مقالات بازاریابی اینترنتی

چرا طراحی سایت در تجارت شما مهم است؟

چرا طراحی سایت در تجارت شما مهم است؟

طراحی سایت

این روزها فاکتور مهمی در ارتقای سطح حرفه و یا بازاریابی یک محصول می باشد. هستند مردمی که با کمک اینترنت این کار را انجام می‌دهند ولی اشخاص حرفه‌ای در برخی شرکت‌ها هستند که این سرویس را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

طبق اینکه میلیون‌ها کاربر در اینترنت کاوش می‌کنند و سعی می‌کنند به‌راحتی چیزی را که برای خانه‌هایشان می‌خواهند پیدا کنند، بسیاری از شرکت‌ها سودی که از این طریق می‌توانند به دست بیاورند را نمی‌خواهند از دست بدهند. شما نیاز دارید تا طراحی خوبی داشته باشید تا بتوانید این کاربران را جذب کنید.

چرا طراحی سایت در تجارت شما مهم است؟

شکل 1 : طراحی سایت در تجارت

بیلبوردها و تبلیغات کاغذی منابع خوبی برای تبلیغات محصولاتتان هستند اما مردم این روزها دوست دارند در خانه‌هایشان بنشینند و در اینترنت چیزهایی که دوست دارند را جستجو کنند. مشتریان بالقوه قبل از اینکه بخواهند با شما کاری را شروع کنند ترجیح می‌دهند سایت شما را ابتدا نگاه کند سپس این را با دیگر سایت‌ها مقایسه کنند. در جهان رقابتی بیزینس آنلاین، ضروری است که شما از سرویس حرفه‌ای‌ها استفاده کنید تا اینکه خودتان آن کار را انجام دهید؛ زیرا آنها کار را بهتر از آنچه شما می‌توانید انجام دهید، انجام خواهند داد و به‌طور مؤثر سایت حرفه‌ای طراحی کنند آن گونه که دوست دارید کاربران شما را ببینند.

طراحی سایت شما به این دلیل مهم است چون دروازهٔ جلب توجه دیگران است. یک کاربر بین 4 تا 6 ثانیه است که تصمیم می‌گیرد به جستجو در سایت شما ادامه بدهد یا نه. شما باید توجه کنید که دارید از طریق سایت با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می‌کنید. این به ما می‌گوید چطور سایت برای همهٔ شرکت‌ها با اهمیت است. وقتی شما ارتباط را از دست می‌دهید یعنی مشتری و همچنین سود خود را نیز از دست می‌دهید.

دانستن اینکه چقدر نقش طراحی سایت در موفقیت تجارت زیاد است، همچنین می‌دانید  شما باید با یک شرکت طراحی وب کار کنید که نه‌تنها از نظر هزینه‌ای به‌صرفه باشد بلکه شرکت از نظر قابل‌اعتماد بودن و فراهم نمودن سرویس‌های باکیفیت به مشتریان کارآمد باشد. چه آن شرکت کوچک و چه بزرگ باشد، چه در بیزینس جدید یا قدیمی باشد, تصمیم آنها برای رودررویی با نیازمندی‌های شما و تمایل آنها برای اینکه در رشد و موفقیت بیزینس شما نقش داشته باشند بهای سرمایه‌گذاری شماست.

مقالات مرتبط


بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟ و تاثیر سئو بر آن

نظرات کاربران
شهاب

آیا سئو نیاز به پشتیبانی دارد؟ یا هر زمان که بر روی صفحه اول آمدم دیگر نیازی به تمدید سئو ندارم

2 0

شرکت پافکو

دوست عزیز در حالت کلی نیاز قطعی به تمدید سئو ندارید اما چنانچه سیر نزولی داشتید در صورت فضای رقباتی، نیاز به تمدید خواهید داشت چرا که همواره رقبای شما در تلاش برای رسیدن به جایگاه بالاتر در نمایش جتسجوهای کاربران در گوگل هستند.

1 0

سیمین الهی

سلام، کدامیک از این دو مورد مهم تر است: طراحی سایت یا سئو؟

2 0

شرکت پافکو

درود
فرایند طراحی سایت بطور کلی از انالیز، تحلیل و طراحی و در نهایت به تولید سایت می انجامد و در پایان سیستم توسط واحد محتوا گذاری بارگذاری و توسط کنترل کیفیت تست می گردد و وب سایت تحویل مشتری می گردد در تمام فرایند تولید نگاهی به سئو هم لحاظ می شود

2 0

فولادوند

فرآیند طراحی وب سایت شما به چه صورت است؟

2 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از گذاشتن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید