیریت یادگیری کد ورودی را ندارند. این محدودیت منجر به محدود کردن تعداد سازمان هایی که از این LMS استفاده می کنند شده است . 

 سیستم مدیریت یادگیری LMS
بهترین LMS سیستم مدیریت یادگیری
 

Latitude Learning


این مورد از لیست بهترین lms ها را می توان به صورت رایگان برای بیش از 100 کاربر استفاده کرد و اگر تعداد کاربر بیش از این رقم باشد، هزینه اشتراک باید پرداخت شود. توسعه دهندگان این پلت فرم مدیریت یادگیری محصولات خود را در 12 زبان دنیا ارائه می دهند. برخی از ویژگی های متمایز این LMS عبارتند از:

 -   ادغام با WebEx و GoToMeeting
 -   وایت برد های هوشمند مشارکتی
 تمرکز بر نیازهای آموزشی شرکت ها، به عنوان مخالفت با دیگر نرم افزار های ال ام اس های رایگان است که در درجه اول برای موسسات دانشگاهی است و بیشتر برای مراکز اموزشی طراحی شده اند.

در میان تمامی این سیستم های مدیریت یادگیری Moodle گزینه مناسب تری در جهت موفقیت در آموزش الکترونیکی می باشد.

پافکو مفتخر است تا چنانچه نیاز به دریافت مشاوره ی بیشتر در زمینه خرید lms و سیستم مجازی دارید، مشاوره رایگان ارائه دهد.

نظرات کاربران
کیایی

بهترین lms ها را معرفی کردید، ممنون از مقاله خوبتون

0 0

آیناز

بهترین lms رایگان در ایران چیه؟

0 0

شاکری

لطفا چند lms رایگان معرفی بفرمایید

0 0

شیوا شاهی

واقعا انتخاب بهترین سیستم lms کار دشواریه، نکات مفیدی رو ذکر کردین بهم کمک کرد ممنونم.

1 0

حامد

سلام
سیستم مدیریت یادگیری به چه صورت میتونه کمک کنه که دانشجویان دوره ها را بصورت اختصاصی بگذرونن
‌ ‌

1 0

سمیه

سلام
نحوه فروش ال ام اس مودل moodel به چه صورتی است و قیمت مودل را بفرمایید ما ۲۰۰ کاربر داریم
ممنون

2 0

مریم نافذ

سلام
سایت شما واقعا در زمینه یادگیری الکترونیکی عالی است فقط ایکاش چند تا مقاله در خصوص نرم افزار مودل هم می گذاشتید چون moodle واقعا بهترین سیستم آموزشی در بین lms های موجود است البته از فیلم های مودل سایت شما در حال استفاده هستم و صمیمانه سپاسگزارم

3 0

نوروزی

سیستم مدیریت یادگیری، مسیر آینده را چگونه تغییر می دهد؟

2 0

شرکت نوین ایرانیان

سلام سیستم مدیریت یادگیری به صورت رایگان با سیستم مدیریت یادگیری پولی تفاوت زیادی داره؟

3 0

کیمیایی

سلام
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی یا همون سیستم LMS راهکار اموزش اینده است اینده با محتوا مجازی مدیریت خواهد شد

3 0

عزیزی

شما اطلاعی از این مورد دارید که مدت مجاز تحصیل در مقطع کارشناسی برای دوره‌های آموزش الکترونیکی به چه صورت است؟

3 0

شرکت پافکو

دوست عزیز درود .
مدت مجاز تحصیل برای دانشجویان ورودی سال 1387 و ماقبل، 7 سال ( چهارده ترم ) و برای دانشجویان ورودی 1388 ، 6 سال ( 12 نیمسال تحصیلی ) می‌باشد.
و برای ورودی های 91 به بعد در صورت پذیرش دانشجو، مطابق آئین نامه جدید (آئین نامه ابلاغی سال 91) خواهد بود.

3 0

عاطفه

ممنون می شم اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید بفرمایید که اگر در دوره های الکترونیکی ارائه شده در دانشگاه در مقطع ارشد ثبت کنم، پایان نامه هم باید ارائه دهم یا نه؟ یکی از دوستانم این موضوع را پرسیده و ظاهراً بین آموزش محور بودن یا پژوهش محور بودن دوره در این زمینه تفکیک قائل شده اند.

3 0

منیژه

سلام
راه اندازی سیستم LMS چه مراحلی دارد و پیاده سازی LMS چگونه است؟
ممنون

4 0

شرکت پافکو

درود سرکار خانم منیژه
راه اندازی سیستم LMS در حدود 3 روز کاری زمان نیاز دارد و استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) در حدود یک هفته به همراه آموزش و سایر موارد آن زمان می برد با سپاس از شما

2 0

محمد رضا جهرمی

با سلام من مدت زیادی با نرم افزارهای آموزش مجازی LMS کار کرده ام و امروز مقالات جالبی در سایت پافکو یافتم بدون هر گونه تعصبی میتوانم بگویم LMS Moodle مودل یک سرو گردن قوی از بقیه سیستم های ال ام اس موجود در بازار است و بهترین سیستم آموزش از راه دور می باشد در حوزه سیستم های مدیریت یادگیری الکترونیکی (ال ام اس) با توجه به سرعت بارگزاری و پیچیدگی های ان LMS مودل همواره پیشتاز بوده و انرا به سایرین پیشنهاد می کنم البته بشرط انکه به با سیستم وب کنفرانس adobe connect هم یکپارچه شده باشد حتی در دانشگاه بین المللی امام خمینی با اینکه یک دانشگاه بین المللی است یعنی از کشورهای مخلتف دانشجو دارد باز هم هم وب کنفرانس ادوبی کانکت استفاده می کند و بسیاری از دانشگاه های دیگر و هلدینگهای مختلف نیز از همین ابزار بهره می برند فقط خواستم تجربه ام رو در اختیارتون بزارم ببخشید منو پر حرفی کردم در پایان از مقالات حرفه ای پافکو قدردانی می کنم

4 0

شرکت پافکو

درود
جناب آقای رضا جهرمی
از این که اطلاع مفیدتان را در اختیار جمع گذاشتید سپاسگزارم
سیستم یادگیری الکترونیکی LMS پافکو با نرم افزار ادوبی کانت و سایر نرم افزار این شرکت یکپارچه می باشد
نرم افزار مودل بواسطه قدمت به پختگی کامل رسیده و یک نرم افزار جهانی می باشد و ساده و روان است با شما موافق هستیم
موفق باشید

4 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از قرار دادن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید