مقالات نرم افزار آموزش مجازی

2 مزیت مهم سیستم آموزش الکترونیکی LMS چیست ؟

آموزش الکترونیکی lms

مزایای سامانه آموزش الکترونیکی چیست؟ با مطرح شدن سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی lms و سامانه lms، به عنوان نمودی از نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات به حوزه آموزش و فرآیند یاددهی ـ یادگیری، مفهوم تعامل در فرآیند آموزش و یادگیری نیز دچار تحولات گسترده‌ی شده است. تعامل،  امر دوسویه‌ای است که حداقل به دو شیء و به دو عمل نیاز دارد. تعامل، زمانی اتفاق می‌افتد که این اشیا و وقایع به صورت متقابل یکدیگر را تحت تأثیر قرار دهند.

کلاستو با Adobe Connect، مجازی برگزار کن!

همراه با تست رایگان

سیستم آموزش الکترونیکی lms

در سایت lms و نرم افزار آموزش مجازی lms و سامانه آموزش الکترونیکی، رشد سریع و روز‌افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، منجر به دگرگونی عرصه‌های مختلف زندگی بشر، از جمله نظام‌های آموزشی، گردیده است. با مطرح شدن سامانه آموزش مجازی و تدریس مجازی به عنوان نمودی از نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات به حوزه آموزش و فرآیند یاددهی ـ یادگیری، مفهوم تعامل در فرآیند آموزش و یادگیری نیز دچار تحولات گسترده‌ی شده است. سامانه آموزش الکترونیکی lms و سیستم آموزش از راه دور گاهی با سامانه مدیریت دانش اشتباه گرفته می شود. گاهی نیز به جای سامانه lms و نرم افزار آموزش الکترونیکی به اشتباه از لغاتی مثل سایت lms استفاده می شود. وجود ال ام اس دانشگاهی برای تسهیل یادگیری یکی از تحولات بزرگ در صنعت آموزش است. تعامل، امر دوسویه‌ای است که حداقل به دو شیء و به دو عمل نیاز دارد. تعامل، زمانی اتفاق می‌افتد که این اشیا و وقایع به صورت متقابل یکدیگر را تحت تأثیر قرار دهند.

ویژگی اصلی و اساسی سیستم آموزش الکترونیکی (lms) یا سیستم یادگیری الکترونیکی، علاوه بر دسترسی آسان به اطلاعات، ویژگی ارتباطی و تعاملی آن است که از نقطه نظر فلسفی مبتنی بر دیدگاه ساختن‌گرایانه و مشارکتی است.

محیط‌های یادگیری ساختن‌گرا، به گونه‌ای سازماندهی می‌شوند که فرصت کافی برای یادگیرندگان برای تعامل با همکلاسی‌ها، معلمان و سایر عوامل آموزشی فراهم آید. بدون برقراری تعامل، نه تنها یادگیرندگان انگیزه‌ای برای ادامه دوره در خود نمی‌بینند، بلکه یادگیری نیز به وقوع نمی‌پیوندد. اما بحث تعامل در سیستم آموزش الکترونیکی، بسیار پیچیده‌تر از آموزش سنتی است. همین نکته کافی است تا متخصصان آموزش را وا دارد تا بیشتر از پیش به مسأله تعامل در سامانه یادگیری الکترونیکی بیندیشند. در مقاله حاضر انواع تعامل، چگونگی تعامل و ابزارهای تعامل در آموزش الکترونیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

جامعه بشری در حال پشت سر گذاشتن تحول عمیقی است؛ نه تنها چگونگی زندگی کردن ما دچار تحول می‌شود، بلکه مفاهیم بنیادین زندگی از مفهوم کار گرفته تا مفهوم آموزش، دستخوش تحول اساسی می‌شود. بنابراین، دامنه نفوذ فناوری اطلاعات به حوزه آموزش که مهم‌ترین رکن بقا و رشد و تعالی بشر است نیز گسترش یافته است. ظهور شبکه‌های ارتباطی گسترده از قبیل اینترنت، در کنار ابزار و امکانات آموزشی پیشرفته، باعث تحول در روش‌های آموزشی شده و این امکان را فراهم کرده است تا بتوان طیف وسیعی از فراگیران را در نقاط مختلف و از فواصل دور و نزدیک تحت پوشش شبکه آموزشی درآورد و با روش‌هایی متفاوت از انواع سنتی، با کلاس مجازی و تدریس مجازی بدون نیاز به شرکت در کلاس‌های حضوری، آموزش‌های علمی و تخصصی را به مرحله اجرا درآورد. این روش آموزشی نوین که از آن به « فناوری آموزش الکترونیکی » یاد می‌شود، به عنوان پیشرفته‌ترین روش آموزشی در دنیای امروز مطرح است.

سیستم آموزش الکترونیکی
سیستم آموزش الکترونیکی lms

دو ویژگی ممتاز سامانه آموزش الکترونیکی


نرم افزار آموزش الکترونیکی lms، دو ویژگی ممتاز برای یادگیری اثربخش دارد: 1. بر خودآموزی تأکید می‌کند و به بهترین وجه امکان توسعه آن را به صورتی جذاب فراهم می‌کند؛ 2. با تشکیل کلاس‌ مجازی و محیط‌ های گفتمان گروهی، فرصت‌های لازم برای تعامل، گفتگو و یادگیری مشارکتی را در دانشجویان پرورش می‌دهد. بدین ترتیب، بزرگ‌ترین تغییری که آموزش بر خط موجبات آن را فراهم آورده است، افزایش تمایل به مشارکت در میان فراگیران و معلمان می‌باشد. با وجود این‌که یادگیری الکترونیکی قادر است تا روش‌های موجود نظیر سخنرانی را مورد حمایت قرار داده و حتی باعث تقویت آن‌ها شود، اما تأثیر اصلی و واقعی این پدیده، کمک به ایجاد رویکردهای جدیدی است که توانایی‌های تعاملی یادگیری الکترونیکی را به رسمیت شناخته و از آن به شکل درست بهره می‌برند. فناوری‌های ارتباطات الکترونیکی، به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای متنی، تصویری و صوتی مخصوص به خود قادر هستند که تعاملات بین افراد را در عرصه زمان و مکان توسعه داده و فعالیت‌های یاددهی و یادگیری را متحول سازند.

فناوری آموزش الکترونیکی lms، یک محیط «یادگیری مجازی» (vitural learning) است که در آن تعامل یادگیرنده با مواد، سایر یادگیرندگان یا مربیان با واسطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات انجام می‌گیرد. اگر در یادگیری مورد نظر انتظار می‌رود فراگیران به سطحی فراتر از دریافت دانش دست یابند، باید تجربیات یادگیرنده را درگیر نموده و برای او فرصت‌های تعامل با اطلاعات و با دیگران از جمله یادگیرندگان دیگر و معلم، فراهم گردد. بنابراین، اساتید و ارائه کنندگان آموزش‌ الکترونیکی برای ایجاد تجربه‌های یادگیری مؤثر در فراگیران، باید با انواع، چگونگی و ابزار مناسب برقراری تعامل میان عناصر آموزش در موقعیت‌های متفاوت آموزش الکترونیکی شناخت کافی پیدا کنند. بدین منظور، در مقاله حاضر با استفاده از منابع موجود و در دسترس به تبیین اهمیت، انواع و چگونگی تعامل و ابزار برقراری آن در آموزش مجازی پرداخته شده است.

سیستم یادگیری الکترونیکی
سیستم آموزش الکترونیکی lms

اهمیت و جایگاه تعامل در سیستم آموزش الکترونیکی lms


جایگاه سامانه آموزش الکترونیکی روز به روز در رتبه بالاتری نسبت به گذشته قرار می گیرد. رشد سریع و روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به تحول در نظام‌های آموزش و پرورش دنیا گردیده است. مفاهیم بنیادین، دانش ارتباطات جمعی و علوم اجتماعی دچار دگرگونی‌های عظیمی شده‌اند. از جمله مفاهیمی که در عصر ارتباطات الکترونیکی دچار تحولات گسترده‌ای شده، مفهوم تعامل است. چنانچه بپذیریم که تعامل نقش اساسی و مهمی در فرایند تدریس و یادگیری دارد، آموزش مجازی و سامانه آموزش الکترونیکی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور، تعاملات گسترده‌ای را جهت دسترسی به اطلاعات وسیع و نیز برقراری انواع ارتباط فراهم می‌سازد؛ امکانی که در فرایند سنتی یادگیری به صورت بسیار محدود و ناچیزی وجود داشته است.

ویژگی اصلی و اساسی یادگیری الکترونیکیو سامانه آموزش الکترونیکی lms، علاوه بر دسترسی آسان به اطلاعات، ویژگی ارتباطی و تعاملی آن است. این تعامل، چیزی فراتر از انتقال یک طرفه محتوا بوده و چگونگی تفکر ما را درباره ارتباطات میان انسان‌هایی که در فرایند آموزشی درگیر شده‌اند، با اصلاحاتی توسعه گرایانه مواجه می‌سازد. در حال حاضر، رویکردهای سنتی انتقال منفعلانه اطلاعات، با ظرفیت‌های تعاملی و سازنده آموزش مجازی مواجه گشته‌اند.

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم آموزش الکترونیکی lms

انواع تعامل در سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی lms


تعامل در سیستم آموزش الکترونیکی ، یکی از عواملی است که متخصصان آموزش و پرورش را با چالش روبه‌رو ساخته است؛ چرا که بحث تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی، بسیار پیچیده‌تر از آموزش سنتی است. بدون تعامل، نه تنها یادگیرندگان انگیزه‌ای برای ادامه دوره در خود نمی‌بینند، بلکه یادگیری نیز به وقوع نمی‌پیوندد. همین نکته کافی است تا متخصصان آموزش و پرورش را وادارد تا بیشتر از پیش به مسأله تعامل در محیط آموزش الکترونیکی بیندیشند؛  اما بسیاری از پژوهشگران بر اهمیت تعامل یا بُعد کمی تعامل در آموزش الکترونیکی تأکید کرده‌اند و به اشکال و چگونگی این تعامل توجه نکرده‌اند. سامانه آموزش الکترونیکی با دربرگیری انواع تعاملات دوسویه، به چالش های آموزش غیرحضوری به خوبی پاسخ داده است.

ال ام اس  (LMS) یک زیر ساخت نرم افزاری برای مقاصد مختلف میباشد از جمله: آموزش از راه دور، برگزاری کلاس آنلاین، پیاده سازی آموزش الکترونیکی، ارائه و تولید محتوای الکترونیکی و همچنین جهت مدیریت و اجرای دوره های آموزشی می باشد. یک پلتفرم مدیریت یادگیری است که قطعا بازدهی یک موسسه در زمینه سیستم آموزشی را بالا خواهد برد و علاوه بر آن مزایایی دارد که در ذیل به آن اشاره می شود:

امکان رصد کردن و ثبت کلیه فعالیت های کاربران در یک سیستم جامع اموزش مجازی

امکان گزارش گیری از کلیه فعالیت های انجام شده در نرم افزار آموزش مجازی تحت وب

مدیریت خودکار روند یادگیری در سرویس آموزش الکترونیکی

ارائه محتوای آموزشی با قالب های مختلف (ppt و pdf وmp3 وmp4 و …) و SCORM در سیستم آموزش الکترونیک lms

آزمون الکترونیکی در سیستم آزمون انلاین

انجام پروژه ها بصورت الکترونیکی در سرویس آموزش مجازی

قابلیت دسترسی ساده و استفاده مکرر از محتوا در طول زمان در سامانه دانشگاه مجازی

گسترش انتخاب‌های پیش روی طراح دوره در زمینه نحوه دسترسی، طراحی محتوای آموزشی و تکنیک‌های ارزیابی در سرویس LMS

هزینه کمتر توسعه و نگهداری محتوا در پورتال آموزش مجازی

بهبود و توسعه خودآموزی و ارزیابی شخصی در سامانه آزمون انلاین


آموزش مجازی، همه فعالیت‌های آموزشی را در بر می‌گیرد که توسط فرد یا گروه‌هایی به صورت آنلاین و آفلاین، همزمان(Synchronic) و غیر همزمان(Asynchronic)، توسط شبکه رایانه‌های مستقل و دیگر وسایل الکترونیکی انجام می‌پذیرند. بدین ترتیب، تعاملات در سامانه یادگیری الکترونیکی ابتدا به دو شکل کلی همزمان و غیر همزمان تقسیم می‌شوند. هر کدام از این دو شکل تعامل، با ابزارهای مختلف و در موقعیت‌های مختلف برقرار می‌شود. منظور از تعامل همزمان در سیستم آموزش الکتریکی ، نوعی از تعامل است که در آن افراد (اعم از استادان، دانشجویان، متخصصان، مشاوران، و...) به صورت زنده و همزمان می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند و به صورت چهره به چهره (منتهی از طریق شبکه رایانه‌های شخصی) با یکدیگر به تبادل افکار و دیدگاه‌ها یا اطلاعات بپردازند.

ارتباط‌های همزمان، از طریق استفاده از ویدئو کنفرانس، وبینار، کلاس‌ مجازی و اتاق‌های گپ زنی امکان‌پذیر می‌شود. تعامل غیر همزمان، نوعی دیگر از تعامل است که در آن زمان و مکان مشخص نیست و افراد در هر زمان و هر مکانی که بخواهند می‌توانند وارد شبکه شده و تبادل اطلاعات کنند. ارتباط ناهمزمان معمولاً با استفاده از پست الکترونیکی، گروه‌های خبری و «اتاق‌های مباحثه الکترونیکی» (Electronic discussion forums) انجام می‌شود.

سیستم یادگیری الکترونیکی
سیستم آموزش الکترونیکی lms


9 مزیت مهم سامانه یادگیری الکترونیکی lms و تدریس مجازی: 

سیستم آموزش الکترونیکی، یا به عبارتی نرم افزار تدریس آنلاین  و سامانه lms در قیاس با آموزش های سنتی مزیتهای بسیاری دارد. بطور مثال حذف رفت و آمدهای زمانبر و پرهزینه برای شرکت در دوره های آموزشی و امکان اجرای آن برای فیلدهای مختلف علمی، از مهمترین مزایای انواع سیستم آموزش الکترونیکی است. آموزش الکترونیکی مزیتهای دیگری نیز دارد از جمله:

1) تولید دوره های آموزش الکترونیکی هزینه بالایی ندارد و با یک نرم افزار آموزش مجازی مناسب می توان اقدام به تولید دوره های آموزش الکترونیکی و یا دوره های آموزش مجازی جهت ارائه آموزش الکترونیک به زبان ساده نمود. دانشپذیران قادر به تنظیم آهنگ یادگیری خواهند بود.

2) هر زمان که نیاز به استفاده از این برنامه های آموزش الکترونیکی باشد، می توان از طریق سیستم آموزش الکترونیکی و یا سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی lms مورد استفاده قرار دهیم.

3) در قیاس با آموزش های سنتی، سرعت فراگیری آموزش الکترونیکی به مراتب بیشتر است و حداقل %۵۰ بهبود در سرعت را مهیا می کند.

4) شرکت کنندگان دوره های سیستم آموزش الکترونیکی قادر خواهند بود تا زمان ذیقیمت خود را صرف مطالعه موضوعات و مطالبی نمایند که برایشان جدید است و قبلاً آشنایی نسبت به آن نداشته اند. لذا در وقت ایشان با استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی صرفه جویی خواهد شد.

5) از رویکردهای سلیقه ای و ارائه تجربه های فردی در انواع آموزش الکترونیکی اجتناب می گردد.

6) یادگیری الکترونیکی مستقل از پارامترهای زمان و مکان، در هر زمان و هر محل قابل اجرا می باشند و با به خدمت گرفتن سیستم آموزش مجازی این امر محقق می گردد.

7) بهنگام سازی دوره های مبتنی بر آموزش الکترونیکی و دوره های آموزش مجازی به سادگی و بدون اتلاف زمان زیادی انجام می گیرد. اطلاعات و داده های محتویات تغییر یافته بسرعت بر روی سرویس دهنده مربوطه قرار گرفته و فراگیران بلافاصله قادر خواهند بود تا از نتایج آن بهره مند شوند.

8) آموزش الکترونیکی سبب افزایش قدرت نگهداشت اطلاعات در دانشپذیران می گردد. آموزش الکترونیکی مبتنی بر CD-ROM در زمان بروز رسانی و توزیع، هزینه های بالایی را بر سازمان و یا مؤسسه آموزش دهنده و دانشپذیران تحمیل خواهد کرد. در این راستا از عناصر متفاوتی جهت تأکید مجدد در فراگیری هدفمند نظیر: صوت، تصویر، امتحانات کوتاه مدت، ارتباط متقابل با فراگیر، مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتیکه فراگیران بخش هایی از یک دوره آموزشی را بدرستی نیاموخته باشند، می توانند در زمان دلخواه مجدداً بخش مربوطه را مطالعه نمایند.

9)  از نکات حائز اهمیت در این خصوص، اجرای ساده مدیریت برنامه های آموزش الکترونیکی برای گروه های زیادی از دانشجویان می باشد. دنبال نمودن وضعیت آموزشی دانشجویان در سیستم آموزش الکترونیکی lms و بررسی میزان پیشرفت آنها از طریق آزمون آنلاین در سیستم آموزش الکترونیکی، زمانبندی و اختصاص دوره های آموزشی برای پرسنل و کارمندان یک اداره و دنبال نمودن وضعیت پیشرفت آنها از طریق نرم افزار آموزش مجازی lms و سایر موارد مربوط به مدیریت آموزشی بسرعت و بسادگی محقق می گردد.

سیستم آموزش الکترونیکی lms
سیستم آموزش الکترونیکی lms

نتیجه گیری

نرم افزار آموزش مجازی lms، یک محیط یادگیری مجازی و در واقع یک سامانه یادگیری الکترونیکی lms است که در آن تعامل یادگیرنده با محتوا، سایر یادگیرندگان یا مربیان با واسطه ابزارها و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات انجام می‌گیرد. بنابراین، تعامل و ارتباط الکترونیکی نوع متفاوتی از کنش متقابل را نسبت به آنچه در آموزش‌های سنتی اتفاق می‌افتد، عملی می‌کند. در محیط آموزش الکترونیکی یاددهنده و یادگیرنده از نظر زمان و مکان یا هر دو جدا از یکدیگر هستند و فراگیر برای انجام دادن فعالیت‌های یادگیری فردی و گروهی با کمک امکانات ارتباط رایانه‌ای با یاددهنده، همکلاسان و سایر افراد یا منابع تعامل برقرار می‌کند.

از آن جهت که تعامل، نوع اصلی فعالیت در فرایند یاددهی ـ یادگیری است و یادگیری، حاصل تعامل عناصر آموزش است، در محیط‌ های آموزش آنلاین نیز اگر انتظار این باشد که فراگیران به سطحی فراتر از دریافت دانش دست یابند، باید تجربیات یادگیرندگان را درگیر نموده و برای آن‌ها فرصت‌های تعامل با اطلاعات و دیگر عناصر یادگیری همچون یادگیرندگان دیگر و معلم فراهم گردد.سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) یا سامانه یادگیری الکترونیکی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور همچون: اینترنت، ایمیل، وبلاگ، وبکم، وب کنفرانس‌ ها ، اتاق‌های گفتگو و غیره، تعاملات گسترده‌ای را به صورت همزمان و غیرهمزمان جهت دسترسی به اطلاعات وسیع و نیز برقراری انواع ارتباط فراهم می‌سازد؛ امکانی که در فرآیند سنتی آموزش به صورت بسیار محدود و ناچیزی وجود داشته است. بنابراین، اساتید، معلمان و دست‌اندرکاران آموزش در محیط‌ های الکترونیکی برای دستیابی به آموزش و یادگیری مؤثر باید به انواع، اشکال و ابزارهای متنوع برقراری ارتباط و تعامل دوسویه عناصر آموزش با همدیگر آشنایی داشته باشند و با انتخاب و کاربست انواع و ابزار مناسب برقراری تعامل در موقعیت‌های مختلف آموزشی به هدف غایی آموزش که همانا یادگیری مؤثر است، دست یابند.

شرکت پافکو، مفتخر است تا چنانچه در هر یک از موارد ذیل در حوزه سامانه یادگیری الکترونیکی و سیستم آموزش الکترونیکی  lmsنیاز به مشاوره دارید، مشاوره رایگان (Free Consultation) ارائه دهد:

  • مشاوره رایگان قیمت "ال ام اس" و تعرفه اجاره "سیستم مدیریت آموزش lms"
  • مشاوره رایگان "آموزش آنلاین رایگان" و هزینه پیاده سازی "انواع آموزش مجازی"
  • مشاوره رایگان مزایای "پورتال آموزش مجازی" و نحوه "پیاده سازی LMS"
  • مشاوره رایگان "دانلود رایگان نرم افزار آموزش مجازی" و "راه اندازی سایت آموزش مجازی"
  • مشاوره رایگان درباره "سامانه آموزش الکترونیکی" و "سیستم آموزش الکترونیکی lms"
  • مشاوره رایگان  تولید "مقاله آموزش الکترونیکی" و نحوه کار با "نرم افزار آموزش مجازی adobe connect"
  • مشاوره رایگان مقایسه "انواع lms" و آشنایی با "تاریخچه آموزش مجازی"
  • مشاوره رایگان مشخصات "نرم افزار مدیریت جلسات" و "نرم افزار کلاس درس مجازی"

مشاوره رایگان بگیرید

نظرات کاربران
پویا

درود
نرم افزار lms ال ام اس به همراه کلاس آنلاین کمک زیادی به جهان در حوزه آموزش کردن و گرنه کرونا خیلی بیشتر از این حرفها تلفات می گرفت

0 0

صانعی

سلام
برای آموزش کارکنان سازمان ها هم می توان از سیستم های آموزش مجازی LMS استفاده کرد؟؟

1 0

مغانی

با سلام
برای راه اندازی آموزش مجازی کارکنان هم میشه از سیستم ال ام ای استفاده کرد؟

1 0

Mona

سلام
من در یک شرکت اروپایی مشغول بکار و از blakboard برای سیستم آموزش الکترونیکی Lms استفاده می کنیم فکر نمی کردم سیستم اموزش مجازی مودل moodle این همه قوی باشه و متوجه شدم در ایران اکثرا از مودل بواسطه تحریم ها استفاده می کنند
میخواستم تا زمانی که ایرانم یک جلسه در خصوص سیستم lms داشته باشیم
از سایت خوبتان هم تشکر دارم

1 0

جوهری

سامانه lms فقط مودل
به جرات یک سر و گردن از همه بالاتره

2 0

آزاده

سیستم مدیریت یادگیری مودل چه ویژگی هایی داره؟

1 0

سلامی

با سلام
سرویس آموزش الکترونیکی برای 100 کاربر روی نرم افزار مودل چه هزینه ای دارد؟
ضمنا ایا این امکان وجود دارد که سرویس آموزش الکترونیکی روی سرور های خودتان ارایه شود؟
ممنون

1 0

بهار. مشهد

سلام من مسول آموزش یک دستگاه دولتی هستم. میخواستم بدونم این نرم افزار رو میتونم نصب و از طریق اتوماسیون اداره در اختیار کارکنان بزارم. هزینه خرید و نصب این نرم افزار چقدره؟

3 1

صمدی

تا جایی که من اطلاع دارم نرم افزار آموزش مجازی LMS پافکو قابلیت ادغام و یک پارچه شدن با سایر سیستم ها رو داره و می توانید آن را با سیستم اتوماسیون یک پارچه کنید
البته شرکت پافکو سیستم اتوماسیون جمع و جور و مقرون به صرفه ای نیز داره که امکاناتش خوبه

1 0

باسقی

درود بر شما
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی(LMS) پافکو قابلیت پشتیبانی از محتوای الکترونیکی اسکورم را دارد؟

3 0

یوسف

سلام
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) توانایی پشتیبانی از محتوای الکترونیکی ims را هم داره ما خودمان قبلا اسکورم استفاده می کردیم ولی الان به اساتید گفتیم ضبط معمولی کنن یا بصورت پاور پوینت محتوا را اماده کنن
ما از سیستم lms پافکو جهت انواع آزمون آنلاین و کلاس مجازی هم استفاده می کنیم اگر بدنبال یک سامانه lms بودید توصیه می کنم مقالات این سایت را بخوانید

3 0

یاور زاده

سلام
چون از ال ام اس مودل استفاده می کنند انواع محتوا الکترونیکی مانند scorm و ... را پشتیبانی می کند واقعا سیستم moodle یک شاهکار است و پافکو چون تونسته با سیستم سایت و کوتاه مدت یکپارچش کنه معرکه شده

2 0

جوادی

سلام
سامانه lms یا سیستم ال ام اس پافکو میتونه یک موسسه غیر انتفاعی رو ساپورت کنه؟ منظورم در تمامی ابعاد است ممنون

4 0

شرکت پافکو

سلام، جناب جوادی شرکت پافکو تجربه "راه اندازی سایت آموزش مجازی" و "فروش سامانه آموزش مجازی" به موسسات غیر انتفاعی را دارد "قیمت نرم افزار آموزش مجازی" شرکت پافکو در قیاس با سایر شرکتها مقرون بصرفه می باشد. "قیمت سیستم آزمون آنلاین" و "قیمت ال ام اس" پافکو نسبت به خدمات ارائه شده ما در حوزه پیاده سازی آموزش مجازی، آموزش کاربران سایت LMS و پشتیانی از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بسیار پائین می باشد. در "خرید LMS" پیشنهاد می کنیم که با مشاورین شرکت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در خصوص شناخت بهتر به موارد ذیل اقدام فرمایید: "نرم افزار کلاس مجازی"، "مزایای آموزش الکترونیکی"، "تولید محتوای الکترونیکی"، "شیوه اجرای آزمون آنلاین"، "مزایای آموزش مجازی"، آشنایی با "ابزارهای آموزش مجازی"، "آموزش نرم افزار محتوای الکترونیکی"

3 0

جوادی

با سلام
بخدا تو عمرم کسی به این کاملی در یک کامنت به من پاسخ نداده بود دمتتتتون گرم
راستی قیمت سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی(LMS) برای 50 نفر چقدر در میاد؟ با تشکر

5 0

mohammad

سلام
اقای جوادی سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) یک سیستم حرفه ای برای یاگیری و یاددهی از طریق آموزش مجازی یا آموزش از راه دور است و هم اینکه شما میخواهید برای یک موسسه آموزشی راه اندازی کنید کار بسیار با ارزشی است

2 0

یاوری

سلام
ما سیستم یادگیری الکترونیکی lms پافکو را 2 سال خریداری کردیم الحق و النصاف عالی هستن همینجا از تیم حرفه ای پشتیبانی تشکر می کنم

5 0

سلامی

سلام
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) طی این ۲ سال برای چند نفر استفاده کردید؟ و چقدر رون بود

6 0

نادر

با سلام
من در شیراز هستم و نیاز به یک سیستم lms برای برگزاری دوره های کوتاه مدت داشتم خواستم بدونم سامانه lms به چه صورتی راه اندازی می شود و ایا با سیستم جلسات انلاین یا سامانه وب کنفرانس هم در ارتباط است؟
لطفا نتیجه را در صورت امکان ایمیل کنید البته من فرم مشاوره رایگان را هم تکمیل کردم

5 0

شرکت پافکو

درود
اقای نادر عزیز
سیستم LMS شرکت پافکو با نرم افزار دوره های کوتاه مدت بصورت یکپارچه می باشدمراحل راه اندازی سیستم آموزش الکترونیکی هم در حدود 72 ساعت راه اندازی می گردد سیستم آموزش الکترونیکی با سامانه وب کنفرانس و سیستم جلسات آنلاین هم در ارتباط است و شما میتوانید حتی برای وبینار هم از این سیستم بهره ببرید

6 0

حسن

سلام
من در گوگل کلمه سامانه آموزش الکترونیکی و مدیریت تعاملات گروهی را جستجو کردم و سایت حرفه ای پافکو رسیدم و از اینکه سامانه LMS شما را مطالعه کردم خوشحال شدم فقط خواستم تشکر کرده باشم بزودی در مورد یک سیستم آموزش الکترونیکی LMS با شما کار دارم شاد باشید

7 0

شرکت پافکو

با سلام و درود؛
از توجه شما به مقالات LMS و آموزش مجازی بی نهایت سپاسگزاریم و باعث خرسندی ما است که از سایر مقالات ما نیز بازدید بفرمایید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

7 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از قرار دادن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید