اخبار

حسن انجام کار از کانون زبان ایران

حسن انجام کار کانون زبان ایران

باعث افتخار است که اعلام کنیم: کانون زبان ایران با اهدای حسن انجام کار از تیم پافکو، تشکر کردند. به آن می‌بالیم و قدردان آن هستیم. شعار پافکو، ارائه خدمات فراتر از انتظار به مشتریان است.

امیدواریم به این هدف نائل شویم و رضایت صد درصدی مشتریان عزیز را فراهم آوریم.

حسن انجام کار کانون زبان ایران

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است و کلاس‌های آن غالباً در مراکز وابسته برگزار می‌گردید که اولین مرکز آموزشی مستقل با عنوان «مرکز آموزش زبان» از دهه‌ 1330 در چهارراه جمهوری راه‌اندازی شد و در سال 1344 و پس از افزایش زبان آموز در محلی جدید در خیابان وصال شیرازی (مرکز وصال فعلی) به آموزش زبان انگلیسی ادامه فعالیت داد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و انحلال انجمن ایران و آمریکا، در سال 1358 مرکز آموزش زبان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شد و به کانون زبان ایران تغییر نام داد تا این مؤسسه با صیانت از ارزش‌های بومی و اسلامی، الگویی جدید و متناسب با شرایط جامعه‌ ارائه کند که این مهم در محتوای کتاب‌ها و فضای آموزشی کانون زبان تأثیر گذاشته و سبب شد زبان‌های غیر انگلیسی در کانون زبان ایران صاحب کرسی آموزشی شوند.

حسن انجام کار کانون زبان ایران

وب سایت کانون زبان ایران :  https://www.ili.ir



هم اکنون، کانون زبان ایران در 31 استان و 135 شهر با بیش از 300 مرکز آموزشی و بیش از 1/200/000 زبان آموز در هر سال، به آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و چینی و همچنین تولید محصولات آموزشی و کمک آموزشی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان فعالیت می‌کند. به علاوه اینکه کانون زبان ایران برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را نیز عهده‌دار است که از جمله می‌توان به آزمون تافل آی بی تی (انگلیسی)، دِله (اسپانیایی)، دِلف و دَلف (فرانسه)، آزمون‌های کمبریج (انگلیسی)، چِلی (ایتالیایی)، تورفل (روسی) و ... اشاره نمود.

در حال حاضر، دکتر غلامرضا کیانی ریاست کانون زبان ایران را بر عهده دارد.

  • نویسنده : امید احمدی
    • امتیاز :
    • 8
    • 4
  • تاریخ انتشار : 1402/02/09
  • تعداد مشاهده : 2863 بار