راهنمای نرم افزار مدیریت آموزشگاه | منوی اطلاعات پایه

راهنمای نرم افزار آموزشگاه

راهنمای سیستم مدیریت آموزشگاه - راهنمای منوی اطلاعات پایه. واحد آموزش پافکو برای راحتی حال مشتریان اقدام به تولید و انتشار آموزش های کار با سیستم مدیریت آموزشگاه پافکو کرده است. این بخش از راهنما شامل موارد زیر می باشد: 

  • زیرمنوی دوره
  • زیرمنوی آموزشی
  • ابزار import

شامل 3 زیر منوی دوره ، آموزشی و ابزار Import اطلاعات می باشد.

زیر منوی دوره :در این قسمت فرم های اطلاعات پایه ای شامل سطح دوره ، مسئول دوره ، وضعیت دوره و .. پر می شوند.

روش کار تمام این فرم ها شبیه به هم است. به عنوان نمونه فرم سطح دوره را توضیح می دهیم.

راهنمای نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیر منوی دوره


در این فرم در فیلد سطح دوره متن مورد نظر خود را وارد می کنیم. مثلا "مقدماتی " و تیک فعال را می زنیم و دکمه ثبت را کلیک می کنیم. به همین ترتیب تمامی سطوحی که برای دوره هایمان در نظر می گیریم را وارد می کنیم و در زمان تعریف دوره می توانیم از آنها استفاده کنیم.

زیر منوی آموزشی : در این قسمت فرم دسته بندی دوره ها را داریم که با استفاده از آن می توانیم دوره ها را دسته بندی کنیم و در زمان نمایش دوره ها در صفحه سایت جهت ثبت نام، دوره های هر دسته را در یک صفحه نمایش دهیم.

روش کار این فرم مانند فرم سطح دوره می باشد . تیتر گروه بندی را وارد کنید که در جایی نمایش داده نمی شود. سپس عنوان گروه بندی هایتان را وارد کنید و وضعیت را در حالت فعال قرار دهید و روی دکمه ثبت کلیک کنید.

راهنمای نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیر منوی آموزشی


زیر منوی ابزار import اطلاعات :

این فرم زمانی استفاده می شود که حجم اطلاعات اساتید، دانشپذیران یا درس ها زیاد است و دستی وارد کردن اطلاعات کار زمانبری است. برای این کار فایل اکسل باید یک sheet با نام sheet1 داشته باشد و حداکثر حجم آن 1 مگابایت باشد.

به عنوان مثال برای import اطلاعات دانشپذیراکسل شما باید شامل ستون های نام و نام خانوادگی ، کدملی ، کد دانشپذیری، کد پرسنلی، پست الکترونیک و جنسیت باشد.

راهنمای نرم افزار آموزشگاه
نمونه فایل اکسل import  اطلاعات دانشپذیران


بعد از آماده کردن فایل اکسل فرم ابزار import اطلاعات را باز کرده و در قسمت موجودیت دانشپذیر را انتخاب نمایید.

سپس در قسمت نمایش فایل اکسل با کلیک بر روی آیکون Attache  فایل اکسل خود را آپلود نموده و سر ستون های هر ستون را انتخاب نمایید.

راهنمای نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیر منوی ابزار import اطلاعات


در صورتیکه تمامی اطلاعات به درستی وارد شده باشد پس از کلیک بر روی دکمه انتقال اطلاعات عملیات با موفقیت انجام خواهد شد. اما اگر در اطلاعات نقص یا ناهمخوانی وجود داشته باشد پس از کلیک بر روی دکمه انتقال اطلاعات، سیستم پیام عدم انتقال می دهد و مواردی که اشکال داشته باشند با علامت قرمز رنگ مشخص می شوند و اگر موس را روی آنها قرار بدهید مشکل را به شما توضیح می دهند و این امکان وجود دارد که در همین فرم مورد را رفع نمایید و دوباره روی دکمه انتقال اطلاعات کلیک کنید.

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید