راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه | سیستم پرداخت اینترنتی و مدیریت حسابداری

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه پافکو

راهنمای سیستم مدیریت آموزشگاه - راهنمای منوی مدیریت سیستم. واحد آموزش پافکو برای راحتی حال مشتریان اقدام به تولید و انتشار آموزش های کار با سیستم مدیریت آموزشگاه پافکو کرده است. این بخش از راهنما شامل موارد زیر است: 

  • زیرمنوی اطلاعات بانک ها
  • زیر منوی اطلاعات شعبه ها
  • زیرمنوی نوع حساب
  • زیرمنوی حساب های بانکی
  • زیرمنوی انواع سند مدت دار
  • زیرمنوی انواع سند نقدی
  • زیر منوی وضعیت وصولی
  • منوی پرداخت اینترنتی
    • زیرمنوی پرداخت اینترنتی آموزشگاه
    • نوی اسناد دریافتی از دانش پذیر
  • منوی امور مالی
  • منوی گزارشات مالی

منوی اطلاعات پایه شامل فرم هایی است که اطلاعات مربوط به پرداخت اینترنتی باید در آنها وارد شود.

زیرمنوی اطلاعات بانک ها : در این فرم اطلاعات مربوط به بانکی که پرداخت اینترنتی خود را از آن خریداری کرده اید وارد کنید و وضعیت آن را در حالت فعال قرار دهید و ثبت کنید.

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه پافکو

زیر منوی اطلاعات شعبه ها : در این فرم با زدن دکمه جدید فرمی باز می شود که شما نام بانک را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به شعبه آن را وارد نمایید و ثبت کنید.

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه پافکو

زیرمنوی نوع حساب : در این فرم نوع حساب بانکی خود را وارد نمایید و تیک فعال را زده و دکمه ثبت را کلیک نمایید.

زیر منوی حساب های بانکی : در این فرم اطلاعات مربوط به شماره حساب را وارد می کنیم.برای این کار دکمه جدید را کلیک کرده فرمی برایتان باز می شود که در آن اطلاعات مربوط به شماره حساب و بقیه فروریزها را وارد نموده و ثبت کنید.

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه پافکو

زیرمنوی انواع سند مدت دار: در این فرم شما می توانید انواع سندهای مدت دار که قرار است در قسمت حسابداری از آنها استفاده شود را تعریف  کنید.برای این کار همانند فرم های قبلی نوع سند که به عنوان مثال می تواند چک ، سفته یا ... باشد را وارد کرده و تیک فعال را زده و ثبت می کنیم.

اطلاعاتی که در این فرم وارد می کنیم فروریز نوع واریز در فرم دریافت های مدت دار ساز دانشپذیران را پر می کند.

زیرمنوی انواع سند نقدی : در این فرم شما می توانید انواع سندهای نقدی که قرار است در قسمت حسابداری از آنها استفاده شود را تعریف کنید.این فرم دقیقا مثل فرم انواع سند مدت دار کار می کند. اطلاعاتی که در این فرم وارد می کنیم فروریز نوع واریز در فرم دریافت های نقدی از دانشپذیران را پر می کند.

زیر منوی وضعیت وصولی : در این فرم شما می توانید وضعیت وصولی های مختلف را وارد کنید. روش کار فرم مانند دو فرم قبلی است که شرح داده شد.اطلاعات وارد شده در این فرم فروریز وضعیت وصولی در فرم دریافت مدت دار از دانشپذیران را پر می کند.

منوی پرداخت اینترنتی :

زیر منوی پرداخت اینترنتی آموزشگاه :

پس از اینکه اطلاعات مربوط به پرداخت اینترنتی خود را از بانک مربوطه دریافت کردید ،اطلاعات را به واحد پشتیبانی شرکت پافکو ارسال نمایید . سپس از طرف شرکت پافکو یک کوئری پرداخت روی دیتا بیس شما اجرا می شود و رکورد مربوط به پرداخت بانک شما در این فرم دیده می شود ، از این پس پرداخت اینترنتی شما فعال و قابل استفاده است.

منوی اسناد دریافتنی از دانشپذیر :

زیرمنوی دریافت نقدی از دانشپذیر :

تمامی اطلاعات مربوط به پرداخت الکترونیک دانشپذیران در این فرم ثبت می شود و به ازای پرداخت الکترونیک هر دانشپذیر یک رکورد به صورت خودکار در این فرم ثبت می شود.علاوه بر این درصورتیکه هر دانشپذیر بدهی خود را به صورت نقدی یا از طریق فیش به امور مالی تحویل دهد شما می توانید به صورت دستی یک رکورد در این فرم برای او ثبت کنید.

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه پافکو

برای این کار با زدن دکمه جدید فرمی برایتان باز می شود کهاطلاعات مربوط به دانشپذیر و نوع واریز و ... را وارد نمایید و کلید ثبت را کلیک کنید.

زیرمنوی دریافت مدت دار از دانشپذیر :

با استفاده از این فرم می توانید اطلاعات مربوط به دریافت های مدت دار ( مانند چک یا سفته یا ...) دانشپذیران را ثبت نمایید.

برای این کار با زدن دکمه جدید فرمی برای شما باز می شود می توانید با پر کردن اطلاعات مورد نیاز مانند ترم و دانشپذیر و مبلغ و وضعیت وصولی و نوع واریز و.... رکورد مورد نظر خود را ثبت نمایید.

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه پافکو

منوی امور مالی :

زیر منوی شهریه دوره به تفکیک دانشپذیر :

در این فرم شما می توانید با انتخاب دانشپذیر از فروریز بالای صفحه اطلاعات مربوط به دوره های اخذ شده دانشپذیر و مبلغ شهریه او را ببینید و در صورت تمایل مبلغ شهریه دانشپذیر را ویرایش نمایید.

منوی گزارشات مالی :

زیرمنوی دفترحساب دانشپذیران :

با استفاده از این فرم شما می توانید برای یک دانشپذیر یا بیشترگزارش کامل مالی بگیرید و گردش بدهکاری و بستانکاری و وضعیت نهایی آنها را ببینید.

راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیرمنوی دفترحساب دانشپذیران

برای اینکار در فروریز شماره دانشپذیری ، شماره دانشپذیر مورد نظر را وارد کرده و می توانید خروجی گزارش به 3 شکل pdf  و اکسل و tiff  دریافت کنید.

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه پافکو

نکته : شما می توانید این گزارش را به دانشپذیر هم دسترسی بدهید تا بتواند شرایط مالی خود را با استفاده از آن مشاهده کند.

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید