مقالات بازاریابی اینترنتی

وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی (بخش اول)

وب سایت و تجارت الکترونیک

وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی کاملا جا افتاده و ساده است. اما متاسفانه در کشور ما به دلایل مختلف از جمله نبود کارت اعتباری این مورد هنوز برای ما جا نیافتاده و برای مردم امری ناآشناست. البته طبق پیش بینی های انجام شده در چند سال آینده اوضاع کاملا عوض شده و شرایط کشورمان به تجارت خارج از مرزها شبیه خواهد شد. اما اگر شما تا آنروز بخواهید صبر کنید و پا به عرصه ی تجارت الکترونیک نگذارید، دیگر به پای کسانی که امروز شروع فعالیت کردند نخواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.

برای ایجاد یک وب سایت توانا و قدرتمند، دارا بودن ظاهر زیبا و جذاب که در عین حال گویای ظرافت توانمندی های تجارت شما باشد بسیار حائز اهمیت است.

وب سایت و تجارت الکترونیک 
شکل 1: تجارت الکترونیک

در حال حاضر با پیشرفت های پر شتاب فناوری ها از جمله فناوری اطلاعات و هم چنین افزایش ارتباطات در جهان حضور در اینترنت برای بقا در عرصه های رقابتی ضروری است.

اینترنت در همه ی زمینه ها از تجارت گرفته تا کلاس ها، دانشگاه ها و حتی حوزه شخصی افراد وارد شده است و بستری ایجاد کرده که تمام کارها به صورت آنلاین و مبتنی بر وب انجام گیرد .

در چنین موقعیتی طراحی سایت خوب بهترین راه ورود به دنیای وب است. اگر از دید شخصی به این موقعیت بیندیشیم متوجه خواهیم شد که هر شخصی با داشتن وب سایت خوب نظرات خود را در دسترس عموم مردم قرار می دهد و اگر هدف تجاری داشته باشیم می توانیم با معرفی شغل و حرفه و معرفی شرکت خود یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کرده و حوزه ی خدمات رسانی مان را در تمام جهان گسترش دهیم. در آینده نه چندان دور شاهد آن خواهیم بود که رقابت تجاری بدون حضور در فضای اینترنت بی معنی خواهد شد.

بخش های بعدی این مقاله:
وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی (بخش دوم)
وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی (بخش سوم)

مقالات مرتبط


چرا باید برای بازاریابی اینترنتی سایت داشته باشیم؟

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نظرات کاربران
شرکت پافکو

خیر، وب سایت های فول فلش به هیچ عنوان قابل ایندکس شدن نیستند ، به این معنی که محتوای فایلهای فلش برای گوگل (سئو) قابل فهم نیستند.

1 0

مرداویج

آیا با هر سایتی می توان در رتبه اول قرار گرفت ؟ مثلا اگر من یک سایت فول فلش دارم می توانم در صفحه اول باشم ؟

1 0

مریم میرزایی

با سلام
باید تو سایتت کار کنی و محتوا گذاری کنین و تبلیغات برید تا بتونین به صفحه اول سایت بشید

0 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از گذاشتن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید