مقالات بازاریابی اینترنتی

8 دلیل که به یک طراحی وب سایت حرفه ای نیازمندید

 طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی سایت

اگر شما در حال حاضر وب سایت دارید ولی پیشرفته نیست، آن را بازسازی و دوباره طراحی کنید تا کار شما را با تصویری حرفه‌ای نشان بدهد و اعتماد بیشتری کسب کند. برای کسب و کارهای خانگی، مخصوصاً مفید است چون شما ویترین که محصولات و خدمات خود را نشان بدهید ندارید.

طراحی وب سایت حرفه ای

شکل 1 : طراحی سایت

1- حرفهٔ نه‌چندان بزرگ شما اعتبار کسب خواهد کرد

امروزه بیشتر مشتریان کالاها و خدمات مورد نیاز را از طریق جستجو در اینترنت پیدا می‌کنند. حرفهٔ کوچک شما با داشتن وب‌سایت اعتبار کسب می‌کند. بدون سایت مشتریان بالقوه به سمت رقبای شما که این قابلیت را دارند می‌روند.
اگر شما در حال حاضر وب‌سایت دارید ولی پیشرفته نیست، آن را بازسازی و دوباره طراحی کنید تا کار شما را با تصویری حرفه‌ای نشان بدهد و اعتماد بیشتری کسب کند. برای کسب‌وکارهای خانگی، مخصوصاً مفید است چون شما ویترین که محصولات و خدمات خود را نشان بدهید ندارید.

2- وب‌سایت پول برای شما ذخیره می‌کند

به‌عنوان مالک کسب‌وکار کوچک ممکن است فکر کنید از عهدهٔ داشتن یک سایت حرفه‌ای بر نخواهید آمد، ولی شما از عهدهٔ این کار بر می‌آیید. اگرچه هزینهٔ طراحی سایت متفاوت است ولی طراحی و راه‌اندازی سایت برای یک حرفه کوچک کلاً زیر 100$ در ماه و در برخی مواقع حتی 20$ است. در مقایسه با هزینهٔ تبلیغ در روزنامه با در نظر گرفتن بازاری که از طریق سایت به دست می‌آید، این یک هزینهٔ مؤثر برای ارتقای کار است.

 طراحی وب سایت حرفه ای
شکل 2 : ذخیره پول

3  - سایت، باعث می‌شود شما مشتریان خود را آگاه نگه‌دارید

فکر کنید وب‌سایت شما یک کاتالوگ آنلاین است. این خیلی ساده‌تر و سریع‌تر از این است که شما اطلاعات مربوط به محصولات و سرویس‌های خود را در سایت به‌روزرسانی کنید تا اینکه روی کاغذ چاپ کنید. اجازه دهید مشتریان شما راجع به تولیدات جدید شما و رخدادهایی که تازه روی داده‌اند و قابلیت‌های مخصوص و سرویس‌هایی که شما پیشنهاد می‌دهید بدانند. متأسفانه تبلیغات کاغذی سریع از رده خارج می‌شوند ولی سایت شما می‌تواند اطلاعات و اخبار به روز داشته باشد.

 طراحی وب سایت حرفه ای
شکل 3 : طراحی سایت

4  - سایت، همیشه در دسترس است

سایت هم برای مشتریان بالفعل و هم برای مشتریان بالقوه  قابل‌دسترسی است. راحتی دسترسی را برای مشتریان فراهم کنید حتی برای وقتی که مغازه یا دفتر شما بسته است. با این زندگی‌های شلوغ امروزه، این یک راه فروش عالی است وقتی در حال تصمیم‌گیری برای خرید کردن هستید.

 طراحی وب سایت حرفه ای

شکل 4 : طراحی سایت

5  - سایت، زمینهٔ بازار گسترده را فراهم می‌کند

وقتی شما کالاها یا خدماتی را فراهم می‌کنید، سایت شما موقعیت‌های دیگری برای فروش آنها فراهم می‌کند. به‌عنوان خرده‌فروش، یک وب‌سایت (تجارت الکترونیک) یک جای عالی برای فروش کالاهای شما در بازار گسترده است، حتی سرویس‌ها می‌توانند در سطح جهانی مطرح شوند. آیا فکر نمی‌کنید شما قادر خواهید بود تا محصولات و خدمات خود را آنلاین ارائه دهید؟ فراموش نکنید، حتی ماشین و خانه هم می‌تواند آنلاین به فرو بروند!

6  - داشتن سایت این امکان را فراهم می‌کند که کار شما در یک ویترین به نمایش دربیاید

مهم نیست که شما در چه زمینهٔ کاری هستید، سایت بهترین راه برای نشان دادن حرفه شماست. با داشتن portfolio یا گالری تصاویر به‌عنوان شواهدی برای کار شما، شما می‌توانید ثابت کنید چه چیزی حرفهٔ شما را منحصربه‌فرد کرده است.

7  - سایت، در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند

فراهم کردن اطلاعات برای مشتریان زمان زیادی می‌برد، چه تلفنی باشد یا رو در رو یا توسط بروشور یا ایمیل. با استفاده از کاتالوگ آنلاین شما می‌توانید اطلاعات راجع به محصولات و خدمات خود فراهم کنید. وقتی سایت شما راه‌اندازی شده است مشتریان شما می‌توانند مطلع شوند و این باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود؛ و زمان چه است؟ زمان یعنی پول.

 طراحی وب سایت حرفه ای
شکل 5 : صرفه جویی زمان

8  - سایت، سرویس‌دهی به مشتری را بهبود می‌بخشد

شاید شما محصولات را محلی بفروشید یا ممکن است دوست داشته باشید نحوهٔ بازیافت را اطلاع دیگران برسانید یا شاید شما یک حسابدار هستید و می‌خواهید به کاربران خود پیشنهاد‌هایی بدهید تا چگونه به‌راحتی بتوانند کارهای خود را ساماندهی کنند. با داشتن صفحات FAQ می‌توانید مقاله اضافه کنید اخبار آپلود کنید و به همه‌ی سؤالات مشتریان خود پاسخ بدهید. شما می‌توانید مشتریان خود را به روز نگه‌دارید. چه چیزی بهتر از فراهم کردن بهترین سرویس‌دهی به مشتریان از طریق در دسترس قرار دادن اطلاعات مورد نیاز در سایتتان.

شرکت پافکو با تجربه در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، مفتخر است تا چنانچه در خصوص موارد ذیل نیاز به مشاوره داشته باشید، مشاوره رایگان ارائه دهد:

  • اجاره وبینار
  • اجاره بهترین نرم افزار وب کنفرانس
  • اجاره میتینگ تحت وب
  • خرید طراحی سایت
  • خرید نرم افزار وبینار
  • فروش کلاس انلاین
  • قیمت نرم افزار وب کنفرانس adobe connect
  • قیمت طراحی سایت
  • قیمت برگزاری جلسات آنلاین

مشاوره رایگان بگیرید

مقالات مرتبط


دیجیتال مارکتینگ چیست؟

معیارهای اصلی انتخاب یک نرم افزار ایده آل چیست؟

چرا طراحی سایت در تجارت شما مهم است؟

نظرات کاربران
محمد سعیدی

با سلام
یکی از طراحی وب سایت حرفه ای ریسپانسیو بودن هست

0 0

شقایق

سرعت لود سایت تاثیری بر سئو دارد؟

2 0

شرکت پافکو

سوالی که شما مطرح کردید در واقع سوال بسیاری از اشخاص می باشد. در پاسخ باید اعلام کرد بله تا 20%، سرعت سایت روی سئو تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که سایت شما سرعت لود مناسبی را نداشته باشد در رتبه های اول گوگل در جایگاه لینک اول نیز به سختی قرار خواهید گرفت. در "سایت ساز" پافکو ابزارهائی برای بهینه سازی سئو سایت خود در اختیار خواهید داشت و سرعت صفحات طراحی شده و ایجاد شونده از نظر لود بسیار مناسب خواهند بود.

1 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از گذاشتن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید