مقالات اتوماسیون اداری

5 نرم افزار اتوماسیون اداری برتر

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری که هر کارافرینی لازم است آنها را بشناسد تا دریابد نرم افزار های اتوماسیون اداری چه مزایا و چه امکاناتی دارد. سیستم اتوماسیون اداری راحتی کار را به مدیران و کارفرینان عرضه می کند.

استفاده از انواع مختلف سیستم های اتوماسیون اداری در صنعت فناوری اطلاعات(IT)  بسیار رواج دارد .
مهم نیست که با شرکت های بزرگ یا کوچک سروکار دارید یا نه ، بلکه باید به نکات زیر توجه کنید و از خود بپرسید چگونه این کار ها را به راحتی میتوانید انجام دهید :
 پرداخت لیست دستمزد ها ،سازماندهی ، چگونه کم کردن هزینه های وابسته و عملیاتی و آزاد کردن منابع به طور خودکار است.

اینها همه از ویژگی یک اتوماسیون اداری خوب میباشد که هر نرم افزاری باید آن ویژگی ها را داشته باشد .
بسیاری از کارکنان و کارآفرینان هرروزه نگران این مسائل هستند و دلیل آن بسیار مشخص است و ان این است که برای مدیران و کار افرینان وقت گذاشتن بر روی مسائل خسته کننده و روزانه که یک بزنامه نیز میتواند آنها را انجام دهد بسیار سخت و عذاب آور است و به همین دلیل است که انها به فکره سرمایه گذاری بر روی یک نرم افزار اتوماسیون اداری بسیار خوب است .

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری
1.    Quickbooks Online
یک نرم افزار  اتوماسیون اداری بر پایه رایانش ابری است که بسیار مقرون به صرفه می باشد .
این اتوماسیون برای بیشتر سازمان های کوچک ، یک ابزار بسیار مناسب و جمع و جور است و به شما اجازه می دهد که همه کارهای اداری  را که به خودکارسازی نیاز دارند به اسانی و سهولت انجام داده و اطلاعات خود را با اتوماسیون به صورت امن ذخیره کنید .


با این ابزار شما میتوانید مسئولیت تعدادی از فعالیت های سازمان خود را قبول کنید . و به شما این اجازه را میدهد که بتوانید بهتر روی کارهای خود تمرکز کنید و نیاز نیست از چند نرم افزار و برنامه برای هماهنگی برنامه و کار های خود استفاده کنید 
2.RicohDovs 
سیستم اتوماسیون اداری این کمپانی با ویژگی ها و ماژول هایی که طراحی کرده است به شما امکان انجام دادن تمام فرآیند های کسب و کار را به صورت خودکار داده است . همچنین نرم افزاری برای تلفن های همراه عرضه کرده است از ویژگی های دیگر ان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
 به راحتی میتوانید اسناد خود را مدیریت کنید ، فرآیند ها به صورت خودکار انجام میشود ، مدیریت مدارک ، استفاده hot folder ، سازگاری با بارکد و آفیس را نیز دارد و همه ی این امکانات را میتوانید هنگامی که با نسخه پیشرفته این نرم افزار کار میکنید استفاده کنید .


3.calendly
همانطور که از اسم این نرم افزار مشخص است این ابزار به شما کمک می کند قرار های ملاقات خود را به روش سازمان یافته ای برنامه ریزی کنید 
در حقیقت یک ابزار برای مدیریت تقویم و زمان است اگر شما کاربر اختصاصی جیمیل هستید بهترین ابزاری که شما میتوانید برنامه ریزی های خود را با آن انجام دهید Calendly  میباشد . این ابزار به صورت بسیار ساده اجازه مدیریت تقویم و برنامه کاری با شرایط خودتان را میدهد و همچنین میتوانید نمایی از همه ی برنامه های خود داشته باشید .
4.Rescue Time 
با توجه به اسم این نرم افزار مشخص است که این ابزار به شما یاد میدهد که چگونه در یک روز بسیار شلوغ کاری زمان خود را مدیریت کنید و آن را به طور بهتری صرف کنید . هنگامی که این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید خلاصه ای از تمام فعالیت ها در کوتاه ترین زمان به شما میدهد و دیگر نیاز نیست در وبسایت های مختلف دنبال این اطلاعات وقت خود را هدر دهید .
این برنامه به شما درباره چگونگی بهینه سازی زمان و روز خود ایده های خوبی میدهد .


5.AcuitvComplete
کار دفترداری یکی از مهم ترین وظایف کارافرینان است . کار کارافرینان رشد یک تجارت است نه اینکه مدیریت کار های خسته کننده روزانه مانند به روز رسانی کتابخانه در فاصله های معین .
این ابزار پیشرفته در فعالیت های مختلفی مانند مدیریت پرداخت دستمزد ، پرداخت قبوض و مدیریت تراکنش ها به کاربران خود کمک می کند تا وقت کمتری را صرف این کار ها کنند و بتوانند از وقت خود استفاده بهتری کنند . 
(5 نرم افزاری بالا از و قابل اعتماد ترین و بهترین ترین نرم افزار های اتوماسیون اداری هستند که هر کارآفرینی باید آنها را بداند  )

مقالات مرتبط


اتوماسیون اداری رایگان

اتوماسیون اداری و موتور گردش کار

نرم افزار دبیرخانه

نظرات کاربران
نوید

سلام
نرم افزار اتوماسیون اداری خوب باید ساده و روان و تحت وب و تحت اپایکیشن موبایل باشه بعدش قیمتش مناسب باشه و از همه مهمتر پشتیبانی شرکت تولید کننده است
ما یک شرکت ۱۰ نفره بودیم و اتوماسیون اداری پافکو را خریداری کردم ۱ سالی هست تا اینجا راضی بودیم فقط موتور گردش کار را لازمه کاملتر کنن

6 0

بهنام

سلام
نرم افزار اتوماسیون اداری ساده با قابلیت بسیار پایین و ارزان فیمت لازم دارم برای 3 کاربر لطفا راهنمایی کنید

5 4

معین

سلام
نرم افزار اتوماسیون اداری ایرانی که بتونی ارتباط چند استان را تحت وب فراهم کنه و بسیار ساده و روان باشه چی پیشنهاد میدید

10 3

ابراهیمی

سلام
اگر نرم افزار اتوماسیون اداری ساده و روان میخواهی خریداری کنی پیشنهاد می کنم فیلم های اموزشی نرم افزار اتوماسیون اداری پافکو را بینی مخصوصا بخش کارتابل را.
ما ۳ سالی هست خریداری کردیم و بین بازار و دفتر مرکزی تهران و کارخانه ایوانکی ارتباط برقرار کرده و راضی هستیم
بازم خودت چک کن

2 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید