مقالات طراحی سایت

طراحی سایت و راهنمای لینک ها و معماری سئو 1

سئو-SEO

در این مقاله با نکات مهم در مورد طراحی سایت و نحوه لینک دادن مطالب و تصاویر به صفحات مختلف سایت خود و یا دیگران آشنا می شوید که برای افزایش سئوی سایت بسیار اهمیت دارد.

1- در مورد این که چه لینکی به شما پیوند می شود خوب فکر کنید

اکنون که شما با ارزشهای اعتبار و خوشنامی محصولات و ارائه خدمات در بازار بیشتر آشنا شدید، اگر طراحی سایت استاندارد باشد و به راحتی برای کاربران و موتورهای جستجو قابل مشاهده بودند به صفحات وب سایت خود لینک دهید، متوجه انعکاس خوب آن در وب سایت خود خواهید شد. به تعداد لینکهایی که دامنه متفاوتی مثل com ،.uk ،.co. و امثال دامنه های دیگری دارند به دقت توجه کنید.

2- در مورد اینکه شما به چه لینکی پیوند می شوید خوب دقت کنید

سایت هایی که از نظر محتوی و طراحی سایت دارای کیفیت بالایی هستند، به وب سایت شما هم بازتاب خوبی می دهند. با نوآوری و بروز رسانی صفحات وب و ایجاد مطالب مرتبط سایت خود را بروز نگاه دارید و به لینک های بروز اجازه دهید و سعی کنید به منظور ارتقا وب سایت خود با مجموعه ای از لینک های متعادل لینک شوید.

3- از پیوند با لینکهای خراب خودداری نمایید

به عنوان یکی از بخش های مهم وب سایت، باید مداوم در نگهداری بخش های مختلف وب سایت و بهینه سازی سایت آگاه باشید. استفاده از هر لینکی که مدتهاست مورد استفاده قرار نگرفته، اجتناب نموده و آن را از صفحات خود پاک کنید.

سئو
شکل 1: سئو-بهینه سازی گوگل، از پیوند به لینک های خراب پرهیز کنید

4- در مورد ارتباطات خود خوب فکر کنید

لینک هایی که ارتباط مستقیمی با مطالب وب سایت شما ندارند بسیار دارای اهمیت هستند. موتورهای جستجو نیز مثل کاربرها به این موضوع توجه خاصی دارند. در واقع هرگونه لینک نامربوط در صفحات شما بسیار ضرر دارد.

5- لینکهای داخلی

راجع به لینک های داخلی و کاربر پسند بودن صفحات وب خود بیندیشید. از لینک های داخلی و مشاوره با کارشناسان بهینه سازی وب برای پیدا کردن راه هایی برای داشتن لینک های داخلی که برای رتبه بندی وب سایت شما مفید است بهره مند شوید.

بخش بعدی مقاله:
راهنمای لینک ها و معماری سئو در سایت 2

 

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید