صفحه مقالات

آموزش سایت ساز-تنظیمات SMTP

آموزش سایت ساز-تنظیمات SMTP

تنظیمات SMTP در سایت ساز پافکو

در نرم افزار سایت ساز پافکو می توانیم ارسال و دریافت ایمیل داشته باشیم. در ادامه نحوه تنظیمات و استفاده از آنرا مرور می کنیم.

در این فرم می توان تنظیمات ارسال و دریافت ایمیل را تنظیم نمود. این تنظیمات در قسمت هایی همانند فرم ساز که در صورت تنظیم کردن ارسال ایمیل فرم ها پس از تکمیل کردن به آدرس ایمیل ارسال و یا فرم تماس با ما، نصب پورتال اساتید و ... مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است در این فرم دو نمونه راهنما برای آدرس های ایمیل yahoo و gmail قرار داده شده است.

آدرس smtp سرور: در این قسمت آدرس smtp ایمیلی خود را وارد نمائید. به طور مثال جهت استفاده از ایمیل های Gmail می بایست smtp.gmail.com  وارد شود.

پورت smtp: درگاه مربوط به ایمیل وارد شده را وارد نمائید. به طور مثال برای Gmail می بایست 465 (برای ssl) و یا 587 (برای TLS) و یا 25 را وارد نمائید که 465 معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.

آدرس ایمیل: ایمیل آدرس خود را کامل و بدون www وارد نمائید. به طور مثال : youraddress@gmail.com

کلمه عبور ایمیل: کلمه عبور ایمیل فوق را وارد نمائید.

وضعیت ssl: این تنظیمات (Secure Sockets Layer) یک روش رمز گذاری 40 بیتی است که با توجه به تنظیمات MailServer شما می باشد و معمولا می بایست فعال باشد.

پس از ذخیره کلیه تنظیمات بالا بر روی ذخیره کلیک کرده و سپس جهت بررسی صحت اطلاعات وارد شده می توانید بر روی بررسی SMTP کلیک نمائید.

آموزش سایت ساز-تنظیمات SMTP


سایر مطالب آموزش سایت ساز

سایت ساز-آموزش نصب سایت ساز

سایت ساز-آموزش نصب پورتال اساتید

آموزش سایت ساز-تعریف سایت

آموزش سایت ساز-ماژول های سایت

آموزش سایت ساز-مدیریت صفحات

  • نویسنده : آموزش پافکو
    • امتیاز :
    • 3
    • 1
  • تعداد مشاهده : 5461 بار
  • تاریخ انتشار : 1395/10/06
نظرات کاربران