مقالات بازاریابی اینترنتی

وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی (بخش دوم)

طراحی وب سایت

شما در مقاله وب سایت و تجارت الکترونیک با حیاتی ترین خاصیت های داشتن یک وب سایت خوب آشنا خواهید شد.

وب سایت - دفتر 24 ساعته 

1- سایت شما با متقاضیان و محصولات و یا خدمات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعت های شبانه روز و روزهای تعطیل هم فعال است و تعطیلی در کار نیست.

وب سایت و یک راه ارتباط جدید 

2- شما به جز فکس، تلفن و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگری بامشتریان دارید. نمایشگاه بین المللی خودتان با کمترین هزینه همیشه هست، بدون پرداخت قبض آب، برق، تلفن و مالیات، می توانید سایت داشته باشید.

مهمترین ابزارهای بازاریابی

3- وب سایت شما می تواند به سوالات متداول کاربران پاسخ دهد و کاربران را  راهنمایی کند و در اتلاف وقت که صرف پاسخگویی به کاربران می کند جلوگیری کند و صرفه جویی در زمان شود.

4- وب سایت شما به طور خودکار بازاریاب 24 ساعته برای شماست که موتورهای جستجو به طور مثال یاهو، گوگل و غیره بدون پرداخت هزینه برای شما بازاریابی می کنند.

5- در آمد شما رو به افزایش است، پس به افزایش بیشتر آن فکر کنید. امروزه بیشتر افراد فقط از طریق وب سایت خود فعالیت می کنند و بیشتر در آمد آنها از طریق وب سایت و مشتری های آنلاین آنها است.

وب سایت و تجارت الکترونیک

شکل 1: وب سایت و تجارت الکترونیک

6- در هزینه های تبلیغات صرفه جویی می شود بطور مثال هر گاه که محصولی جدید ارائه می شود باید کلی هزینه صرف چاپ  مجدد بروشور، راهنمای محصول ها و اطلاع رسانی تمام این مراحل به مشتری های قدیمی خود انجام دهید، در حالی که هزینه بروز رسانی وب سایت در مقایسه با هزینه ی چاپ بروشور قابل قیاس نیست.

7- ارائه محصولات های ویژه، محصولات پر فروش در سایت به آسانی انجام می گردد در صورتی که می توان با مشتریان از طریق ارسال نامه، ارسال فکس و از طریق تلفن امکان ارتباط وجود دارد در حالی که زمان بر و پر هزینه تر خواهد بود.

وب سایت و صرفه اقتصادی

8-اکثر مردم جهان از اینترنت استفاده می کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی سایت شما نسبت به رسانه های دیگر مثل مجلات، بیلبوردها، تلویزیون، رادیو و غیره به مراتب ارزانتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. فراموش نکنید که حضور خود را پیاپی یادآوری کنید.

9-یکی از راه های فعالیت در خارج از مرزهای کشور داشتن سایت های چند زبانه است که می توان به راحتی تجارت خود را جهانی کرد و بیرون از مرزها برد و تقریبا هیچکس نمی تواند مدعی شود که فعالیتی خارج از مرزهای جغرافیایی دارد در حالی که اصلا وب سایتی برای ارائه ندارد.

10-انتقادات و پیشنهادات در محیط شبکه اینترنت برای همه راحتر از گفتگوی تلفنی و یا نوشتن نامه هست، بنابراین خیلی بیشتر در تعامل با مشتریان خود هستید.

11-گروهی از مشتریانی که خرید بصورت حضوری از فروشگاه یا شرکت شما  برای آنها امکان پذیر نیست در حالی می توانند محصولات شما را در وب سایت شما دیدن کنند که حتی ممکن است این مشتری از دورترین نقطه جهان باشد.

دیگر بخش های این مقاله:

وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی (بخش اول)
وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی (بخش سوم

نظرات کاربران
علی جعفری

طراحی وب سایت و ظاهر خوب بهترین راه برای تجارت مناسب و بیزینس ها هست

0 0

حسینی

چقدر برای سئو باید هزینه کنیم ؟ حال با اینکه وب سایت داریم

1 0

شرکت پافکو

درود . هزینه بحث سئو یک امر کاملا کارشناسی شده است، برای این کار باید توسط کارشناسان فنی پافکو بررسی شده و با توجه به آن کلمه کلیدی خاص به شما ارائه قیمت داده شود.

1 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

لطفا از گذاشتن متن بصورت فینگلیش خودداری نمایید با تشکر

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید