مقالات نرم افزار آموزش مجازی

نرم افزار آزمون آنلاین چیست ؟

نرم افزار آزمون آنلاین
نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین، سامانه ای است که اجازه می دهد دانش آموزان بتوانند در آزمونهای آزمایشی به صورت آنلاین و از طریق اینترنت شرکت نمایند. دانش آموزان می توانند بر اساس علاقه مندی های خود در آزمون های گوناگون از پیش تعریف شده در سیستم، شرکت نمایند. سیستم برگزاری آزمون آنلاین، ابزاری است که به صورت اختصاصی با در نظر گرفتن آخرین اصول امنیتی و فنی روز برنامه‌نویسی شده است و توانایی دارد صدها و هزاران نفر شرکت‌کننده‌ی همزمان را با حداقل امکانات سخت‌افزاری پشتیبانی و مدیریت نماید. در ادامه پافکو به بررسی و آموزش نرم افزار آزمون آنلاین می پردازد.


شما هم باید تدریس آنلاین را تجربه کنید. پس این فرصت را از دست ندهید! سرویس ادوبی کانکت با تست رایگان:

سرویس کلاس مجازی پافکو را امتحان کن!

با تست رایگان

 

نرم افزار آزمون آنلاین
نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین

آزمون های قلم و کاغذی در حال تبدیل شدن به خاطره ای در گذشته هستند و با روش های زیادی که برای ایجاد نوآوری در ساختار امتحانات سنتی صورت گرفته است، به راحتی می توان دلیل آن را تشخیص داد. اگرچه کلاسهای مجازی لزوماً جایگزین کلاسهای سنتی نمی شوند، اما به مشاغل و دانشگاهها انعطاف پذیری بیشتری در مورد آموزش یا آزمون می دهند.

چه یک مؤسسه آموزشی باشید که می‌خواهد دانش‌آموزان را به صورت مجازی ارزیابی کند، یا استخدام‌کننده‌ای که به‌دنبال استخدام بهترین کاندیداها است، یا یک بازاریاب که به دنبال نظرسنجی از مخاطبان خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها است، برای انجام ارزیابی‌ها به ابزارهای آزمایشی نیاز دارید. با افزایش کار از راه دور و آموزش آنلاین، استفاده از سیستم آزمون آنلاین افزایش یافته است. اگر کسب‌وکار شما متکی به آزمون‌های آفلاین است، باید روی نرم‌افزار امتحان سرمایه‌گذاری کنید تا فرآیند تست را خودکار کنید. نرم افزار آزمون چندین گزینه ارزیابی را به شما ارائه می دهد و تداوم امتحانات از راه دور را امکان پذیر می کند.

برگزاری آزمون آنلاین (آزمون مجازی) چیست؟

در سامانه ای است که اجازه می دهد دانش آموزان بتوانند در آزمونهای آزمایشی به صورت آنلاین و از طریق اینترنت شرکت نمایند. دانش آموزان می توانند بر اساس علاقه مندی های خود در آزمون های گوناگون از پیش تعریف شده در سیستم، شرکت نمایند.

نرم افزار کلاس انلاین یکی از راه های ایجاد ارتباط آنلاین بین مدرس و دانشپذیر است. برای پیاده سازی آموزش الکترونیکی و سیستم یادگیری مجازی، سامانه lms  و نرم افزار کلاس انلاین تنها بخشی از تکنولوژی های مورد استفاده در این حوزه می باشند. قیمت lms  و نرم افزار وب کنفرانس نیز رفتن به سمت آموزش مجازی را بسیار به صرفه کرده است. سیستم برگزاری آزمون آنلاین، ابزاری است که به صورت اختصاصی با در نظر گرفتن آخرین اصول امنیتی و فنی روز برنامه‌نویسی شده است و توانایی دارد صدها و هزاران نفر شرکت‌کننده‌ی همزمان را با حداقل امکانات سخت‌افزاری پشتیبانی و مدیریت نماید.


در این سیستم اصول کاربردی برای استفاده روی موبایل، و همچنین نکات امنیتی برای جلوگیری از تقلب به عمل آمده است. چنانچه ارتباط کاربران با اینترنت یا شبکه هر زمان قطع شود، آزمون در زمان مجاز از محل قطع شده قابل ادامه خواهد بود.

برگزاری آزمون آنلاین می‌تواند مزایا و معایبی نسبت به برگزاری سنتی و حضوری آزمون داشته باشد.

نرم افزار آزمون آنلاین
نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین

نرم افزار برگزاری ازمون انلاین : ساخت و مدیریت ازمون های انلاین

سازنده ازمون انلاین، می تواند بخشی از نرم افزار آموزش مجازی LMS شما باشد. با این ابزار نرم افزار ال ام اس به راحتی می توانید ازمون های زیبایی را بسازید. شما می توانید این امتحانات را به صورت آزمون های مستقل و بدون دوره آموزشی به کار ببرید یا آن ها را در یکی از دوره های آموزش از راه دور خود جا دهید.

وبینار، ویدئوکنفرانس تحت وب، ویدیو کنفرانس، نرم افزار تدریس آنلاین، برگزاری آزمون آنلاین همگی از سوالات پرتکرار در صنعت آموزش و مشاوره بوده است و این سوالات هر روز پیرامون آموزش غیرحضوری بیشتر می شود. با به بازار آمدن نرم افزار moodle و مودل فارسی، نرم افزار تدریس آنلاین و برگزاری ازمون انلاین، سایت lm و سایر ابزارهای آموزش مجازی مخاطبان آموزش از راه دور هر روز افزایش می یابند.

در این مقاله به بررسینرم افزار برگزاری آزمون آنلاین، نرم افزار تصحیح آزمون انلاین و در نهایت مزایا و معایب آن میپردازیم.


آزمون آنلاین خودتان را بسازید

با ابزار آزمون ساز سیستم lms ، ساختن امتحان بسیار آسان است. کافیست به زبانه ایجاد آزمون بروید و روی دکمه آزمون جدید کلیک کنید، برای ازمون خود یک اسم انتخاب کنید و آن را ذخیره کنید. سپس با ایجاد سوالاتی، ساخت آزمون آنلاین خود را شروع کنید.


سوالات و پاسخ ها

طیف گسترده ای از انواع پرسش های مختلف را در اختیار دارید: پرسش های چند گزینه ای، پر کردن جاهای خالی، سوالات تشریحی و غیره. کار با رابط کاربری و کنترل آزمون ساز  آسان است.

می توانید به همه سوالات یک نمره مشابه اختصاص دهید یا می توانید به هر کدام امتیاز خاص خودش را اختصاص دهید.


گزینه های بازخورد

انواع بازخوردی که یک نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین ارائه می کند:

  • کاربر هم زمان با انجام آزمون، بازخورد دریافت کنند؟
  • کاربر پس از پاسخ دادن به سوال، یک توضیح دریافت کند؟
  • کاربر نتایج را مشاهده کند؟


تنظیم قوانین برگزاری آزمون آنلاین

نرم افزار آزمون آنلاین
برگزاری ازمون انلاین در نرم افزار آموزش مجازی LMS


می توانید قوانین نمره دهی را تنظیم کنید و حداقل نمره ای را که کاربر برای قبول شدن در آزمون لازم است را تعیین کنید، در برخی از نرم افزارهای برگزاری آزمون آنلاین می توانید تعداد دفعاتی را که یک کاربر می تواند روی یک سوال سعی و خطا کند را محدود کنید.


دعوت ها، اعلان ها، نتایج و گزارش ها

مجموعه ای از ابزارهایی که به شما در برقراری تعادل و گرفتن بهترین نتایج کمک می کند:

  • می توانید با استفاده از ارسال دعوت نامه به ایمیل کاربران، و ارسال یک یادآوری با یک دکمه، کاربران خود را مدیریت کنید.
  • هنگامی که یک کاربر آزمون شما را کامل می کند یک اعلان برای شما نمایش داده می شود.
  • نتایج کاربران خود را مشاهده کنید و آن ها را برای تجزیه و تحلیل  آن ها را در یک فایل اکسل ذخیره می کند.
  • گزارش ها را با دقت بررسی کنید، مثلا ببینید که در کدام سوال بیشتر افراد دچار مشکل شده اند و بر اساس آن مطالب آموزشی خود را اصلاح کنید.


ایجاد گواهی دوره آموزش الکترونیکی

بعد از تکمیل دوره آموزشی و برگزاری آزمون آنلاین مربوط به آن، وقت آن است که برای کاربرانی که در ازمون انلاین قبول شده اند، گواهی صادر کنید. آزمون ساز ها اغلب این کار را به صورت خودکار انجام می دهند.

مزایای برگزاری نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین


1.    کاهش هزینه‌های برگزاری آزمون آنلاین

برگزاری آزمون آنلاین یک روش اقتصادی و مقرون به صرفه برای ارزیابی و بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان است که برگزار کننده های آزمون های رقابتی از مزایای آن استفاده می کنند، زیرا می توانند به کمک آن دانش آموزان خود را با فضای امتحان واقعی آشنا کند. مؤسسات به صورت هفتگی و ماهانه آزمون آنلاین برگزار می کنند و بدین ترتیب سنجش عملکرد کلاس، عملکرد دانش آموزان در هر موضوع / دوره، به سادگی انجام می شود.


2.    عدم نیاز به فضای فیزیکی
3.    امکان استفاده از فایل‌های چندرسانه‌ای، زمانسنجی دقیق، پرسش‌های متنوع
4.    امکان نمایش پرسش‌های مختلف برای هر شرکت کننده

در هنگام برگزاری آزمون آنلاین، می توانید آزمون هایی را ارائه دهید که برای هر شرکت کننده که به آزمون دسترسی دارند، سؤالات متفاوتی را آماده کند.


5.    امکان ذخیره‌سازی سابقه و گرفتن گزارش از روند پیشرفت

6.    امکان برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی شخصی به تعداد نامحدود

7.    امکان برگزاری کوئیزهای کوتاه برای کاربردهای آموزشی

8.    حذف زمان رفت و آمد به محل آزمون

9.    اعلام نتیجه آزمون بلافاصله پس از پایان آزمون

پس از پایان امتحان، گزارش دقیق آن به صورت فوری آماده است. ارائه نتایج می تواند یا به صورت انتشار فوری یا به صورت انتشار به موقع نتایج ازمون انلاین باشد. برای آزمون هایی که دارای سوالات تستی هستند یا جواب های کوتاه دارند، نمرات می تواند بلافاصله بعد از امتحان به صورت خودکار  محاسبه و منتشر شود و شرکت کننده های آزمون مجازی بالافاصله آن را ببینند. اما اگر شما نمی خواهید که نتایج فورا منتشر شوند یا آزمون دارای سوالات مفهومی یا تشریحی می باشد که نیاز به تصحیح دستی نیز دارد، می توانید ابتدا کار درجه بندی و تصحیح را انجام دهید و بعد از آن شرکت کننده ها می توانند نتایج آزمون خود را از وب سایت مشاهده و بررسی کنند.

نرم افزار آزمون آنلاین

10.  دسترسی سریع به پاسخ نامه و جوابهای تشریحی سوالات

11.  شرکت در آزمون در زمان های دلخواه

12.  مدیریت زمان

با استفاده از نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین، موسسات می توانند از روال های فرمالیته طولانی که شامل ایجاد نمونه سوال، ثبت نام داوطلب برای امتحان، ارزیابی ورق های پاسخ و اعلام نتایج / انتشار نتایج با گزارشات می شوند، خلاص شوند.

13.  افزایش راندمان

نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین، کل فرایند امتحان را کنترل می کند و همچنین هر مرحله از برگزاری آزمون آنلاین را با انجام فرایند ارزیابی ساده می کند. کارآیی را به فرایند امتحان ارمغان می دهد و باعث می شود که امتحان رقابتی تر باشد. در شیوه برگزاری آزمون آنلاین احتمال اشتباه در ارزیابی و نتایج بسیار کمتر است.

14.  افزایش امنیت اطلاعات و آزمون

برگزاری آزمون آنلاین این یک مکانیزم مناسب برای ذخیره نتایج و همچنین مدیریت زمان است. دوربین وب موجود در کامپیوتر عکس دانشجویی را ی گیرد تا انجام امتحان بدون هیچ گونه تقلبی تضمین شود. انجام امتحان های معتبر نیز بدون نیاز به یک مراقب امکان پذیر می شود.


معایب نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین


1.    عدم امکان استفاده در آزمون‌های واقعی به صورت غیرحضوری
2.    نیاز به اینترنت و رایانه شخصی برای هر نفر
3.    احتمال رخداد مشکل در ارتباط اینترنتی
4.    نیاز به دانش حداقلی استفاده از رایانه


سیستم آزمون آنلاین دارای ویژگی‌های منحصر به فرد در جهت افزایش بیشینه‌ی امنیت و امکانات و کاهش بیشینه‌ی هزینه‌ها و زیرساخت‌های سخت‌افزاری است. فهرست برخی از

ویژگی‌های آزمون مجازی عبارتند از:

1.    پشتیبانی از آزمون‌های تستی و تشریحی، چند گزینه‌ای
2.    سرعت بسیار بالای سیستم
3.    نیاز به کمترین سخت‌افزار برای پاسخگویی به بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در واحد زمان
4.    امنیت بسیار بالا
5.    امکان شرکت در آزمون از طریق گوشی همراه( طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌گرا )
6.    امکان ایجاد خودکار آزمون بر اساس درس‌های انتخابی
7.    امکان تعریف درس‌های مختلف و امکان تعریف سوالات متعدد برای هر درس
8.    امکان برگزاری نظرسنجی پس از پایان آزمون
9.    امکان مشاهده‌ی فوری کارنامه پس از پایان آزمون
10.    امکان مشاهده‌ی فوری پاسخنامه پس از پایان آزمون آنلاین
11.    امکان پرداخت آنلاین و خرید دسترسی به آزمون‌ها
12.    پروفایل کاربری برای مشاهده‌ی سابقه‌ی شخصی
13.    بخش مدیریت با کنترل کامل روی کاربران، آزمون‌ها، دروس و سوالات
 

نرم افزار آزمون آنلاین
نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین

امکانات برگزاری آزمون آنلاین


•    امکان ساخت آزمون آنلاین از بانک سئوال

می توانید یک بانک شامل تعداد زیادی سوال ایجاد کنید. در این صورت برای برگزاری آزمون آنلاین به شیوه ای ساده تر می توانید از بانک سوالات خود استفاده کنید.


•    انتخاب اتوماتیک سئوالات آزمون براساس موضوع یا درجه دشواری
•    امکان برگزاری آزمون مجازی در وب سایت کاربر
•    داشبورد مدیریتی آزمون مجازی
•    امکان برگزاری آزمون آنلاین در تلگرام
•    مشاهده پاسخ های آزمون بلافاصله پس از پایان آزمون آنلاین


آیا برای استفاده از آزمون آنلاین نیاز به نصب نرم افزار خاصی است؟


نرم افزار آموزش مجازی lms برای استفاده از آزمون مجازی تنها نیاز به یک مرورگر وب می باشد. مرورگرهای Internet Explorer (موجود در تمامی ویندوزها) و Firefox به خوبی با آزمون آنلاین سازگار هستند. اما با توجه به مقایسه مرورگرها، استفاده از آخرین ورژن مرورگر Google Chrome توصیه می گردد.

نرم افزار آزمون آنلاین
نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید moodle و یا هر نرم افزار یادگیری مجازی به آن توجه می شود صرف نظر از زبان برنامه که moodle فارسی باشد یا خیر قیمت lms است. سامانه lms باید از لحاظ اقتصادی برای آموزشگاه مقرون به صرفه باشد و همین موضوع نرم افزارهای پافکو را در اولویت انتخاب کاربران قرار می دهد.


برتری نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین نسبت به آزمون کاغذی

* تاریخهای برگزاری متنوع تر
* امکان برگزاری آزمون به صورت تک نفره
* دریافت نتیجه مهارت شنیداری بلافاصله پس از آزمون
* امکان انتخاب تاریخ مورد نظر توسط خود متقاضی
* دریافت سریعتر نتایج نسبت به شیوه کاغذی
* کیفیت بالای مهارت شنیداری (آزمون با لب تاپ و هدفون انجام می شود)

شرکت پافکو، مفتخر است تا چنانچه در هر یک از موارد ذیل در حوزه وبینار و برگزاری جلسات آنلاین نیاز به مشاوره دارید، مشاوره رایگان (Free Consultation) ارائه دهد:

  • مشاوره رایگان تعرفه "ازمون انلاین" و خرید نرم افزار "آزمون آنلاین"
  • مشاوره رایگان دموی "آزمون الکترونیکی" و قیمت "نرم افزار آزمون انلاین"
  • مشاوره رایگان مزایای "برگزاری کلاس آنلاین" و بهترین "نرم افزار برگزاری جلسات آنلاین"
  • مشاوره رایگان درباره "جلسات آنلاین" و "سرویس آموزش مجازی"
  • مشاوره رایگان اجاره "نرم افزار تدریس آنلاین" و "نرم افزار آموزش الکترونیکی"
  • مشاوره رایگان مزایای استفاده از "سرویس آموزش الکترونیکی" و "نرم افزار جلسات آنلاین"
  • مشاوره رایگان آموزش "نرم افزار آموزش آنلاین" و "نرم افزار آموزش از راه دور"

نرم افزار آزمون رایگان چیست؟

شرکت هایی که نرم افزار آزمون رایگان ارائه می دهند، با ترغیب سازمان ها به خرید نسخه توسعه یافته یا نسخه برتر خدمات خود با ویژگی های بیشتر، درآمد کسب می کنند.

به همین دلیل، نرم افزار آزمون آنلاین رایگان با مجموعه ای محدود از ویژگی ها ارائه می شود و برنامه های پولی را ارائه می دهد که ارزش توجه و پرداخت شما را دارد.

همه نرم افزارهای آزمون آنلاین، شامل این ویژگی های رایج و اساسی هستند:

  • ارزیابی ها
  • درجه بندی خودکار
  • تست آنلاین
  • بخش سوالات

چند سیستم نرم افزاری آزمون آنلاین رایگان و محبوب

ClassMarker1.

ClassMarker یک نرم افزار تست آنلاین مبتنی بر ابر است که توسط مشاغل، مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود. این برنامه با اکثر مرورگرهای وب کار می کند و به شرکت کنندگان در آزمون اجازه می دهد به راحتی امتحانات را در وب سایت های خود جاسازی کنند.

مربیان می توانند حداکثر 100 تست در ماه با نسخه رایگان ClassMarker ایجاد کنند. این نرم افزار علاوه بر ویژگی های اساسی، تعداد انگشت شماری از ویژگی های منحصر به فرد را ارائه می دهد، از جمله توانایی تعیین محدودیت زمانی و تاریخ در دسترس بودن برای امتحانات و فرصت فروش تست هایی که به صورت آنلاین ایجاد کرده اید.

2. Edbase

Edbase یک پلت فرم نرم افزار آزمون آنلاین برای معلمان و مربیان کارکنان است. در حالی که برنامه رایگان Edbase تنها اجازه برگزاری  20 تست در ماه را برای حداکثر 10 کاربر می دهد، آنها این محدودیت ها را با ویژگی های ارزشمندی مانند صفحه نمایش قفل شده در طول آزمون، بررسی های امنیتی برای تقلب، و عملکرد آنلاین یا آفلاین جبران می کنند.

ویژگی های کلیدی ارائه شده در طرح رایگان عبارتند از:

  • مدیریت صدور گواهینامه
  • انشعاب سوال
  • نظرسنجی و بازخورد
  • برنامه ریزی آزمون
  • تصادفی سازی
  • محدودیت های زمانی

3.TestGorilla

TestGorilla تست های صفحه نمایش را در مورد مهارت های شغلی خاص، مهارت های عمومی، شخصیت و مهارت های ارزشی ارائه می دهد. این نرم افزار امکان شرکت در امتحانات نامحدود با هر آزمون شامل پنج تست و یک سوال سفارشی را ارائه می دهد. هیچ محدودیتی در تعداد داوطلبانی که می توانند در این آزمون ها حاضر شوند وجود ندارد. این نرم افزار همچنین پیشنهادات آزمایشی را برای هر نقش شغلی ارائه می دهد تا فرآیند ایجاد آزمون را ساده کند.

مشاوره رایگان بگیرید

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
کیانی

سلام
ما در موسسه آموزشی مان انواع آزمون آنلاین را برگزار می کنیم دنبال یک راه کار تخصصی جهت کاهش تقلب هستیم اگر کسی نرم افزار خاصی می شناسه معرفی کنه

0 0

یقینی

سلام
نرم افزار برگزاری آزمون آنلاین بصورت رایگان کسی سراغ داره برای 20 نفر

0 0

ندا یادگاری

آزمون آنلاین اصلا خوب نیس

1 0

نعمتی

مقاله جامعی در خصوص نرم افزار آزمون آنلاین بود، سپاسگزارم

0 0

یاوری

لطفا چند نرم افزار آزمون آنلاین رایگان معرفی بفرمایید

1 0

محبی

راهنمای نرم افزار تصحيح آزمون و نحوه برگزاری آزمون آنلاین رو میخوام

1 0

مهسا

چگونه امتحان آنلاین را ۲۰ بگیریم

2 0

مددکار

سلام
نرم افزار آزمون آنلاین چقدر میتونه جلوی تقلب را بگیره؟

1 0

ذبیح اللهی

سلام

ما در نرم افزار LMS مودل آزمون انلاین برگزار می کنیم
میخواستم انواع مختلف سوالاتی را که می شود طرح کرد یاد بگیرم. ممنون می شوم که منبع مناسبی در این زمینه معرفی کنید.
آیا به نصب افزونه مودل خاصی نیاز داریم؟
و اینکه به غیر از سوالات چند گزینه ای دیگر کدام نوع سوالات را می شود به صورت فله ای در نرم افزار مودل آپلود کرد و به صورت اتوماتیک آزمون مجازی ساخت؟

5 0

محسن

سلام
از همه چیز صحبت شده الا از قیمت
برای نرم افزار آزمون آنلاین چقدر بایت پرداخت کرد ؟
حداقل هزینه آن چقدر است ؟؟
نمیشه نرم افزار به صورت آنلاین برای خریداری گذاشته بشه؟؟

11 3

رعنا فعال

سلام
در صفحه اول سایت، روی دکمه "خرید آنلاین کلاس مجازی" کلیلک کنید تا به صفحه قیمت محصولات منتقل شوید.
در صورت درخواست اطلاعات بیشتر فرم دمو و مشاوره رایگان را پر کنید
ممنون

2 1

بهمن

هنگامی که میخواهم از کلاس های ضبط شده آنلاین استفاده نمایم با خطای “Not Authorized” روبه رو میگردم: اشکال کار کجاست؟

5 2

رعنا فعال

برای دریافت مشاوره با متخصصان ما تماس بگیرید.
تشکر

4 2

نیکتا منتظری

نرم افزار آزمون آنلاین شرکت پافکو بسیار خوب و روان و کاربردی است
ممنون از خدماتتان

2 1

دانش

محتوای وب سایتتون در زمینه آموزش مجازی و نرم افزارهای مربئط به آموزش الکترونیک و آزمون انلاین خیلی عالیه.
ممنون

2 2

حمیدرضا سلطانی

تصحیح خودکار آزمون آنلاین مد نظرمان است. در نرم افزار آزمون آنلاین ال ام اس آنرا دارید؟

3 1

شرکت پافکو

بله نرم افزار ال ام اس شرکت پافکو، ماژول نرم افزار آزمون آنلاین را دارد. برای گرفتن اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما تماس بگیرید.
021-41986

2 2

عزیز محمدی

نحوه ارزیابی نمره در "آزمون آنلاین" چگونه است؟

3 0

رعنا فعال

بستگی به نوع آزمون آنلاین دارد
در سامانه مدیریت یادگیری LMS پافکو، بسیاری از انواع آزمون آنلاین به صورت اتوماتیک و بر اساس جوابیه ای ک در ابتدا به سیستم داده اید اصلاح میشو و نمره ها خیلی سریع به دانش پذیران فیدبک داده می شود.

1 0

خسروی

مقاله نرم افزار آزمون آنلاین واقعا یکی از مقاله های خوبی هست تا الان خوندم ممنونم بابت این مقاله خوبتون

3 1

نورائی

سلام هنگام استفاده از نرم افزار آزمون آنلاین میتوان از طریق وب کم دانشجویان رو دید ؟

11 2

نرگس جعفری

سلام و عرض ادب
یک سوال برام پیش اومد توی نرم افزار آنلاین آیا تمامی سئوالات در یک فرم نمایش داده می شود، یا سئوال ها تک تک در فرم های جداگانه نشان داده می شود؟

5 0

نیما عامری

آیا در آزمون آنلاین امکان محدود کردن تلاش دانشپذیران جهت پاسخگویی به سئوالات وجود دارد ؟

7 1

شرکت پافکو

بله این امکان وجود دارد که دانشپذیران را از لحاظ زمان پاسخگویی و تعداد دفعات ثبت آزمون محدود کنیم و با توجه به محدودیت ها اعمال شده از طرف مدیر یا استاد کلاس با دانشجویان برخورد می کند

4 0

پریسا جوانبخت

آیا در آزمون آنلاین که از طریق سامانه آموزش الکترونیکی LMS برگزار می شود امکان به هم ریختن سئوالات وجود دارد تا از تقلب جلوگیری شود ؟

6 1

شرکت پافکو

بله در فعالیت آزمون آنلاین امکان بهم ریختگی سئوالات مورد استفاده در آزمون که در بانک سوئال بارگذاری گردیده است وجود دارد و همچنین به هم ریختن تصادفی گزینه های مورد ایتفاده در سئوالات امکان پذیر می باشد

3 0

سیاوس

سیستم ویدئو کنفرانس و یا Video Conference چیست ؟

5 0

شرکت پافکو

با سلام در جواب سوال شما عرض می کنم که:
ویدئو کنفرانس (یا کنفرانس ویدئویی) به معنی برگزاری کنفرانس بین دو یا چند شرکت کننده در مکان های مختلف با استفاده از شبکه های کامپیوتری برای انتقال اطلاعات صوتی و تصویری است. به عنوان مثال، یک سیستم نقطه به نقطه (دو نفره) ویدئو کنفرانس بسیار شبیه یک تماس ویدیویی است. هر شرکت کننده دارای یک دوربین فیلمبرداری، میکروفون و و بلندگو در کامپیوتر خود می شد. همانطور که دو شرکت کننده با یکدیگر صحبت می کنند، صدای آنها بر روی شبکه حمل می شود و به سخنرانان دیگر منتقل می شود و هر عکسی که در مقابل دوربین ویدئویی ظاهر می شود در یک صفحه نمایش در مانیتور دیگر شرکت کننده ظاهر می شود. چندین ویدئو کنفرانس اجازه می دهد تا سه یا بیشتر شرکت کنندگان در یک اتاق کنفرانس مجازی نشسته و ارتباط برقرار کنند مانند این که در کنار یکدیگر نشسته اند.

3 0

محمدی

سلام
نرم افزار مدیریت کلاس های آموزشی و نرم افزار مدیریت آزمون شما با هم متصل هستن؟

1 0

شرکت پافکو

درود
بخش آزمون آنلاین و وب کنفرانس بصورت یکپارچه هستند

2 0

محسن

سلام
ببخشید من متوجه نشدم از اینکه آزمون آنلاین و نرم افزار وب کنفراس بصورت یکپارچه هستند منظورتان چیست لطفا کمی بیشتر توضیح دهید
ممنون

1 0

محمد پور

سلام آقا یعنی آزمون آنلاین و وب کنفرانس با هم متصل هستند.

1 0

فرشته جیحون تبار

سلام من اولین باره که میخوام امتحان مجازی شرکت کنم این آزمون خیلی برام مهمه ولی میترسم چون حداقل دانشو در مورد امتحان مجازی ندارم دچار مشکل شوم خواهش میکنم بهم بگین چ نکاتی رو در این آزمون باید رعایت کنم که دچار مشکل نشم.؟

2 0

شرکت پافکو

در مقاله 21 نکته برای موفقیت در آزمون مجازی ، به طور مفصل به این موضوع پرداخته شده است. امیدواریم به حل مشکل شما کمک کند. لینک مقاله 21 نکته برای موفقیت در آزمون مجازی :
https://goo.gl/ddGeF7

2 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از قرار دادن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید