اخبار

نمایشگاه پژوهش در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت

نمایشگاه در دانشگاه علم و صنعت

ضمن گرامیداشت هفته پژوهش ، نمایشگاه پژوهش در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت برگزار گردید در این نمایشگاه ، دستاورد های علمی پژوهشی دانشجویان و اساتید و فارغ التحصیلان علم و صنعت با هدف اشاعه‌ی کار آفرینی در معرض دید عموم قرار گرفت.

از آن جایی که شرکت پافکو نیز از قلب علم وصنعت و توسط فارغ التحصیلان علم و صنعت بنا نهاده شده است فرصتی دست یافت تا با حضور در این نمایشگاه بتوانیم قدمی در زمینه پژوهش و کار آفرینی برداریم.

در مدت حضور در نمایشگاه بازدید کنندگان زیادی به غرفه ی پافکو مراجعه کردند و اولین سوالی که توسط دانشجویان پرسیده می شد این بود که چطور بعد از فارغ التحصیلی بیکار نمانیم و وارد صنعت شویم؟

نمایشگاه در دانشگاه علم و صنعت

واقعا پاسخ این سوال چیست؟ چه کسی مقصر است ؟ چه کسی میتواند ارتباط دانشگاه با صنعت را برقرار کند تا تمام اطلاعات ما صرفا تئوری نباشد و بتوانیم وارد فاز اجرایی شویم.

لذا برای پاسخگویی به این سئوالات و نیز راهنمایی بیشتر دانشجویان، سخنرانی توسط مهندس رسولی رئیس هییت مدیره شرکت پافکو در روز دوشنبه مورخ 97/9/26 ارائه گردید.

این سخنرانی با محوریت معرفی مقصر اصلی ارتباط دانشگاه و صنعت و راهکارهای اجرایی ایجاد ارتباط بهتر این دو قطب اصلی (دانشگاه و صنعت) برگزار گردید در انتهای سخنرانی دانشجویان دریافتند اگر میخواهند موفق شوند ابتدا باید از خود شروع کنند. خود را عامل این عدم ارتباط بدانند و تلاش کنند با تغییراتی در دانش، مهارت های اجرایی و ارتباط گرفتن با کار آفرینان ، حلقه ی گمشده ارتباط با صنعت را تکمیل کنند.

نمایشگاه در دانشگاه علم و صنعت

جناب آقای دکتر ماکویی ، جناب آقای مهندس رسولی ، جناب آقای دکتر قوسی ، سرکار خانم مهندس ملکی

نمایشگاه در دانشگاه علم و صنعت

  • نویسنده : امید احمدی
    • امتیاز :
    • 8
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/09/27
  • تعداد مشاهده : 2520 بار