مقالات بازاریابی اینترنتی

6 راز موفقیت برای نویسندگان متن های سئو(Seo) 

موفقیت سئو

بازاریابی اینترتی و محتوا گذاری از مهمترین نکات در بحث بهینه سازی سئو می باشد .ازین رو بسیار از ترفند های بهینه سازی سئو را برای شما اماده کرده ایم. راه های موفقیت در  سئو و بازاریابی اینترنتی را با پافکو تجربه کنید .

   
1.تحقیق بر روی کلمات کلیدی (KeyWords)


در ابتدا بر روی کلمات کلیدی خود متمرکز شوید و درباره آنها تحقیق کنید . باید بدانید که هر مطلبی که بر روی سایت خود قرار می دهید مدت زیادی طول میکشد تا گوگل شما را شناسایی کند و رتبه شما را ارتقا دهد .
با توجه به محصول خود و نیاز های مردم و جستجو های انجام شده توسط آنها کلمات کلیدی مورد نظر خود را لیست کنید .
این کلمات نقش بسیار مهمی در پیشرفت سایت شما ایفا می کند بنابراین در انتخاب این کلمات دقت کنید .
همچنین ابزار هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید و بدانید کدام کلمات بیشتر توسط مردم جستجو شده اند.

موفقیت سئو

2. استفاده از کلمات کلیدی (KeyWords)


نوشتن متن های سئو  (Seo) به معنی قرار دادن کلمات کلیدی روی سایت بوده اما گوگل با آپدیت هایی که بر روی الگوریتم های خود انجام داده است شما باید کلمات کلیدی را در مقالات و محتوا خود استفاده کنید .
شما باید در رعایت کردن سئو (Seo) بسیار باهوش و تاکتیکی عمل کنید .
ضمن اینکه شما باید در عنوان مقاله از کلمه کلیدی استفاده کنید همچنین باید در 300 کلمه اول و همینطور H1 , H2  نیز استفاده کنید . 
در مرحله بعد شما باید سعی کنید از  مترادف کلمات کلیدی خود در متن و h2 استفاده کنید .
شما باید سعی کنید که کلمات کلیدی خود را در محتوا و مقالات استفاده کنید و نه در جلد و جاهای دیگر در غیر این صورت سایت شما در صفحه های پایین گوگل نمایش خواهد داده شد .
یادتان باشد ، کسانی که از موتور های جستجو استفاده می کنند از عبارت های خاصی برای خریدن یا دانستن درباره هرچیزی استفاده میکنند و نکته بسیار مهم ارائه مطالب متناسب با جستجو به انها است . سئو کاران حرفه ای نیز ازین ترفند استفاده می کنند و همیشه یادتان باشد مهم ترین چیز نیاز مردم است .

موفقیت سئو

3. برای مردم چه چیزی مهم است ؟


قبل از نوشتن مقاله خود باید به این فکر کنید که چه چیزی برای مردم مهم و جذاب است .
اکثر نویسندگان ، یک مقاله بدون استراتژی و غیرمفید تهیه میکنند و فراموش می کنند که مردم به چی نیاز دارند و نباید فقط روی کلمات کلیدی و سئو فکر کرد بلکه این کار محتوای شما را بی معنی خواهد ساخت .
شما هیچوقت برای الگوریتم های گوگل مقاله نمی نویسید بلکه برای انسان ها مینویسید پس حواستان به مفید و با معنا بودن آن باشد زیرا گوگل بسیار هوشمند است .
هنگام نوشتن مقاله شما باید به فکره این باشید که یک پیشنهاد یا مطلب ویژه و باارزش را در اختیار خواننده خود قرار دهید و از خود بپرسید چه چیزی میتوانم برای آنها بنویسم که هیچکس دیگر نمیتواند ؟ چه سرویسی میتوانم به انها بدهم که مختص به سایت خودم باشد ؟ چه دانش و اطلاعاتی را میتوانم به اشتراک بگذارم که در سایت های دیگر پیدا نخواهد شد ؟
نکات بالا در ارتقا سئو و سایت بسیار مهم می باشد .
هیچکس پیچ و خم کار شما را به اندازه خودتان نمیشناسد و اطلاعاتی که شما دارید را ندارد پس این یک نکته مثبت است و میتوانید از آن استفاده کنید و اگر هم حس کردید که وقت ندارید یا به هر دلیل نمیتوانید درباره کار خود مطالبی تهیه کنید حداقل بروزترین اخبار درباره کارتان را در سایتتان به اشتراک بگذارید .درصورت شک و تردید نگاهی به لیست کلمات کلیدی خود نگاهی بیاندازید و با توجه به متن و کلمات کلیدی خود متن خود را با دقت تغییر داده و از کلمات کلیدی خود در آن استفاده کنید. از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید (از نظرات و تجربیات ،ومحتوا هایی که میسازند میتوانید بهره برداری کنید و و سایت بهتری برای خود درست کنید)

4. مقاله خود را طولانی کنید

 
به طور حتم 100 کلمه جدید بهتر از محتوای تکراری است . موتور های جستجو محتوا ها و مقالات بلند تر را بیشتر دوست دارند و به مقالات کوتاه تر ترجیح میدهند و دلیل خوبی هم پشت آن است.
سعی کنید حداقل 600 کلمه در متن خود بگنجانید اما اگر فکر میکنید توانایی 1000 کلمه یا بیشتر از آن را دارید حتما آن را انجام دهید . تحقیقات بسیار زیادی انجام شده است که نشان میدهد موتور های جستجو تمایل دارند مقالاتی که دارای بیش از 2000 کلمه است را دارای امتیاز بیشتری بدانند و به سایرین ترجیح دهد .
هرچه متن شما طولانی تر باشد ، مطالبی که به خواننده های سایتتان ارائه میدهید روی امتیاز سایت شما تاثیر می گذارد .

موفقیت سئو

5. Google analytics


اگر میخواهید سئو خود را رشد دهید نباید محتوا خود را به حل خود رها کنید بلکه باید آن را زیر نظر داشته باشید و اشکالات آن را پیدا کنید .این امر توسط ابزار Google analytics  امکان پذیر میباشد .
براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط SEMrush ، زمانی که کاربران روی سایت شما اند ، خروج کاربران بدون انجام هیچ کاری(bounce rate)
، میزان بازدهی صفحات در هر بار ورود کاربر نیز از مهم ترین نکات برای افزایش رتبه خود در گوگل میباشد (از keyword  ها نیز میتوانند مهم تر میباشند).
اگر کمی فکر کنید اصلا چیزعجیبی نیست هرچه bounce rate  شما بالاتر باشد این معنا را میدهد که کاربران مدت طولانی روی سایت شما نمی مانند و سریع از آن خارج می شوند و  این میتواند به هر دلیلی باشد.
 مانند : نداشتن مطالب مد نظر کاریر یا داشتن صفحه های تبلیغاتی در سایتتان .
اگر bounce rate  سایت بالا باشد به احتمال زیاد کلمات کلیدی آن به درستی صورت نگرفته و صاحبان سایت باید دوباره باید روی این موضوع کار کنند.
شما باید حواستان به محتوا هایی که باعث بالا رفتن bounce rate  شما میشوند باشد و آنها را ادیت کنید تا ازین کار جلوگیری شود .
پاپ اپ ها ، بارگذاری اهسته ،  تصاویر و تبلیغات نامناسب و نامربوط و همچنین طراحی بد سایت میتواند موجب خروج خوانندگان و کاربران از سایت شود و در نهایت bounce rate  شما افزایش خواهد یافت .
نوشتن یک متن سئو خوب فقط به کلمه های استفاده شده در آن نیست بلکه باید خود را جای خوانندگان مطلب بگذارید و ببینید چه نکاتی برای آنها مهم تر است.
اگر این متن طراحی بدی داشته باشد و کاربر پسند نباشد مسلماً هیچکس آن متن را نخواهد خواند .

6. ویرایش کردن

 
تنها تفاوتی که بین یک سئو کار حرفه ای و یک محتوا گذار عادی وجود دارد ، ویرایش کردن است. برنامه های مختلفی مانند OpenOffice ,Google Docs  و Word  این کار را بسیار اسان کرده است. 
این کار نیاز به کمی سلیقه و علم روانشناسی دارد تا بتوانید غالب خوبی را بسازید و طراحی کنید  .
همچنین پاراگراف بندی را رعایت کنید ، نگذازید متن یکنواخت باشد و چشم خوانندگان را خسته کند همچنین میتوانید از تصاویر استفاده کنید .
اگر در توانتان هست همیشه یک نفر را در کنار خود داشته باشید تا از ایده ها و نطرات او نیز در مقالات خود استفاده کنید .
حتی اگر آن شخص سئو کار هم نباشد، در نگاه اول به متن میتواند مشکلات ساده ای را پیدا کند .
درحال حاضر شما نصف کار را کرده اید حال نوبت بک لینک(BackLink)  و لینک های داخلی است که مرحله آخر کار است همچنین طراحی متن باید طوری باشد که کاربر وقتی وارد سایت میشود کلمات مد نظر خود را پررنگ شده ببیند زیرا این کار باعث میشود خواننده در نگاه اول دریابد که متن مورد نظر خود را پیدا کرده است و شروع به خواندن آن می کند .

مقالات مرتبط


چرا باید برای بازاریابی اینترنتی سایت داشته باشیم؟

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نظرات کاربران
pop.b

سلام من به صورت آزاد برای سایت ها مطلب مینویسم
راهی هست که بشه مطلب نوشته شده خودم رو خارج از پنل وردپرس، از نظر استاندارد بررسی کنم؟؟؟

زمانی که به پنل وردپرس دسترسی دارم برای بررسی چراغ های سبز مشکلی نیست ولی وقتی که به پنل دسترسی ندارم راهی هست که بشه شرایط سئو نوشته و چراغ های سبز متن خودم رو خازج از پنل بررسی کنم؟؟؟
مثلا نرم افزار یا سایت آنلاینی که بشه باهاش متن رو از نظر سئو بررسی کرد

2 0

کیانوش

من در شرکت خودم تعدادی کارمند در بخش IT دارم و نیازی نیست پروژه سئو خود را به شرکت دیگری واگذار کنم آیا کلاس یا پکیج آموزشی وجود دارد که کارمندان بتوانند از آن استفاده کنند؟

2 0

عالیخانی

خدمات سئو شما شامل چه مواردی می شود؟

2 0

شرکت پافکو

درود
خدمات سئو شامل : طراحی سایت ، آموزش و نظارت و مشاوره سایت می باشد

2 0

یار احمدی

در خصوص افزایش رتبه سایت در گوگل باید چه کارهایی انجام بدم؟ چرا سایت من در گوگل نمایش داده نمی شه؟ به نظر شما باید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنم یا محتوای سایتم رو بیشتر کنم؟

2 0

شرکت پافکو

درود
فعالیت در سبکه های اجتماعی و طراحی یک سایت خوب را حتما انجام دهید طراحی سایت و انجام سئو مسایل تخصصی هستن که لازم است توسط افراد مجرب انجام شود با ما در تماس باشید

2 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از گذاشتن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید