مقالات نرم افزار آموزش مجازی

آموزش مجازی یا آموزش الکترونیکی (LMS) چیست؟

آموزش مجازی یا آموزش الکترونیکی (LMS) چیست؟

آموزش مجازی چیست؟سایت آموزشی چیست؟ سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) یا سیستم مدیریت آموزش مجازی (LMS=Learning Managment System)، سامانه یا نرم افزاری است که به صورت الکترونیکی روند آموزش از راه دور را به‌طور خودکار مدیریت می‌کند

با ادوبی کانکت تدریس کن!

همراه با تست رایگان

فهرست مطالب

انواع سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) یا انواع سیستم آموزش مجازی

مزایای استفاده از سیستم آموزش مجازی یا سیستم مدیریت آموزش چیست؟

سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (LMS) چیست؟

آموزش مجازی چیست؟ سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی، سامانه یا نرم افزاری است که به صورت الکترونیکی روند آموزش از راه دور را بطور خودکار مدیریت می‌کند. سیستم نرم افزار آموزش مجازی LMS، روند یادگیری وآموزش را به‌طور خودکار مدیریت کرده و مدیریت اجرایی برنامه‌های آموزشی را در درون یک سازمان تسهیل می نماید.


سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی یا همان سیستم LMS، به عنوان یکی از مهم ترین بخش های صنعت آموزش مجازی، برای ارائه سیستماتیک دوره های آموزش مجازی و آموزش از راه دور توسعه یافته است. امروزه دیگر این سیستم در بین کارشناسان و فعالین حوزه آموزش کاملا شناخته شده است. حتی افراد دیگر نیز تا حدودی با سیستم های آموزش مجازی آشنا هستند. آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی، سایت های ارائه دهنده آموزش های الکترونیکی و اموزش های از راه دور و البته سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک از سیستم و سایت lms استفاده می کنند. با کمک این سیستم محدودیت های مکانی و زمانی در امر آموزش و یادگیری برداشته شده است و همین باعث انعطاف پذیری فوق العاده ای گشته است. به گونه ای که میزان علاقه مندی مردم به شرکت در دوره های آموزشی جدید و یادگیری مهارت های جدید و ارتقای خود افزایش یافته است..

موفقیت آموزش الکترونیکی صرفاً در گرو خرید سامانه آموزشی lms و متعاقب آن راه اندازی سیستم lms نمی باشد و همواره وجود محتوای الکترونیکی مناسب در سامانه LMS از اهمیت بالایی برخوردار است. یادگیری الکترونیکی یکی از انواع آموزش از راه دور تلقی می گردد. سیستم نرم افزار آموزش مجازی LMS یا نرم افزار آموزش الکترونیکی (e-learning)، نرم افزاری است که فعالیت آموزش‌ گیرنده را ثبت و پیگیری می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، این سیستم، روند یادگیری  و آموزش مجازی را به‌طور خودکار مدیریت  می‌کند. یک سیستم مدیریت آموزش مجازی قدرتمند، مدیریت اجرایی برنامه‌های آموزشی را در درون یک سازمان، تسهیل می‌کند و همچنین این سیستم فراگیران را قادر می‌سازد که به همکاری و مشارکت با فراگیران هم‌تراز خود بپردازند.

این سیستم مدرسه آموزش مجازی، و فضایی است که برنامه‌های آموزشی در آن ارائه می‌شوند. استفاده آموزش‌گیرندگان از این نرم‌افزار برای تحصیل و یادگیری در آن زمان که بر روی شبکه حضور می‌یابند، بیشتر شبیه عمل وارد شدن دانش آموزان به کلاس است. دانش آموزان با استفاده از LMS، واحد درسی خود را انتخاب و مطالب درسی را دریافت می‌کنند و به تکمیل تمرین‌های درسی و شرکت در امتحان می‌پردازند. همچنین از دیگز مزایای آموزش الکترونیکی این است که می‌توانند با استاد و دیگر دانش آموزان ارتباط برقرار کنند.

این سامانه فهرست کاربران و فراگیران را ثبت، رشته‌های آموزشی را دسته‌بندی، اطلاعات فراگیران را ضبط کرده و نیز گزارش‌های ویژه و اختصاصی برای مدیر تهیه می‌کند.

موفقیت آموزش الکترونیکی صرفاً در گرو خرید نرم افزار lms  و متعاقب آن راه اندازی سیستم lms نمی باشد و همواره وجود محتوای الکترونیکی مناسب در سامانه LMS از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو خریداران سامانه آموزش مجازی قبل از آنکه اقدام به انتخاب نرم افزار آموزش مجازی LMS نمایند می بایست با تولید کنندگان محتوای الکترونیکی وارد مذاکره شوند و بدانند که عدم مدیریت محتوای آموزش مجازی از مهمترین موانع آموزش الکترونیکی تلقی می شود.

فرم ها و بستر های آموزش مجازی

اشکال و بسترهای آموزش مجازی بسته به موسسه آموزشی می تواند متفاوت باشد. در بیشتر موارد، از ویدئو برای انتقال اطلاعات به دانش آموز استفاده می شود. این ویدئو ممکن است از قبل ضبط شده یا به صورت لایو و زنده  باشد. آموزش مجازی معمولاً از سیستم مدیریت یادگیری یا LMS استفاده می کند. دانش آموزان از طریق ایمیل یا چت به مربی خود دسترسی دارند. آنها معمولاً از طریق گروه های رسانه های اجتماعی یا گروه های چت به گروه های مطالعه و یا سایر همکلاسی ها دسترسی دارند. کتابهای درسی و راهنمای مطالعه تقریباً بصورت آنلاین است. ممکن است برخی دانش آموزان به خرید کتاب ترغیب شوند، اما این امر کمتر رایج است.

تکالیف از طریق پورتال های آنلاین به مربی تحویل داده می شود. ممکن است مربیان یک ایمیل اختصاصی برای دریافت تکالیف داشته باشند، اما بیشتر معمول است که دانش آموزان تکالیفی را در درایوی که مدرس می تواند به آن دسترسی داشته باشد، بارگذاری کنند.در سیستم آموزش آنلاین آزمون ها همه مبتنی بر رایانه است. برخی از موسسات آموزشی ممکن است از دانش آموزان بخواهند سنج به منظور جلوگیری از تقلب، وبکم خود را روشن کردهسپس امتحان دهند.

انواع سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) یا انواع سیستم آموزش مجازی

تمامی سیستم های مدیریت آموزشی، مشخصات و ویژگی‌های مذکور را دارند، ولی این قابلیت‌ها را به اشکال مختلف و با بهره‌گیری از شیوه‌های متفاوت فراهم می‌کنند. برخی از این سامانه‌ها برای شبیه‌سازی کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی، محیط‌ های سه‌بعدی آموزشی با شکل‌های متنوع و سرگرم‌کننده ارائه می‌کنند و برخی صرفاً از ابزارهای نوشتاری بهره گرفته و ساده هستند. بعضی به‌صورت ویدیو بوده و پهنای باند دریافت رسانه‌ای دارند و برخی ویدیو را در بر نمی‌گیرند.

کاربران می‌توانند با استفاده از یک مرورگر در سیستم مدیریت آموزش مجازی به‌صورت آموزش تعاملی عمل کنند. فراگیران به‌محض ورود به شبکه، قادرند دروس و اطلاعات را مشاهده و موضوع مورد نظر خود را انتخاب و مطالعه نمایند. درعین‌حال، فعالیت کاربر و نتایج آن در بانک اطلاعاتی مربوط به آن ضبط خواهد شد.

آموزش مجازی یا آموزش الکترونیکی (LMS) چیست؟
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms)

مزایای استفاده از سیستم آموزش مجازی یا سیستم مدیریت آموزش چیست؟

- کاهش هزینه‌های آموزشی، ایاب‌وذهاب، تسهیلات کارگاه یا ابزارهای دوره آموزشی و کاهش اتلاف وقت کارآموز

- آموزش تعداد زیادی کارآموز در مدتی کوتاه

- کاهش مشکلات اداری ناشی از انجام مراحل ثبت‌نام و انتخاب واحد و متعاقب آن کاهش هزینه

- بهره‌مندی حجم کثیری از کارآموزان از آموزش به‌موقع با دست‌یابی به دوره‌ها یا برنامه‌های آموزشی online از راه دور

- افزایش توانایی و مهارت کاربران در فراگیری اطلاعات

- وجود سیستمی جهت اندازه‌گیری و ارزیابی آموزشی

- ارائه قوی‌تر عناصر گرافیکی مانند استفاده از هنر، نمودار یا عکس

- وجود اتاق‌های گپ و ابزارهای اشتراکی دیگر که باعث افزایش حضور فعال فراگیر می‌شود.

آموزش مجازی یا آموزش الکترونیکی (LMS) چیست؟
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms)

مسلماً بزرگترین مزیت یادگیری مجازی توانایی شرکت در کلاس ها از هر نقطه از جهان است. یک دانش آموز تمام وقت می تواند دوره هایی را بگذراند که از مدرسه دیگری سرچشمه می گیرند. والدینی که 40 ساعت در هفته کار می کنند، همچنان می توانند بدون نیاز به یافتن پرستار کودک، زمانی را برای گذراندن دوره های آموزشی در خانه خود بیابند.

یکی دیگر از مزایای این روش یادگیری، طیف گسترده کلاس های ارائه شده است. آموزش آنلاین به کالج ها و دانشگاه ها محدود نمی شود. افراد می توانند در کلاس های زبان خارجی شرکت کنند یا نحوه بافتنی را یاد بگیرند. عملاً هیچ محدودیتی برای نوع کلاس و موارد قابل مطالعه وجود ندارد.

انعطاف پذیری گاهی از مزایای یادگیری مجازی است. اگرچه برخی از کلاس‌ها وجود دارند که دانش‌آموزان را ملزم می‌کند در یک زمان خاص حضور داشته باشند، بسیاری از آنها به دانش‌آموزان این اجازه را می‌دهند تا مطابق برنامه‌های خود بیاموزند.

نقطه ضعف اصلی یادگیری آنلاین عدم دسترسی فوری به یک مربی است. اگرچه یادگیری مجازی به دانش آموزان این امکان را می دهد که با مربی ارتباط برقرار کنند، اما یک کلاس زنده زمان پرسش و پاسخ فوری را ارائه می دهد. به همین ترتیب، برخی از یادگیرندگان زمانی که در یک محیط آموزش حضوری هستند در مقایسه با یادگیری در خانه موفق تر هستند.

اصطلاحات مشابه

اصطلاحات گاهی اوقات به جای هم استفاده می شوند، که به طور بسیار گیج کننده است. برخی از اصطلاحاتی که در ادامه ذکر شده اند شبیه به یادگیری مجازی هستند  اما تفاوت های مهمی بین آنها وجود دارد.

آموزش مبتنی بر وب یا آموزش آنلاین

این اصطلاح فراگیر به هر نوع یادگیری که از طریق اینترنت انجام می شود اشاره دارد. یادگیری مبتنی بر وب یا آنلاین می تواند مجازی، ترکیبی یا بصورت آموزش الکترونیکی باشد. در همه موارد، این نوع یادگیری از طریق مرورگر اینترنتی یا اپلیکیشن صورت می گیرد.

یادگیری تلفیقی

هنگامی که یک محیط کلاس درس سنتی با آموزش آنلاین ترکیب می شود، به آن یادگیری ترکیبی می گویند.

  • یادگیری تلفیقی ممکن است وضعیتی باشد که در آن آموزش در کلاسی انجام می شود که در آن سخنرانی نیز به صورت آنلاین پخش می شود. دانش آموزان می توانند به صورت فیزیکی در کلاس حضور یابند یا وارد پورتال آنلاین شوند.
  • یکی دیگر از روش‌های یادگیری ترکیبی شامل جنبه‌های خاصی از یک دوره است که به صورت آنلاین برگزار می‌شود در حالی که بخشی از آن در محلی خاص و حضوری هستند. این در کلاس هایی که نیاز به کار آزمایشگاهی دارند رایج است.

یادگیری تلفیقی

هر گونه یادگیری که در کلاس درس و با حضور مربی صورت نگیرد می تواند آموزش از راه دور در نظر گرفته شود.

آموزش از راه دور به افراد کمک کرد در طول کووید-19 مطالعه کنند

آموزش از راه دور می تواند به صورت آنلاین انجام شود، اما ضروری نیست. از لحاظ تاریخی، آموزش از راه دور به شکل دوره های تلویزیونی (به نام دوره های راه دور) یا مکاتبه، که شامل ارسال مطالب فیزیکی به صورت پستی بود، صورت می گرفت. این روش ها در حال حاضر بسیار نادر هستند.

با مطالعه و بررسی تاریخچه آموزش مجازی به این موضوع خواهیم رسید که مدرسه مجازی Virtual Class از مدرسه واقعی، و دانشگاه مجازی Virtual University از دانشگاه واقعی مجزا نمی باشند. با تفحص در تاریخچه سیستم آموزش مجازی، هر دو مورد را مبتنی بر تجربه‌های موارد مشابه در دنیای واقعی می یابیم یعنی در سامانه آموزش مجازی و آموزش اینترنتی نیز تلاش می شود همه عناصر دانشگاهی و کلاسی که در دانشگاه واقعی وجود دارد در نرم افزار یادگیری الکترونیکی و کلاس آنلاین Online Room بکار گرفته شود. ممکن است یک نفر در اروپا باشد و یک نفر در تهران، اما از طریق سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی lms در زمانی مشخص می‌توانند در یک فضای زنده به برقراری ارتباط با استاد بپردازند . خصیصه ویژه این نوع از آموزش  برخورداری از چند فرهنگی، چند مکانی و چند ظرفیتی بودن ماهیت کلاس مجازی Virtual Classs می باشد. نرم افزارهای E-Learning در دانشگاه‌ ‌مجازی‌ بستر مناسبی‌ برای‌ ظهور و بروز استعدادها، خلاقیت‌ و نوآوری‌ها مهیا کرده است. فناوری‌ اطلاعات‌ و انواع سیستم مدیریت آموزش مجازی، سبب افزایش‌ کارایی‌ فرآیند آموزش‌ می‌گردند و از مهم‌ترین ‌دستاوردهای‌ آن می‌توان‌ به‌ موارد زیر اشاره‌ کرد:

  • بهبود چشمگیر کیفیت‌ یادگیری با نرم افزار یادگیری الکترونیکی‌ و بالاتر رفتن آموخته‌های‌ دانش‌آموزان‌ و دانشجویان‌
  • تسهیل در بدست آوردن حجم‌ بسیار بالایی‌ از اطلاعات‌ و دانش‌های‌ موجود با آموزش مجازی در جهان‌
  • یادگیری الکترونیکی سریع‌ و به‌ موقع‌ و بدست آوردن‌ اطلاعات‌ در زمان‌ بسیار اندک‌
  • کاهش پیدا کردن‌ بعضی از هزینه‌های‌ آموزشی‌ با مدیریت آموزش الکترونیکی
  • بالا رفتن کیفیت‌، دقت‌ و صحت‌ مطالب‌ درسی‌ و علمی‌ با سیستم مدیریت آموزش lms
  • ارتقای‌ علمی‌ دانش‌آموزان‌ و دانشجویان‌ با پیاده سازی آموزش الکترونیکی

یادگیری الکترونیکی یکی از انواع آموزش مجازی از راه دور تلقی می گردد. آموزش مجازی از راه دور متدهای مختلف از جمله سیستمهای مبتنی بر تلویزیون، پست، مکاتبه و رادیو را شامل می شود. یادگیری الکترونیکی نیز یکی از انواع تکامل یافته این مدل از آموزش می باشد. تعاریف مختلف مشاهیر از این موضوع را مرور می کنیم. از جمله:

یادگیری الکترونیکی، استفاده از فناوری شبکه، برای طراحی، تحویل، انتخاب، اداره، و توسعه یادگیری می باشد.

یادگیری الکترونیکی کاربرد فناوریهای اطلاعاتی و رایانه ای برای خلق تجربه یادگیری تلقی می شود.

مفهوم یادگیری الکترونیکی می تواند شامل فعالیت های گسترده ای باشد؛ از پرداخت شهریه بصورت الکترونیکی و پشتیبانی از یادگیری از راه دور تا فعالیت های مبتنی بر رایانه مجزا.

 از مصادیق آموزش مجازی می توان به هر کدام یا هر ترکیبی از فعالیتهای زیر اشاره کرد:

  • بکارگیری وب به منظور جایگزینی و یا مکمل کتابخانه
  • بکارگیری رسانة الکترونیکی جهت گردآوری و ارائه مطالب یادگیری
  • بکارگیری اشتراک الکترونیکی فضاهای یادگیری، محلهای مباحثه و غیره
  • بکارگیری شبیه سازی، دنیای مجازی، و غیره
  • بکارگیری سنجش و بازخورد الکترونیکی

یکی از اهداف توسعه آموزش مجازی در جهان، بویژه موسسات آموزشی و دانشگاه ها، "طراحی و راه اندازی نرم افزار سیستم مدیریت یادگیری بعنوان یک از مهمترین ابزارهای آموزش مجازی برای ارائه به دانشگاههای متقاضی به منظور استفاده در کاربری آموزشی و ارائه رشته های مجازی (ترکیبی)" می باشد. این عبارت از اهداف تعریف شده برای محور طراحی، راه اندازی و استقرار سامانه دانشگاه مجازی است.

آموزش مجازی یا آموزش الکترونیکی (LMS) چیست؟
سیستم مدیریت آموزش مجازی (lms)


سیستم مدیریت آموزش مجازی (LMS) چیست؟

استفاده از تکنولوژی وب در دانشگاههای پیشرفته جهان بخش لاینفکی از شیوه های آموزشی گردیده است. سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی نرم افزاری است که برای تسهیل آموزش طراحی شده است. در این سیستم، دروس با بهره برداری از فناوری اینترنت و شبکه های کامپیوتری و از طریق نرم افزار مدیریت، تدوین و ارائه می شوند. یک سیستم مدیریت آموزش قدرتمند، مدیریت اجرایی برنامه های آموزشی را تسهیل و فهرست کاربران و فعالیت های آنها را ثبت و پیگیری می کند. در واقع این نرم افزار بستری را در اینترنت به منظور ایجاد ارتباط دانشجویان، اساتید و مسئولین مجموعه، ایجاد می کند و امکان دسترسی دانشجویان را به محتوای الکترونیکی آموزش ارائه شده، فراهم می آورد. انواع سیستم مدیریت آموزش مجازی (lms) مشخصات و ویژگی های مذکور را دارند، ولی این قابلیت ها را با بهره گیری از شیوه های متفاوت فراهم می کنند. 

شرکت پافکو ارائه دهنده سامانه آموزش مجازی lms، مفتخر است تا چنانچه در خصوص سیستم مدیریت یادگیری و ابزارهای دیگر صنعت آموزش مجازی سوالی داشتید، مشاوره رایگان  ارائه دهد.

مشاوره رایگان بگیرید

نظرات کاربران
طهماسبی

تشکر فراوان از متن مفیدتون هست

0 0

امیر طهماسبی

به نظرم اموزش الکترونیکی یا همان سامانه lms خیلی از اموزش مجازی بهتر است

0 0

سارا

ضمن تشکر از مطالب مفیدتان میخواستم یک آموزش مجازی آنلاین در زمینه هنری داشته باشم با توجه به ظرافت کارم که هنرجو باید ببیند تا یاد بگیرد آیا دوربین این ظرافتها را میتواند نشان بدهد لطفا راهنمایی کنید با تشکر

0 0

رفعتی

اینکه آموزش مجازی چی هست در حال حاضر بنظرم کاملا شناخته شده ست بخصوص این اواخر دردوره کرونا بهتره مقالات جدیدتری بزارید

0 0

علوی

قیمت کلاس های مجازی که در سایت آموزشی برگزار میشن رو به چه صورتی باید محاسبه کرد؟ کمتر از آموزش حضوری؟

0 0

محمد جواد

سایت آموزشی شما یکی از بهترین سایت ها در حوزه آموزش مجازیه

0 0

محمدرضا

اگرچه آموزش مجازی در ابتدا جالب به نظر نمی رسید اما الان خیلی بین مردم جا افتاده

1 0

رحمانیان

با سلام آموزش مجازی یا همان اموزش الکترونیکی یعنی آموزشی که با استفاده از اینترنت و سیستم به صورت آنلاین و از راه دور ارتباط برقرار کنین و راه نمایی و آموزش بدهید

0 0

لطفی

این روزا با توجه به شیوع گسترده تر ویروس کرونا، آموزش مجازی از اهمیت بیشتری برخوردار گشته، با سپاس از مطالب مفیدتان

1 0

صادقی

سلام
آموزش مجازی با ابزار ادوب کانکت امروزه خیلی باب شده من شخصا از آموزش مجازی راضی هستم اگر چه آموزش مجازی معایبی به همراه دارد ولی مزایای ان هم خیلی زیاده

2 0

یارمحمدی

سلام
آموزش مجازی در شرایط ویروس کرونا راهکشای مردم شده ولی نمیدونم چرا زیر ساخت اینترنت ایران اینقدر دچار مشکله واقعا نشد ما سر ی کلاس انلاین باشیم و دچار مشکل نشیم ولی در کل من روش آموزش مجازی را به آموزش حضوری از جهات زیادی ترجیح میدم

2 1

متقی

سلام
دست مریضا چند وقت بود دنبال محتوای مناسب در زمینه آموزش مجازی بودم تا به سایت فوق حرفه ای پافکو رسیدم ممنون از تیمتان.

4 0

بهمن

چگونه می توانم اطمینان حاصل کنم نرم افزارهای لازم برای استفاده از سامانه یادگیری مجازی به درستی روی سیستم من نصب شده است؟

3 1

علی

درود
اگر وارد به سیستم آموزش مجازی بشید به نرم افزار ادوبی 10.6 یعنی نرم افزار درست نصب شده!

2 0

بهمن

نحوه نصب کیبورد فارسی جهت استفاده مناسب از سامانه آموزش مجازی چگونه است؟

2 0

شاهسوند

برای تدریس در دوره های "یادگیری الکترونیک" شما حاضر به همکاری هستم

2 1

صادق لو

سلام
ممکنه برای سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) تان یک کد کاربر دمو هم برای من بفرستید؟
خیلی ممنون میشم

4 2

شرکت پافکو

بله، شما اگر لطف کنید با زدن دکمه مشاوره رایگان بگیرید، فرم درخواست دمو را پر کنید، کد کاربر دمو برای سامانه اموزش مجازی ال ام اس برای شما ارسال خواهد شد.

2 0

elnaz

سلام و روز بخیر میخواستم بدونم هزینه آموزش مجازی برای یک آموزشگاه زبان چقدر است ؟
ممنون

2 2

میرصادقی

سلام
فیلم آموزش lms را در کدوم قسمت سایت شما میتوانم رویت کنم؟
من در مقالات نتونستم آموزش یادگیری الکترونیکی را پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید
متشکرم

3 0

شرکت پافکو

با سلام
برای رویت فیلم های آموزشی سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و به صفحه سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) بروید
در این قسمت میتوانید فیلم های سیستم ال ام اس را ببینید

3 1

میرصادقی

سلام
فیلم های آموزشی سیستم lms را دیدم واقعا کاربردی بود ممنون

1 0

دهداری

سلام
من مدرس دانشگاه هستم تمایل دارم بصورت مجازی بتوانم تدریس انلاین داشته باشم
سیستم lms و نرم افزار وب کنفرانس شما میتونه به من کمک کنه
لطفا با من تماس بگیرید من در قسمت چت اطلاعتم را قرار دادم
ضمنا از اطلاعات خوب سایت شما تشکر می کنم

6 0

شرکت پافکو

درود
اقای دکتر دهداری
سیستم lms میتونه کمک زیادی در ارایه دروس داشته باشه و با نرم افزار وب کنفرانس میتونید جلسات آنلاین و وبینار نیز برگزار نمایید
متقابلا از شما سپاسگزاریم

4 0

فرزانه

با سلام
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی lms پافکو دارای فروم هم هست و یا چت آنلاین. ممنونم

5 1

شرکت پافکو

درود. سیستم مدیریت الکترونیکی lms پافکو هم دارای فروم و هم چت آنلاین می باشد.

6 0

محسن

سلام به همه
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی( LMS) میتونه ماژول کلاس مجازی رو هم داشته باشه که ما لازم نباشه برای برگزاری جلسات آنلاین از سیستم ال ام اس خارج بشیم ممنون

6 0

سلامي

قيمت سيستم آموزش مجازي جهت اجاره ماهيانه در سال ٩٧ چقدر است؟

5 0

مرجان

سلام
من از سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) پافکو استفاده کردم هم فروم خوبی داره، هم چت را به ازای هر دوره میتونی تعریف کنی کلا سیستم LMS ساده و رونی داره

5 0

میثم

سلام
سیستم lms حتما باید رون و ساده باشه اگر نباشه کاربر اینرسی نشون میدن

2 0

حکیمی

آیا از طریق موبایل و تبلت هم امکان مشاهده ی کلاس مجازی و وبینار وجود دارد؟

3 0

شرکت پافکو

بله شما میتوانید از طریق موبایل و تبلت های android و ios در وبینار شرکت کنید .

4 0

محمدیانفر

سیستم آموزش یادگیری الکترونیکی LMS برای تدریس خصوصی چگونه ارایه می شود؟

3 0

مریم

با سلام
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی یا همان سیستم lms برای تدریس بصورت مجازی کاربرد زیادی داره من حدود 9 ماه است دارم از همین طریق تدریس خصوصی می کنم البته شما باید نرم افزار وب کنفرانس هم کنار سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی lms استفاده کنید تا بصورت حرفه ای بتواند نتیجه بگیرید تصور من این است که در آینده همه دروس و دوره ها در بستر آموزش مجازی ارایه خواهند شد

7 0

مونا

سلام
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) برای انواع کلاس های آموزشی کاربرد داره من خودم فکر نمی کردم بتونم خیاطی رو از طریق آموزش الکترونیکی به دانشجویان یاد بدم. ولی در عمل استقبال خوبی شد

4 0

farhad

با سلام
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) شما آیا مجهز به سیستم sms و پرداخت اینترنتی هم هست؟

4 0

شرکت پافکو

سلام
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی lms با زیر سامانه sms و زیر سیستم ایمیل در ارتباط است از طرفی هر کاربر یک کارتابل دارد که از طریق کارتابل نیز میتوانید با کاربران سامانه در ارتباط باشید
قابل ذکر است سیستم های پافکو بصورت یکپارچه ارایه می گردد

2 0

مهناز

سيستم مديريت آموزش lms نسخه موبایل هم داره؟

5 0

شرکت پافکو

درود
بله، سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی lms هم نسخه تحت موبایل اندروید و هم نسخه LMS تحت IOS را داریم

2 0

ماکویی

سلام
آیا سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی( LMS) میتونه بصورت زبان لاتین و زبان فارسی نصب و راه اندازی شود ما دانشجویانی داریم که خارج از کشور هستندممنون

3 0

شرکت پافکو

با سلام
بله، سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) میتواند بصورت چند زبانه نصب و راه اندازی شود

3 0

ناصر

سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی(LMS) چگونه میتواند برای یک هلدینگ کاربرد داشته باشد ما الان 2 شرکت هم در خارج از ایران داریم.ما میخواهیم جلسات آنلاین داشته باشیم و دیتا ما ارشیو گردد لطفا شرایط خرید LMS را برایم ایمیل کنید

3 0

شرکت پافکو

سلام اقا ناصر
سیستم های یادگیری الکترونیکی چون تحت وب و شبکه های محلی قابل ارایه می گردند به موقعیت مکانی افراد بستگی ندارد و جلسات آنلاین هم قابلیت آرشیو شدن در سیستم LMS را دارد جهت خرید LMS یا اطلاع از قیمت یا تعرفه های نرم افزار یادگیری الکترونیکی با واحد فروش هماهنگ شود سپاسگزارم

4 0

فاطمه

سلام
از مقاله سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) تشکر می کنم در سایت شما مقالات خوبی در مورد سیستم LMS یافتم من دانشجوی دانشگاه مجازی علم و صنعت هستم و الان بصورت پاره وقت در یک هلدینگ مشغول بکار می باشم خواستم بدونم قیمت سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) چطور محاسبه میشه و ایا جلسات الاین هم میتونیم داشته باشیم و بصورت خودکار جلسات در سامانه LMS آرشیو می گردد ضمنا شما در حوزه تولید محتوای الکترونیکی هم فعالیت دارید؟ممنون میشم برام ایمیل کنید یا با من تماس بگیرید

6 0

شرکت پافکو

درود
سرکار خانم فاطمه
جهت خرید lms یا قیمت سیستم آموزش یادگیری الکترونیکی lms با واحد فروش تماس بگیرید و در خصوص جلسات آنلاین نیز کلیه اطلاعات و فیلم های ضبط شده بصورت خودکار آرشیو می گردد در خصوص تولید محتوا هم اکنون با همکاری شرکت های همکار انواع تولید محتوای الکترونیکی را به مشتریان ارایه می دهیم موفق باشید

6 0

محمدرضا

با سلام
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) میتواند چند شعبه در شهرستانهای مختلف را بصورت همزمان مدیریت کند؟
ممنون

4 0

شرکت پافکو

درود
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی lms امکان مدیریت چندین شعبه را بصورت همزمان دارد و هر شعبه یا دپارتمان فقط به اطلاعات خودش میتواند محدود شود

1 0

محمد متخصص

با سلام
مقاله lms چیست را مطالعه کردم و از سایت خوب شما ممنونم یک سوال داشتم برای یک جلسه انلاین 10 نفره قیمت وب کنفرانس پافکو چقدر است؟ آیا امکان دمو نرم افزار روی سایت LMS را میتوانید به من بدهید؟ سپاس

8 0

شرکت پافکو

سلام

لطفا برای دریافت اطلاعات کامل در مورد نرم وب کنفرانس و دموی نرم افزار LMS با واحد فروش شرکت پافکو به شماره 41986 تماس بگیرید .

8 0

شرکت پافکو

درود اقای متخصص عزیز
بزودی مقالات lms بزودی در حوزه سیستم های آموزش یادگیری الکترونیکی روی سایت مان قرار خواهد گرفت در خصوص دمو سایت lms هیچ محدودیتی وجود ندارد فقط با واحد فروش lms تماس بگیرید
سپاسگزارم

5 0

محمد رضا

با سلام
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) در بستر افلاین هم کار می کند؟
متشکرم

4 0

شرکت پافکو

سلام.
خیر. امکان استفاده از سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (Lms) تنها به صورت آنلاین (ملزم به اجرا در بستر اینترنت) می باشد .
چون یکسری از ماژول های Adobe Connect نیاز به اینترنت دارند.

4 0

حسین معتمدی

اقا محمد رضا سلام سیستم آموزش یادگیری الکترونیکی lms بصورت مستقل در حالت افلاین کار میکنه ولی وب کنفرانس اگر افراد بخواهند از موقعیت های جغرافیایی متفاوت و جهانی با هم جلسه انلاین داشته باشن نیاز به اینترنت دارد بطور کلی با اپی داخلی هم میشه یا حتی اینترنت ملی،به شرط اینکه همه دسترسی به یک شبکه محلی را داشته باشند کاملا امکان پذیره

4 0

فرشته

از مقاله خوب شما در مور سیستم lms تشکر می کنم قیمت سامانه LMS پافکو چقدر است؟

6 0

شرکت پافکو

درود سرکار خانم فرشته
قیمت سامانه LMS به پارامترهای زیادی بستگی دارد که لازمه برای خرید سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) از شما پرسیده شود لطفا با ما در ارتباط باشید

7 0

مجتبی

سلام سیستم lms شما توان پاسخ گویی به ۲۰۰۰ کاربر رو داره؟ما یک موسسه بین المللی هستیم و تمایل داشتیم یک سیستم اموزش مجازیlms یا سیستم یادگیری الکترونیکی رو راه بندازیم
لطفا در مورد شرایط قیمت lms و نحوه راه اندازی نرم افزار اموزش از راه دور اطلاعات را برایم ایمیل نمایید.ممنون

7 0

شرکت پافکو

درود اقای مجتبی سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) به 2000 کاربر و بیشتر از آن میتواند پاسخگو باشد در مورد قیمت LMS یا خرید سیستم آموزش مجازی و نحوه راه اندازی LMS لازم است فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید سپاسگزارم

5 0

محمد

سلام
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) که ما در دانشگاه مجازی استفاده می کنم برو بالای 10.000 دانشجو رو هندل میکنه من خدایش با تکنولوژی روز، اینکه تو خونه درس بخونی حال میکنم

1 0

محمدخانی

سیستم LMS را دیدم و از مطالب خوب شما ممنونم
این سامانه ایا با سیستم وب کنفرانس ارتباط دارد؟
ضمنا برنامه lms (ال ام اس) با سیستم اتوماسیون اداری در ارتباط می باشد یا خیر؟
اگر پاسخ شما مثبت هست لطفا با من تماس بگیرید فرم مشاوره روی سایت شما را پر کردم
ممنون

6 0

شرکت پافکو

درود
جناب محمدخانی
ما هم از شما سپاسگزاریم سامانه LMS با سیستم وب کنفرانس با هم مرتبط و یکپارچه هستند و از طرفی با اتوماسیون اداری نیز در ارتباط کامل می باشد

8 0

محمد خانی

سلام
از اینکه سیستم lms را بصورت یک هفته آزمایشی در اختیارم گذاشتید ممنونم عااااالی بود
من تاکنون یک سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی با این همه امکانات بصورت یکپارچه ندیده بود و بسیار از برخورد خوب کارشنسان فروشتان تشکر دارم

3 0

مجید

سلام
اگر ممکنه برای سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) تان یک کد کاربر دمو هم برای من ارسال کنید ممنون

3 0

محمد

سلام
روی سایت پافکو اموزش کامل سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی LMS وجود داره

3 0

مجید

سلام آقا محمد
فیلم های آموزش مجازی چیست کاربردی بود ممنون از راهنمایی شما

4 0

شیوا

سلام
ممنون از ویدئو های آموزش مجازی سایت خوبتان

1 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از قرار دادن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید