راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه | قسمت عملیات و نمرات

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه

راهنمای سیستم مدیریت آموزشگاه - راهنمای قسمت عملیات و نمرات. واحد آموزش پافکو برای راحتی حال مشتریان اقدام به تولید و انتشار آموزش های کار با سیستم مدیریت آموزشگاه پافکو کرده است. این بخش از راهنما شامل موارد زیر است: 

  • زیرمنوی ثبت نام دوره 
  • قسمت نمرات

زیرمنوی ثبت نام دوره :

زیرمنوی لیست دوره های من که فقط برای دانشپذیر نمایش داده می شود و دوره های ثبت نام شده آنها را نمایش می دهد. این فرم برای هیچ نوع کاربری به جز دانشپذیر باز نمی شود، حتی کاربر مدیر ارشد.

زیرمنوی اخذ دوره به صورت گروهی :

این فرم زمانی استفاده می شود که شما بخواهید به صورت دستی گروهی از دانشپذیران را در یک یا چند دوره ثبت نام کنید.    ( یعنی حالتی که قرار نیست این دانشپذیران ثبت نام اینترنتی انجام دهند.)

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه

در این حالت از فروریز بالای صفحه شعبه مربوطه را انتخاب نمایید. در قسمت پایین فرم با زدن دکمه انتخاب دانشپذیر فرمی باز

می شود که لیست تمام دانشپذیران را نمایش می دهد. افراد مورد نظر را  از سمت راست تیک زده و دکمه ثبت را کلیک کنید.

در مرحله بعد در قسمت انتهای فرم دکمه انتخاب دوره ها را کلیک نموده و در فرمی که باز می شود دوره هایی که می خواهیم برای ذانشپذیران اخذ نماییم را تیک زده و دکمه ثبت را کلیک می کنیم.در نهایت با زدن کلید اخذ گروهی از پایین فرم اصلی عملیات اخذ دوره انجام می شود.

قسمت نمرات :

زیرمنوی ورود نمره :

در این فرم عملیات ورود نمره دانشپذیران انجام می شود.برای این کار ابتدا فروریزهای بالای فرم را پر نمایید . با انتخاب فروریز دوره لیست دانشپذیرانی که دوره را اخذ کرده اند نمایش داده می شود و شما می توانید نمرات آنها را وارد نمایید.

راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه

زیر منوی تعریف قالب نمره :

در این فرم شما می توانید قالب های خاصی برای نمره ها مشخص کنید. برای این کار در ابتدا نام قالب مورد نظر را وارد نموده و تیک فعال را می زنیم و دکمه ثبت را کلیک می کنیم.

سپس در قسمت جزییات روبه روی نام قالب کلیک کنید، فرمی برایتان باز می شود که در آن می توانید نمرات و علامت های آنها وارد کنید.

به عنوان نمونه حداقل نمره 16 و حداکثر نمره 20 و علامت نمره آن A  قرار میگیرد و به همین ترتیب ادامه می دهید.

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید