راهنمای سیستم نرم افزار آموزشگاه | راهنمای منوی مدیریت سیستم

سیستم نرم افزار آموزشگاه

راهنمای سیستم مدیریت آموزشگاه - راهنمای منوی مدیریت سیستم. واحد آموزش پافکو برای راحتی حال مشتریان اقدام به تولید و انتشار آموزش های کار با سیستم مدیریت آموزشگاه پافکو کرده است. این بخش از راهنما شامل موارد زیر است: 

  • زیرمنوی تعریف قوانین ثبت نام 
  • منوی تولید رمز عبور گروهی کاربران
    • زیر منوی تولید رمز عبور اساتید 
    • تولید رمز عبور دانشجویان
  • منوی مدیریت فایل

زیرمنوی تعریف قوانین ثبت نام :

در این فرم شما قوانین ثبت نام در دوره های ارائه شده را وارد می کنید و ویرایشگری در اختیار دارید که با استفاده از آن می توانید علاوه بر تغییر در رنگ و اندازه و فونت متن ها ، عکس و فیلم هم قرار بدهید و امکان لینک دهی دارید.

سیستم نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیرمنوی تعریف قوانین ثبت نام


تیک نمایش تایید قوانین ثبت نام در بالای فرم برای حالتی است که شما افراد را ملزم می کنید پس از مطالعه قوانین ثبت نام آنها را تایید کنند.

تیک پرداخت اینترنتی در حین ثبت نام دوره هم اگر زده شود یعنی ثبت نام زمانی قطعی می شود که پرداخت اینترنتی انجام شود و تا زمانی که دانشپذیر پرداخت اینترنتی انجام ندهد نام کاربری و رمز عبور برای ورود در اختیار او قرار نمی گیرد.

اگر این تیک نخورده باشد بدون پرداخت هزینه هم ثبت نام نهایی می شود و نام کاربری و رمزعبور به دانشپذیر داده می شود و افراد می توانند پس از عملیات ثبت نام هزینه دوره را پرداخت نمایند.

منوی تولید رمز عبور گروهی کاربران

زیر منوی تولید رمز عبور اساتید :

در فرم تولید رمز عبور اساتید سمت راست صفحه، فیلدهایی نمایش داده می شود که می توان هر کدام از آنها را انتخاب کرد و روی آنها شرط گذاشت و سپس عملیات تغییر رمز را انجام داد. به عنوان مثال می توان روی فیلد جنسیت شرط گذاشت و رمز عبور اساتید خانم را تغییر داد. به این ترتیب که روی فیلد جنسیت کلیک می کنیم در قسمت پایین مساوی را انتخاب کرده و زن یا مرد را نتخاب می کنیم و روی دکمه اضافه کلیک کرده و سپس دکمه مرحله بعد را کلیک می کنیم.

در صورتیکه هیچ شرطی قرار داده نشود و دکمه مرحله بعد را کلیک کنید می توانید رمز عبور تمام اساتید را تغییر دهید.

سیستم نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیرمنوی تولید رمز عبور اساتید


بعد از کلیک بر روی دکمه مرحله بعد فرمی باز می شود که با استفاده از آن می توانید تغییر رمز عبور را به 2 صورت انجام داد :

روش اول : ایجاد رمز عبور تصادفی است که در آن حالت، گزینه تولید کلمه عبور برای استاد را انتخاب کرده و گزینه های مربوط به آن را انتخاب می کنیم و طول کلم عبور را مشخص می کنیم و سیستم به صورت تصادفی برای اساتید رمز تولید می کند و با استفاده از دکمه  pdf می توانید خروجی رمزهای تولید شده را در گزارش ببینید.

سیستم نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیر منوی تولید رمز عبور اساتید- مرحله دوم


روش دوم : گزینه استفاده از مشخصات استاد برای کلمه عبور را انتخاب کرده و از گزینه های مربوط به آن هر موردی که مد نظرتان است را انتخاب می کنید. به عنوان مثال اگر گزینه ثبت کد ملی برای کلمه عبور انتخاب شود رمز عبور تمامی اساتید کد ملی آنها قرار می گیرد و اگر تیک گزینه " استفاده از کد استاد برای کلمه عبور در صورت کامل نبودن اطلاعات استاد " زده شود در صورتی که برای استاد در دیتابیس کد ملی وارد نشده باشد سیستم بصورت خودکار کد کاربری استاد را برای رمز عبور او در نظر می گیرد.

در نهایت پس از انتخاب گزینه های مورد نظر روی دکمه شروع کلیک کنید تا رمز عبور تمامی اساتید تغییر یابد.

تولید رمز عبور دانشجویان :

در این فرم تمام مواردی که در مورد تولید رمز عبور اساتید مطرح شد صدق می کند و تنها تفاوت در فیلدهای سمت راست صفحه است که میتوان برای تولید رمز عبور شرط گذاشت و رمز عبور تعداد خاصی از دانشپذیران را تغییر داد.

سیستم نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - تولید رمز عبور دانشجویان


منوی مدیریت فایل

زیر منوی تنظیمات مدیریت فایل : در این فرم در قسمت حداکثر سایز فایل شما می توانید سایز فایل هایی که قرار است در فرم مدیریت فایل آپلود شوند را محدود کنید.

در قسمت بعدی اگر گزینه watermarker  را تیک بزنید و فعال کنید این گزینه در فرم مدیریت فایل ها که در ادامه توضیح داده خواهد شد فعال می شود.

سیستم نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - منوی مدیریت فایل


پس از فعال کردن watermarker   در قسمت پایین،  تنظیمات مربوط به آن را انجام بدهید. با پر کردن فیلدهای فاصله از بالای تصویر و فاصله از چپ تصویر می توانید جای watermarker   را مشخص کنید و در قسمت  شفافیت درصد وضوح

تصویر یا متن مورد نظرتان را مشخص می نمایید .

اگر نوع watermarker   عکس انتخاب شود، عکس مورد نظر را آپلود نمایید و اگر متن انتخاب شود در قسمت  متن  watermarker ، متن مربوطه را تایپ کنید و پس از کلیک بروی دکمه ثبت می توانید با کلیک بروی دکمه پیش نمایش، آنچه را انتخاب کرده اید مشاهده نمایید.

زیر منوی مدیریت فایلها : با کلیک بروی این منو فرمی باز می شود که شما می توانید عکس هایی را که قرار است در زمان تعریف دوره ها استفاده کنید ابتدا در این فرم آپلود نمایید. سمت راست فرم دو منوی پوشه های عمومی و خصوصی دیده می شود با کلیک بروی + روبروی هرکدام می توانید زیر پوشه ایجاد کنید و عکس های خود را در پوشه هایی که ایجاد شده است آپلود نمایید. این کار را برای دسترسی راحت تر و سریعتر به عکس ها انجام دهید.

سیستم نرم افزار آموزشگاه
راهنمای نرم افزار آموزشگاه - زیر منوی مدیریت فایلها


در قسمت پایین پوشه ها آیکون Attache قرار دارد که با کلیک بروی آن تصاویر مورد نظر خود را از سیستم خود انتخاب کرده و سپس روی دکمه ذخیره کلیک می کنیم. به این ترتیب عکس ها در این فرم آپلود می شوند.

نظرات کاربران
واحد آموزش

با سلام
متاسفانه این امکان وجود ندارد ، شما می توانید پس از آپلود تصاویر تیک فشرده سازی تصاویر را بزنید و به راحتی عکس ها فشرده خواهند شد.
با تشکر

1 0

علی

سلام
این امکان وجود دارد که هنگام اپ لود تصاویر در نرم افزار مدیریت آموزشگاه بصورت خودکار عکسها فشرده شود؟

1 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید